2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Het van den Ende theater, Amsterdam
  [ # 16 ] 30 September 2007 03:12 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

We wachten maar af wat er eerder klaar zal zijn, het vdEnde theater of de Noord Zuid lijn! Voorlopig gok ik nog op het eerste, maar ja…..

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 17 ] 03 December 2007 01:52 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  259
Geregistreerd  2004-07-21

Inmiddels staat geplande opening al op eind 2009 en iets zegt mij dat het nog wel eens eind 2010 kan gaan worden.

De pakeergarage is het grote probleem die mag nog niet gebouwd worden tot nader order. Hier konden wel 550 auto’s in!
Zeg gemiddels 2.3 personen per auto (heb geen idee of het klopt maar meestal zijn er minimaal 2 mensen in 1 auto en sommige meer) is circa 1250 bezoekers… van de bijna 1900.

Inmiddels is het nog niet bekend wat de gevolgen zijn. Als de garage daar niet mag komen zal er waarschijnlijk bij de RAI gepakkeerd moeten worden. Als dit handig is met eventuele beurzen?! Er wordt over eventuele uitstel van bouw gesproken!

  [ # 18 ] 03 December 2007 02:28 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

cremi - 03 December 2007 01:52 PM

Inmiddels staat geplande opening al op eind 2009 en iets zegt mij dat het nog wel eens eind 2010 kan gaan worden.

De pakeergarage is het grote probleem die mag nog niet gebouwd worden tot nader order. Hier konden wel 550 auto’s in!
Zeg gemiddels 2.3 personen per auto (heb geen idee of het klopt maar meestal zijn er minimaal 2 mensen in 1 auto en sommige meer) is circa 1250 bezoekers… van de bijna 1900.

Inmiddels is het nog niet bekend wat de gevolgen zijn. Als de garage daar niet mag komen zal er waarschijnlijk bij de RAI gepakkeerd moeten worden. Als dit handig is met eventuele beurzen?! Er wordt over eventuele uitstel van bouw gesproken!

Die parkeergarage is onmisbaar bij een theater van dit kaliber als je het aan mij vraagt. Zonder parkeergarage word het dan nog drukker bij de RAI, en daar zullen de bewoners van de rivierenbuurt wel helemaal niet blij mee zijn.

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 19 ] 03 December 2007 02:58 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

langleve het OV

  [ # 20 ] 03 December 2007 06:18 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  259
Geregistreerd  2004-07-21

Ja lang leven het OV als je dan ook daadwerkelijk naar huis kan 😉

Ik woon vlakbij amsterdam maar moet zoiezo wel met de auto in het dorp waar ik woon rijdt geen bus of trein namelijk.

Zonder die garage wordt het een ramp. Mensen die niet bij de rai kunnen pakeren tijdens beurzen. Dat betekent laatkomers. Verlate start van de voorstelling wat dan weer vervelend is voor de mensen met OV. Ik heb het 1x gehad bij mamma mia dat we moesten wachten aangezien 50% er nog niet was, door stroomstoring utrecht. Na 40 minuten zijn we maar begonnen anders had niemand met OV naar huis gekund. Een pakeergarage is een MUST!

  [ # 21 ] 03 December 2007 06:38 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

jouke - 03 December 2007 02:58 PM

langleve het OV

Het is te hopen dat de Noord/Zuid lijn eerder klaar is dan het theater. Daar word het allemaal veel makkelijker van met een metrostation voor de deur van het theater.

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 22 ] 03 December 2007 07:05 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  259
Geregistreerd  2004-07-21

Noordzuid lijn staat gepland voor 2013!!!!! Mag toch hopen dat het Theater eerder klaar is anders komt ome joop vast niet uit met zijn planning!

  [ # 23 ] 13 January 2008 06:21 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Iemand enig idee hoe het hier nu mee staat?

  [ # 24 ] 13 January 2008 09:34 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Kijk eens op deze site:
http://www.kopzuidas.nl/html/main.html?id=3

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 25 ] 13 January 2008 09:55 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

mhh 2 opvallende dingen:

Musicaltheater: bouw gestart

Musicaltheater: oplevering tweede helft 2009 en Wicked zou in 2009 toch naar Nederland komen???

