Verslagje Into The Woods, 18-09-2007.
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Vandaag was het zover, ik mocht naar Into The Woods!
Na 25 minuten op de bus te hebben gewacht (ik was 10 minuten te vroeg, want kan altijd zijn dat ie eerder komt, maar hij was dus een kwartier te laat!) kwam ik gelukkig wel op tijd voor de trein.
Monique ontmoet bij de trein, kaartjes gekocht, en na een reis van anderhalf uur kwamen we aan op centraal.
Daar gezocht naar de bus, en in een overvolle bus gestapt.
Toen was het zoeken naar het M-Lab.
We liepen eerst een stukje de verkeerde kant op, maar toen vroeg Monique aan een man waar het was, en die wees ons goed.
Na 20 minuten lopen (voor mij is dat stuk echt niet in 10 minuten te doen!) kwamen we eindelijk aan bij het M-Lab!
Daar half-dood neergeploft op een stoel, waarna ik eerst nog ff mijn CJP moest laten zien, en daarna verder mocht uithijgen.
Nog wat bekende mensen gespot, 1 meisje die meedoet aan Tarzan (weet niet wie), Tommie van Cats (en De Weg Naar Fame), Wim (van Shhh… it Happens!), Hein (van TLK) en Penny (van Cats).
René nog ff begroet en die ging zich toen ook ff voorbereiden.
Rond 19.55u stonden we op, en meteen liep iedereen richting het gordijn.
Omdat wij als 1 van de eersten stonden, zaten we op rij 1, wat ik erg leuk vond!
Om 20.25u begon het eindelijk.
Flink zitten lachen om René en Sander in het begin.
Dit had ik totaal niet verwacht!!!

Nou goed, over het verhaal ga ik niet al te veel vertellen, maar het is iig heel erg leuk!
Hou je van sprookjes, dan moet je dit zien!
Ik ga wel even de personen bespreken die meedoen:
Heks-Vera: ontzettend goed! Lekkere valse heks 😉
Haar beginlied is erg leuk ook!
Verteller/mysterieuze man-Filip: ook heel goed. Mooie stem om een verhaal te vertellen.
Raponsels Prins-Sander: top! Helemaal leuk tijdens de duetten met René, die echt geweldig zijn!!!
Raponsel-Suzanne: prachtige stem! Ook leuk gespeeld natuurlijk.
Bakker-Dick: leuk om hem weer is te zien! Hij speelde en zong top.
Bakkersvrouw-Wieneke: prachtig gezongen en leuk gespeeld.
Stiefmoeder-Lieke: kleine rol, maar wel leuk!
Reuzin-Lieke: ook een kleine rol, maar ook erg leuk! Leuk hoe ze dat uitbeelden!
Assepoester-Maike: ontzettend goed. Mooie Assepoester 😄
Stiefzussen Lucinda en Florinda zijn ook errug leuk 😉
Sjaaks moeder-Marika: leuke/lieve moeder speelt ze. Ik ken d’r ook ergens van geloof ik, maar waarvan? (help, iemand? 😄).
Sjaak-Freek: ont-zet-tend goed!!! Ahhh en hoe die is met die koe, erg leuk 😄
Roodkapje-Marit: Marit kon ik al van Pietje Bell, dus wist al dat ze goed was.
Ze is ook een heel erg leuke Roodkapje.
Ook erg eng soms :tong:
Niet echt zoals je Roodkapje zou verwachten 😉

Ja en dan eindelijk komt:
Assepoesters Prins-René: erg leuk en geweldig gezongen! Soms kreeg ik wel wat Gaston flashbacks 😉
Wolf-René: ook erg grappig. Lijkt me wel lastig lopen als zijn buik vol is 😉
Bij de Wolf kreeg ik een beetje Flashbacks van Het Beest :tong:
Leuk om hem eindelijk weer is te zien en horen, na 8 maanden!
Bij een bepaald stukje kreeg ik trouwens ook Elisabeth flashbacks (paard :tong:).

Vlak voor de pauze dacht ik al dat het afgelopen was, maar ik was gelukkig niet de enige :tong:
Verder wil ik wel dingen over de voorstelling vertellen, maar ten eerste is t allemaal een beetje gecompliceerd, en ten tweede zou het zonde zijn voor de mensen die nog gaan!
Dus houd ik verder mijn mond.
Wat ik trouwens erg leuk vond is dat ze GEEN microfoons gebruiken!!!
Weet niet of ze zaal versterking gebruiken (denk t niet) maar het is wel heel goed te verstaan allemaal!!!

Na de show Laura nog ff gezien, dus dat was ook weer leuk.
Nog ff gezwaaid naar René die druk pratende was, dus ik denk, ik stoor maar niet.
Dus heb geen foto’s, en niet met m gepraat ofzo, maar wie weet komt dat in november wel weer (foto) 😄
Nog 5 euro gevonden (naja, die had Monique gevonden), eerlijk terug gegeven aan degene van wie het was, lang staan wachten op de taxi, en toen heel hard moeten lopen voor de trein, waardoor ik pijn in mijn long had :sad:
Maar goed, dat is nu zo goed als over.
Thuis gebracht (vanaf Rotterdam) door Monique, en om 1.30u was ik eindelijk weer thuis.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 1 ] 20 September 2007 07:07 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Rond 19.55u stonden we op, en meteen liep iedereen richting het gordijn.

haha kende het, ben tot nu toe 2 keer geweest, en steeds als wij richting het gordijn lopen en er voorstaan staat binnen 30sec ineens iedereen in de rij

  [ # 2 ] 20 September 2007 07:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Vreemd wel, dat iedereen dan opeens daarheen “schiet”.
Eigenlijk wilde Monique en ik alleen maar naar de WC, maar nu zijn we apart gegaan, want anders ben je ook je plekkie kwijt.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.