2 of 6 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Nederlandse Footloose in 2008/2009
  [ # 16 ] 24 September 2007 07:00 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

dokter_P - 24 September 2007 06:51 PM

was net ook een verslag op SbsShownieuws..

waarin Albert letterlijk zei dat HIJ verliefd was geworden op het talent van Kim-Lian..
oftewel hij wilt graag dat Kim-lian in al zijn producties speelt..

ik begin me steeds meer af te vragen hoe die casting bij V&V gaat..

een ding is zeker.. ik hou niet van V&V producties..

Kim Lian is de eerste (en ook enige???) actrice die een vast contract heeft getekend bij V&V. Dus de komende jaren zullen we haar gelukkig nog regelmatig tegenkomen. Ik vind het een verfrissende theaterverschijning die ook nog wat kan..

st0rm - 24 September 2007 06:51 PM

tja… V&v he….altijd op zeker spelen…
nooit een uitdadging aangaan, altijd hetzelfde recept:

Is dat zo? V&V heeft ook behoorlijk haar nek uitgestoken met Doe Maar en er een serieus goede productie van kunnen maken. Dat soort projecten zul je als producent alleen maar kunnen doen als je een spaarpotje kunt opbouwen met een musical waarmee je op safe speelt.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 17 ] 24 September 2007 07:48 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Uit die perspresentatie (of het verslag daarvan hier op MW):

“Hairspray gaat onze jubileum productie worden. We hebben wel overwogen hem een jaar naar voren te halen, maar we hadden Footloose al staan en daar hebben we Kim-Lian ook al voor vast gelegd.

Oftewel: Kim-Lian gaat ook in Hairspray spelen.
Ik ken Footloose niet, en heb Kim-Lian ook nog nooit op het podium gezien, dus ga ik hier verder ook niet op in. Maar dat was gwn iets wat me opviel. 😊

  [ # 18 ] 24 September 2007 08:05 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Marilena - 24 September 2007 05:26 PM

Ik wil nou niet perse Pro V&V overkomen maar laten we eerlijk zijn, stage entertainment gokt toch ook op save met alle revivals als cats, evita en les mis

Maar hun gieten niet elke productie in hetzelfde format (13 in dozijn decors en steeds dezelfde creatives). Ik zou graag willen dat V&V eens een andere hoek kwa genre en productie opzet in zou slaan.

V&V heeft misschien niet de financiele middelen die SE wel heeft om een bepaalde uitstraling neer te zetten op het toneel maar ze zouden het op zn minst kunnen proberen om eens wat verandering en vernieuwing in hun producties (en keuzes) te brengen.

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 19 ] 24 September 2007 08:09 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

__niX - 24 September 2007 05:38 PM
lisaatje - 24 September 2007 03:58 PM

Zodra ik de naam kim-lian zag staan, haakte ik al af :huil:

Same here…........

En ook ik…

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 20 ] 24 September 2007 09:20 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Oftewel: Kim-Lian gaat ook in Hairspray spelen.

ik denk dan als Penny, of gaan ze haar na Footloose op een Mac Donalds dieet zetten?

  [ # 21 ] 25 September 2007 12:48 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Footloose trekt me, en Kim Lian heeft (in tegenstelling tot de nasale Idols-ramp) zeker musicaltalent. Ik vind het dus zeker niet erg dat zij in Footloose zal staan. Ik vrees echter wel dat Jim er ook weer in gepropt moet worden.

  [ # 22 ] 25 September 2007 04:40 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Puss - 24 September 2007 05:54 PM
saigon - 24 September 2007 05:16 PM

Waneer slaat V&V nou eens een andere weg in…....al die feel good musicals binnen hetzelfde concept beginnen mij in ieder geval te vervelen.

Jim zal wel weer naast Kim Lian gecast worden en Ad van Dijk gaat tekenen voor de muzikale omlijsting WEDDEN?? (gaap, gaap)

Nederlandse vertaling/bewerking Allard Blom.. 😉

Dat zou niet eens zo vreemd zijn aangezien Allard het al heeft vertaald voor de Fontys Dansacademie destijds (Met William Spaaij als Ren en Mark van Beelen als Chuck en Bettina Holwerda als Rusty).

Jeroen - 25 September 2007 12:48 AM

Footloose trekt me, en Kim Lian heeft (in tegenstelling tot de nasale Idols-ramp) zeker musicaltalent. Ik vind het dus zeker niet erg dat zij in Footloose zal staan. Ik vrees echter wel dat Jim er ook weer in gepropt moet worden.

Jim als Ren? Tja, dat zal wel te verwachten zijn…

Ik vind het wel vreemd dat mensen vinden dat V&V een soort eenheidsworst produceert. Altijd dezelfde creatives etc. Da’s toch ook onzin? Doe Maar had een ander team dan Grease, Little Shop of Horrors een ander team dan Steel Magnolia’s. Beetje vage conclusies soms. Stel dat je zelf producent was, zou je dan echt continu een andere weg in willen slaan? V&V heeft al eens een gigantische tegenvaller gehad met een van hun eerste shows Little Shop Of Horrors. Als vervolgens blijkt dat je van Grease een groot succes weet te maken waarom zou je dan niet kiezen voor een nieuwe voorstelling in dezelfde lijn?  Fame en Footloose passen en vooral Footloose zie ik liever komen dan dat ik van Stage Entertainment en Studio 100 de komende jaren herkauwingen krijg van iets wat ze al eerder hebben gepresteerd.