  [ # 26 ] 14 January 2008 08:30 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Dat was het 1e wat ik dacht toen ik het zag….!

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 27 ] 14 January 2008 12:51 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

jouke - 13 January 2008 09:55 PM

mhh 2 opvallende dingen:

Musicaltheater: bouw gestart

Musicaltheater: oplevering tweede helft 2009 en Wicked zou in 2009 toch naar Nederland komen???

Wie zegt dat Wicked in het van den Ende theater komt?

En reken maar dat de oplevering van het theater gaat verschuiven….na al de vertraging die de bouw heeft gehad zal me dat niks verbazen.

Ik gok overigens nog steeds op ``The Producers`` in het van den Ende theater. Ik vind Amsterdam ook geen geschikte stad voor een show als Wicked, dat past veel beter in het circus theater. Bij Amsterdam past een show als ``The Producers``: een beetje grof en tegen het randje aan….

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 28 ] 14 January 2008 02:41 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Jeap - 14 January 2008 01:16 PM

het mag nu iig wel eens beginnen.
...

de bouw is al gestart

  [ # 29 ] 17 April 2008 12:06 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Het theater in Amsterdam gaat nog steeds door, maar het had niet veel gescheeld. Vandaag verscheen onderstaand bericht op rtlnieuws.nl

Aantal vastgoedprojecten op de tocht

Van den Ende uit vastgoed na fraude

Joop van den Ende trekt zich per direct terug uit het merendeel van zijn vastgoedprojecten.


Fiod-actie
De aanleiding is een strafrechtelijk onderzoek naar twee commissarissen van zijn vastgoedbedrijf Living City. Zij zouden betrokken zijn bij een omvangrijke vastgoedfraude. Ze werden in november 2007 opgepakt tijdens een actie van opsporingsdienst Fiod ECD.
Hartklachten
“Ik wil niets meer te maken hebben met deze wereld”, zegt Van den Ende in de Volkskrant. Hij kreeg last van zijn hart toen hij een rapport las over Living City.
Zuid-As
Van den Ende heeft een aantal grote vastgoedprojecten in binnen- en buitenland. Living City was onder meer bezig met de bouw van een groot theater aan de Amsterdamse Zuid-As. Dat theater gaat er nog steeds komen. Andere vastgoedprojecten in Amsterdam en Utrecht komen wel op de tocht te staan.


© RTLNieuws.nl

  [ # 30 ] 17 April 2008 02:52 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Klaske - 17 April 2008 12:06 PM

Het theater in Amsterdam gaat nog steeds door, maar het had niet veel gescheeld. Vandaag verscheen onderstaand bericht op rtlnieuws.nl

Aantal vastgoedprojecten op de tocht

Van den Ende uit vastgoed na fraude

Joop van den Ende trekt zich per direct terug uit het merendeel van zijn vastgoedprojecten.


Fiod-actie
De aanleiding is een strafrechtelijk onderzoek naar twee commissarissen van zijn vastgoedbedrijf Living City. Zij zouden betrokken zijn bij een omvangrijke vastgoedfraude. Ze werden in november 2007 opgepakt tijdens een actie van opsporingsdienst Fiod ECD.
Hartklachten
“Ik wil niets meer te maken hebben met deze wereld”, zegt Van den Ende in de Volkskrant. Hij kreeg last van zijn hart toen hij een rapport las over Living City.
Zuid-As
Van den Ende heeft een aantal grote vastgoedprojecten in binnen- en buitenland. Living City was onder meer bezig met de bouw van een groot theater aan de Amsterdamse Zuid-As. Dat theater gaat er nog steeds komen. Andere vastgoedprojecten in Amsterdam en Utrecht komen wel op de tocht te staan.


© RTLNieuws.nl

Stage Entertainment neem t de bouw over las ik

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

 < 1 2 3 > 
2 of 3