3 of 5 |  < 1 2 3 4 5 > 
Rode loper actie Ciske
  [ # 31 ] 04 October 2007 07:44 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

jabos77 - 04 October 2007 05:04 PM

Bedankt voor jullie reacties. Dan wordt het inderdaad gewoon een net pak! :-D

Maarre..de premiere begint toch om 8 uur?

Hee, wat leuk dat jullie ook komen! Dan zijn we bijna compleet joh! Net pak is toch prima. En zover ik het weet begint het ook om 20 uur.

De laatste metro richting Arena gaat om 0u30. Naar het metrostation is ongeveer 10 minuten lopen denk ik??

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 32 ] 04 October 2007 08:33 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Even een vraagje; diegene die meegedaan hebben aan de rode loper actie en dus van SE bericht hebben gehad hierover, werd daarbij vermeld dat jullie ook naar de premiere kunnen?

In 1e instantie stond dat natuurlijk niet bij de actie, maar ik weet dat dit wel vaker last minute gebeurd dus ik ben alleen maar blij als het ook zo is want dan hadden we weer een super leuke actie 😉

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 33 ] 04 October 2007 08:39 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2006-09-17

Marilena - 04 October 2007 08:33 PM

Even een vraagje; diegene die meegedaan hebben aan de rode loper actie en dus van SE bericht hebben gehad hierover, werd daarbij vermeld dat jullie ook naar de premiere kunnen?

In 1e instantie stond dat natuurlijk niet bij de actie, maar ik weet dat dit wel vaker last minute gebeurd dus ik ben alleen maar blij als het ook zo is want dan hadden we weer een super leuke actie 😉

Ik moet zeggen dat het een hele verrassing was, omdat ik daar niet op had gerekend, maar er staat inderdaad bij dat het om de rode loper, de premiere en de afterparty gaat. Een super actie dus! Bedankt!

  [ # 34 ] 04 October 2007 08:43 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Voor mij dus ook een verrassing haha. Wij hebben wel vaker premiere acties van SE en eigenlijk mogen die mensen ook altijd wel naar binnen, maar goed het stond er deze keer niet specifiek bij dus het was niet zeker. Wel tof dat het kan. Allemaal je mooiste jurk / broek aan voor de koningin haha. Tot morgen voor diegene die gaan…

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 35 ] 04 October 2007 09:29 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Veel plezier morgen!!!!! 📣

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 36 ] 04 October 2007 09:53 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Bedenk wel dat het om plaatsen KAN gaan van waaruit je niet super zicht hebt; het evengoed is wel een kadootje.

  [ # 37 ] 04 October 2007 10:03 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  61
Geregistreerd  2006-06-14

Ik ben dus gebeld en moet mn kaarten voor 7 uur ophalen aan een speciale balie…. waar dat die balie staat is er niet bijgezegd..

  [ # 38 ] 04 October 2007 10:09 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

WIIEEEH Ik kan TOCH gaan!! (zie commentaar-topic waarom eerst niet)
Hmm nu nog ff vervoer uitpuzzelen enzo..

  [ # 39 ] 04 October 2007 11:02 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Henske - 04 October 2007 10:03 PM

Ik ben dus gebeld en moet mn kaarten voor 7 uur ophalen aan een speciale balie…. waar dat die balie staat is er niet bijgezegd..

In de hal vooraan stond bij BatB toen een balie (voor de kassa).
Ik dénk dat ie daar weer staat nu.
Eigenlijk niet te missen 😉

Gaaf Inge dat je tà³ch kan!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 40 ] 05 October 2007 05:57 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Henske - 04 October 2007 10:03 PM

Ik ben dus gebeld en moet mn kaarten voor 7 uur ophalen aan een speciale balie…. waar dat die balie staat is er niet bijgezegd..

Het zal waarschijnlijk de persbalie zijn. Gewoon even melden dat je de kaarten via de rode loper actie van Musicalworld hebt en dan komt het goed.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 41 ] 05 October 2007 05:57 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  336
Geregistreerd  2005-10-17

marijn_7 - 04 October 2007 07:20 PM
Musicallon - 04 October 2007 04:39 PM

Hoera! Ook ik mag naar de rode loper, de premiere en het feest!!!
Tip voor hen die met de auto komen: parkeer in een van de Transferiums en ga met de metro of de tram verder. Je betaalt per auto EUR 5,50 en krijgt 2 OV kaarten. In het centrum van Amsterdam betaal je EUR 4 nog wat per uur en de tram vanaf het Transferium Arena (langs de A2) brengt je tot vlak om de hoek van het theater.

Vind het wel sneu dat medewerkers en andere belangstellenden niet naar de premiere kunnen, maar net als anderen: mij hoor je zeker niet klagen.

Bedankt voor de tip! Weet je ook hoe je het beste bij één van de transferiums kan komen (als je vanuit richting Utrecht komt)?

Als je de A2 richting Amsterdam neemt kom je vanzelf de afslag Transferium Arena tegen. Blijf de borden Transferium volgen (ook bij de Arena zelf) en je rijdt er zo binnen. Mocht je het nog nooit eerder gedaan hebben: je moet eerst naar een centrale balie waar je je parkeerkaart overhandigd en waar je dan een stempel met 2 OV kaarten voor krijgt. Vervolgens loop je naar station Bijlmer en pakt daar de metro (let op: je kunt ook treinkaartjes kiezen, maar dan moet je vanaf Centraal nog met een tram of metro).
Bij terugkomst moet je naar de balie bij de ingang van de Arena (omdat je na 23.00 uur terugbent) en daar moet je je OV kaarten (beide kanten gestempeld) met je parkeerkaart inleveren. Let op: je kunt bij deze balie alleen met PIN betalen ivm veiligheid van de parkeerbeheerders.

   Handtekening   

20 mrt: Miss Saigon
29 mei: Soldaat van Oranje
————————————————————-
Life is just a bowl of cherries (Fosse)

  [ # 42 ] 05 October 2007 06:36 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

En opletten dat de laatste metro naar Arena om 00u30 vertrekt vanaf Carre. Station is +/- 10 min lopen vanaf Carre. Ietsje minder, maar ws ben je op moeilijke schoenen, dus dan loop je niet zo snel.

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 43 ] 05 October 2007 09:48 AM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  27
Geregistreerd  2005-05-05

Ik had een vraagje, is het nog wel mogelijk om ook dichtbij Carre te parkeren, of is dat allemaal afgezet? Zouden de invalide-parkeerplekken nog bereikbaar zijn?

  [ # 44 ] 05 October 2007 10:50 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  33
Geregistreerd  2007-04-16

IK MAG OOK!!!! Ben echter nog niet gebeld maar dat krijgen we vanavond toch wel te horen of niet dan!!!! Ik heb gisterenavond nog een mailtje teruggestuurd dat we komen!!!

Nu nog mijn mooiste jurk aan en op naar Amsterdam!!!

Ik vind het super!!!!

Tot vanavond allemaal!!!!

Groetjes TAMARA

   Handtekening   

“I have the time of my life”!!!!!!

  [ # 45 ] 05 October 2007 04:23 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Jeroen - 04 October 2007 09:53 PM

Bedenk wel dat het om plaatsen KAN gaan van waaruit je niet super zicht hebt; het evengoed is wel een kadootje.

Bij de mensen die vanmiddag nog door SE gebeld zijn is het erbij gezegd. Erg goed dat ze dat duidelijk zeggen, vind ik. 😊

Tot straks allemaal!

 < 1 2 3 4 5 > 
3 of 5