2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Repetities Evita nu echt begonnen
  [ # 16 ] 04 November 2007 12:30 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Evita en stellingen? Wordt het niet verward met JCS? 😛

  [ # 17 ] 04 November 2007 12:36 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ik weet ook nog niet wat ik van het decor moet vinden…
De kostuums zien er wél veelbelovend uit vind ik!

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 18 ] 04 November 2007 03:14 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  832
Geregistreerd  2005-10-25

toevallig net kaartjes gekocht voor juli xD Carre!!!

  [ # 19 ] 04 November 2007 04:57 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  26
Geregistreerd  2004-07-17

Was naar het decor aan ‘t kijken en toen ik een blonde Evita zag, vroeg ik me opeens af of ‘t al vast staat dat Brigitte een donkere Evita wordt. Weet iemand daar iets van?

  [ # 20 ] 04 November 2007 05:03 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

tyuiopasdfg - 04 November 2007 04:57 PM

Was naar het decor aan ‘t kijken en toen ik een blonde Evita zag, vroeg ik me opeens af of ‘t al vast staat dat Brigitte een donkere Evita wordt. Weet iemand daar iets van?

Evita is ALTIJD blond!

In het begin van de show (als ze nog een meisje is) heeft ze donker haar..
Maar zodra ze een ster begint te worden verft ze haar haar blond. Dat zit in het verhaal en in elke versie (als ik me niet vergis)

  [ # 21 ] 04 November 2007 08:47 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Juist! 😊

  [ # 22 ] 04 November 2007 10:25 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Dat zegt in Nederland ook niet alles… *wijst richting Chantal Janzen*

  [ # 23 ] 04 November 2007 10:28 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Klaske - 04 November 2007 10:25 PM

Dat zegt in Nederland ook niet alles… *wijst richting Chantal Janzen*

ze hebben Chantal als Belle ook wel eens voor een TV optreden (als Belle) een donkere pruik gegeven maar dat zach er echt NIET uit, dus toen was er een blonde Belle. Dus soms staat het zo vreselijk dat afwijken beter is, maar ben benieuwd of Brigitte blond staat

  [ # 24 ] 04 November 2007 10:50 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ik vond Chantal met die donkere pruik er prima uit zien. Zelfde als Jane.

  [ # 25 ] 04 November 2007 11:26 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

Klaske - 04 November 2007 10:50 PM

Ik vond Chantal met die donkere pruik er prima uit zien. Zelfde als Jane.

Pia is toch ook niet blond, en als Evita stond het haar ook wel. Maar dat verschilt per persoon idd, ik heb Chantal nooit met bruine pruik gezien. Maar we zullen wel zien bij Brigitte.

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 26 ] 05 November 2007 06:57 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Nu wel:

https://www.youtube.com/watch?v=0I7RFWPkBOE

  [ # 27 ] 05 November 2007 07:08 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Zo afgrijselijk vind ik het niet, dat bruine (/donkerblonde) haar. Voor de rol van Belle of Jane maakt de haarkleur eigenlijk vrij weinig uit. Bij Evita is dat anders. Ze is eerst een onopvallend scharminkel van het platteland (met donker haar) en wordt later de geroemde presidentsvrouw (met geverfd blond haar).

  [ # 28 ] 05 November 2007 09:51 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Sndr - 05 November 2007 07:08 PM

Voor de rol van Belle of Jane maakt de haarkleur eigenlijk vrij weinig uit.

Ben ik het niet mee eens. Blond wordt vaak gezien als jong, sexy en dom (dom blondje) en dat zijn de dingen die Belle (ik praat ff over haar, daar weet ik meer van) juist absoluut niet wil zijn. Belle moet gewoon donkerharig zijn, netzoals Gaston veel spieren moet hebben.

Natuurlijk kun je zeggen dat slimme, volwassen meisjes blond kunnen zijn, maar dan kunnen stoere, hersenloze macho’s ook vetkwabben hebben. In een sprookje moet je je gewoon houden aan die vaststaande types, daar zijn het ook sprookjes voor. Daarom denk ik dat haarkleur bij Belle wel belangrijk is.


En over Evita, om het on-topic te houden: Ik snap eigenlijk ook niet wat haarkleur met scharminkel-zijn te maken heeft. Dat ligt toch aan lichaamshouding, stemgebruik en mimiek en evt. kleding?? Haarkleur vind ik daar niet zo belangrijk in… Is er een haarkleur voor scharminkelige mensen?

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 29 ] 06 November 2007 12:04 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  478
Geregistreerd  2006-04-14

gordijntje - 05 November 2007 09:51 PM
Sndr - 05 November 2007 07:08 PM

Voor de rol van Belle of Jane maakt de haarkleur eigenlijk vrij weinig uit.

Ben ik het niet mee eens. Blond wordt vaak gezien als jong, sexy en dom (dom blondje) en dat zijn de dingen die Belle (ik praat ff over haar, daar weet ik meer van) juist absoluut niet wil zijn. Belle moet gewoon donkerharig zijn, netzoals Gaston veel spieren moet hebben.

Natuurlijk kun je zeggen dat slimme, volwassen meisjes blond kunnen zijn, maar dan kunnen stoere, hersenloze macho’s ook vetkwabben hebben. In een sprookje moet je je gewoon houden aan die vaststaande types, daar zijn het ook sprookjes voor. Daarom denk ik dat haarkleur bij Belle wel belangrijk is.


En over Evita, om het on-topic te houden: Ik snap eigenlijk ook niet wat haarkleur met scharminkel-zijn te maken heeft. Dat ligt toch aan lichaamshouding, stemgebruik en mimiek en evt. kleding?? Haarkleur vind ik daar niet zo belangrijk in… Is er een haarkleur voor scharminkelige mensen?

:‘D goed gezegt!

   Handtekening   

x Sophie

http://net.clubs.nl/robertodegrootfanclub, http://net.clubs.nl/marjoleinteepen &  http://www.marjoleinfansite.tk

  [ # 30 ] 06 November 2007 08:58 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Nee, maar Evita is nu eenmaal een historisch persoon en dan ben je toch gedwongen daar rekening mee te houden.

Ik had misschien heel graag een aziaat als Peron gehad, helaas… 😉

Sophie_mfan - 06 November 2007 12:04 AM
gordijntje - 05 November 2007 09:51 PM
Sndr - 05 November 2007 07:08 PM

Voor de rol van Belle of Jane maakt de haarkleur eigenlijk vrij weinig uit.

Ben ik het niet mee eens. Blond wordt vaak gezien als jong, sexy en dom (dom blondje) en dat zijn de dingen die Belle (ik praat ff over haar, daar weet ik meer van) juist absoluut niet wil zijn. Belle moet gewoon donkerharig zijn, netzoals Gaston veel spieren moet hebben.

Natuurlijk kun je zeggen dat slimme, volwassen meisjes blond kunnen zijn, maar dan kunnen stoere, hersenloze macho’s ook vetkwabben hebben. In een sprookje moet je je gewoon houden aan die vaststaande types, daar zijn het ook sprookjes voor. Daarom denk ik dat haarkleur bij Belle wel belangrijk is.


En over Evita, om het on-topic te houden: Ik snap eigenlijk ook niet wat haarkleur met scharminkel-zijn te maken heeft. Dat ligt toch aan lichaamshouding, stemgebruik en mimiek en evt. kleding?? Haarkleur vind ik daar niet zo belangrijk in… Is er een haarkleur voor scharminkelige mensen?

:‘D goed gezegt!

 < 1 2 3 > 
2 of 3