Footloose zit als musical in elk geval leuker/beter in elkaar dan Grease ooit zal zijn.

  [ # 23 ] 25 September 2007 08:30 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Ik kan me ook niet zo aansluiten bij de kritiek tegen V&V entertainment. Niet al hun producties zijn mijn ding, maar toch..Doe Maar vond ik bijv. een heerlijke productie en een orgineel product. Footloose ken ik niet, maar het is in ieder geval een voor NL nieuwe productie. Fame is dan wel weer zo’n klassieker die wordt opgerakeld, da’s een beetje jammer…zeker 2 in 1 seizoen. Maar goed, Stage recyceld ook om de have klap..da’s dus helaas niks nieuws. Ik sta eigenlijk dus wel met sympathie ertegenover…en och die Grease was best grappig…en zonder Jim best goed te pruimen. Kim Liam vond ik leuk in Doe Maar..kan niks tegen haar verzinnen.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 24 ] 25 September 2007 11:45 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

Het doet me sterk denken aan de amateurproducties in de regio. Je hebt een paar goede spelers en die zet je iedere keer weer in de hoofdrol. En na een tijdje heeft niemand meer zin in die producties omdat je iedere keer weer naar dezelfde koppen zit te kijken. Behalve natuurlijk de familie (in dit geval de fans van de betreffende vaste koppen).

Weer Piaf in een nieuwe bewerking - lijkt leuk - maar weer Liesbeth List? Nee, laat maar. Waarom niet Wende Snijders? Zou dat niet eens spannend zijn in Piaf?

Kim-Lian vind ik op zich okee, maar ze speelt alleen iedere keer weer dezelfde rol: het huppelmeisje in het korte rokje. Zou ze daar zelf niet eens zat van krijgen?


Maar goed, er zijn er meer in Nederland die in hun castings steeds weer in een zelfde rol uitkomen. Denk maar aan Chantal Janzen. Ofschoon die in Crazy for you wel even een hele andere kant van zichzelf liet zien.

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

  [ # 25 ] 25 September 2007 12:10 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Lance - 25 September 2007 04:40 AM

Dat zou niet eens zo vreemd zijn aangezien Allard het al heeft vertaald voor de Fontys Dansacademie destijds (Met William Spaaij als Ren en Mark van Beelen als Chuck en Bettina Holwerda als Rusty).

Grote kans dat William dan ook in deze versie te zien zal zijn.. Aangezien hij in Grease zat en ook in Fame te zien zal zijn..

Mark zit nu in het ensmeble bij Assepoester.. dus ook bij V&V

en Bettina heeft ookal eerder bij V&V gewerkt..

dus wie weet..

  [ # 26 ] 25 September 2007 10:37 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Jim als Ren! Ren moet dansen!

Jaap Strijker vind ik een betere keuze.. die zit straks ook in Assepoester (ook van V&V) dus ik vind ‘t prima kunnen! En DIE kan tenminste dansen!!

  [ # 27 ] 25 September 2007 11:04 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

StephanieMangano - 25 September 2007 10:37 PM

Jim als Ren! Ren moet dansen!

Jaap Strijker vind ik een betere keuze.. die zit straks ook in Assepoester (ook van V&V) dus ik vind ‘t prima kunnen! En DIE kan tenminste dansen!!

Gelukkig hebben we in Nederland meer uitstekende dansers dan alleen Jaap Strijker. Moet Ren niet een beetje overtuigende hetero zijn?

  [ # 28 ] 25 September 2007 11:11 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Wat hebben jullie toch allemaal tegen Kim-Lian?
Is ze dan zo’n slechte actrice?
Kan ze niet zingen?
Is het een rotwijf?
(vraag 1 bij mij: nee, vraag 2 bij mij: echt wel dus, vraag 3 bij mij: totaal niet!).

En dan de opmerking: liever Kim-Lian dan Do…
Waar slaat dát nou weer op?
Ten 1e zijn die 2 niet te vergelijken (vind ik), en ten 2e, ik hoop niet dat je dat alleen zegt omdat Do 1 keer vals zong tijdens het M.A.G…
Niet mekkeren voor je Do als Assepoester gezien hebt!

[ Gewijzigd: 25 September 2007 11:14 PM by Veertje ]
   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 29 ] 26 September 2007 10:33 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Lance - 25 September 2007 04:40 AM

Ik vind het wel vreemd dat mensen vinden dat V&V een soort eenheidsworst produceert. Altijd dezelfde creatives etc. Da’s toch ook onzin?

En al hadden ze steeds hetzelfde Creative Team, dat had Opus One ook, en hun voorstellingen waren elke keer anders. Opus One had ook een vaste kern van spelers en dat was ook helemaal geen probleem. Dan was dat wel een theater/dans gezelschap en zijn V&V producties en SE meer productiehuizen maar dan nog. Ik zou niet weten waarom je een “winning Creative Team” zou moeten veranderen zolang het afwisselende dingen kan maken en goed samenwerkt 😊.

  [ # 30 ] 26 September 2007 01:21 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik denk dat bijna elke producent met (bijna) hetzelfde creatieve team werkt. Waarom ook niet, je weet hoe de ander werkt, je weet wat iemand kan en wat diegene al heeft afgeleverd. Als je naar jezelf kijkt ga je toch ook niet elk jaar van baan wisselen, je blijft toch ook langer bij 1 bedrijf als je het naar je zin hebt en als de samenwerking goed verloopt.

Overigens zou ik het leuk vinden als William Spaaij die hoofdrol zou krijgen, verdiend hij zeker!

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 6