1 of 2 |  1 2 > 
Dirty Dancing
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Vandaag is niet alleen de voorverkoop gestart voor de nieuwe Stage Entertainment ‘musical’ Dirty Dancing, ook was er een perspresentatie waarbij de Nederlandse cast werd voorgesteld en waarbij we een klein voorproefje kregen.

Het verslag kun je HIER  lezen.

Foto’s vergroten als je erop klikt

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 1 ] 09 November 2007 07:42 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Wat vind iedereen van dat de teksten in het Nederlands zijn en de liedjes in het Engels? Trouwens, ik wist niet dat Marcus van Teijlingen (u/s Johnny) kon zingen :O *shocked*. Leuk voor hem dat hij kan dansen en op het toneel kan staan, jammer voor Lena!

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 2 ] 09 November 2007 10:23 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  38
Geregistreerd  2002-07-21

De rollen van acteur/danser, en zangers zijn gescheiden. Dacht al zoiets gehoord te hebben, ik zie het ook staan op de 2e pagina van het stuk van Musicalworld. Ben benieuwd naar deze musical, ik ga zeker. 😊

Groetjes, sandra

[ Gewijzigd: 09 November 2007 10:26 AM by bluedolph1n ]
  [ # 3 ] 09 November 2007 11:25 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Het lijkt mij 3 x niks dat hele Dirty Dancing, maar:.... die Marcus ....dat is toch die gozur van Dancing with the stars of niet ? Volgens mij wel. Als ik nou zeker zou weten dat het understudy dag zou zijn, kon ik toch nog wel eens in het Beatrix terechtkomen 😊

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 4 ] 09 November 2007 11:36 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

bluedolph1n - 09 November 2007 10:23 AM

De rollen van acteur/danser, en zangers zijn gescheiden. Dacht al zoiets gehoord te hebben, ik zie het ook staan op de 2e pagina van het stuk van Musicalworld. Ben benieuwd naar deze musical, ik ga zeker. 😊

Groetjes, sandra

Klopt, de hoofdrollen zingen zelf niet. Ze acteren en dansen alleen..
Er is een apart zang-koor dat de liedjes zingt

  [ # 5 ] 09 November 2007 02:27 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

dokter_P - 09 November 2007 11:36 AM
bluedolph1n - 09 November 2007 10:23 AM

De rollen van acteur/danser, en zangers zijn gescheiden. Dacht al zoiets gehoord te hebben, ik zie het ook staan op de 2e pagina van het stuk van Musicalworld. Ben benieuwd naar deze musical, ik ga zeker. 😊

Groetjes, sandra

Klopt, de hoofdrollen zingen zelf niet. Ze acteren en dansen alleen..
Er is een apart zang-koor dat de liedjes zingt

Hmm, dan ben ik toch wel benieuwd hoe dat in zn werk gaat.
Ik ga denk ik wel kijken, al was het alleen maar voor Anouk van Nes en Chris Tates 😊.

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 6 ] 09 November 2007 02:35 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  65
Geregistreerd  2005-02-06

Hoe t precies in zijn werk gaat.. weet ik ook niet…. maar er wordt gewoon nederlands gesproken. En gedanst op de orginele muziek, net zoals in de film.

Marcus deelt zijn rol samen met Ferry de Graaf… De rol Robbie en de rol als understudy van Johnny.

   Handtekening   

http://www.robbertvandenbergh.nl
http://robbertvandenbergh.clubs.nl
http://bramblankestijn.clubs.nl/
http://pauldonkers.clubs.nl/
http://ferrydegraaf.clubs.nl/

  [ # 7 ] 09 November 2007 06:28 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Je ziet gewoon de film op tv, dus de acteurs doen de dialogen. Op het moment dat er in een scene ook gezongen wordt,  wordt dat gedaan door zangers en zangeressen. De acteurs gaan gewoon door met hun scene.

Persoonlijk denk ik dat dit echt heel leuk gaat worden. Dirty Dancing vind ik een hele leuke film dus ik ben zeer benieuwd hoe het live zal gaan zijn. Verder vind ik het ook leuk om te zien dat er nu ook eens nieuw talent in de hoofdrollen staan en niet de bekende namen die we overal terugzien.
Ik denk dat iedereen die SNF een leuke show vind / vond, dit ook zeker leuk gaat vinden.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 8 ] 09 November 2007 09:15 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

waarom loop ik nou nog steeds niet waarom voor DD ...?

  [ # 9 ] 10 November 2007 10:50 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

jouke - 09 November 2007 09:15 PM

waarom loop ik nou nog steeds niet waarom voor DD ...?

Dat gevoel heb ik ook, jammer eigenlijk .. want de film is helemaal geweldig :D

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 10 ] 10 November 2007 10:55 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Tijdens de perspresentatie hebben we een aantal nummers gehoord waarm bij er bij 2 nummers ook gedanst werd. Zag er wel gaaf uit om dat live te zien, en dan was het steeds maar 1 koppel. Ik denk dat als straks het hele podium vol staat, het echt leuk gaat worden. Maar goed, ik was ook een ‘sucker for’ SNF en dan met name voor de dans, dus dat gevoel heb ik nu ook weer, maar ieder natuurlijk zijn menig en voorkeur.
Waar ik straks alleen ‘bang’ voor ben is dat, omdat het juist zo’n meidenfilm is, de zaal vol zal zitten met groepen vrijgezellenparties-dames met hun nodige gegil en gejoel….

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 11 ] 10 November 2007 11:39 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Marilena - 10 November 2007 10:55 AM

Tijdens de perspresentatie hebben we een aantal nummers gehoord waarm bij er bij 2 nummers ook gedanst werd. Zag er wel gaaf uit om dat live te zien, en dan was het steeds maar 1 koppel. Ik denk dat als straks het hele podium vol staat, het echt leuk gaat worden. Maar goed, ik was ook een ‘sucker for’ SNF en dan met name voor de dans, dus dat gevoel heb ik nu ook weer, maar ieder natuurlijk zijn menig en voorkeur.
Waar ik straks alleen ‘bang’ voor ben is dat, omdat het juist zo’n meidenfilm is, de zaal vol zal zitten met groepen vrijgezellenparties-dames met hun nodige gegil en gejoel….

Ik vind het zo jammer dat de zang en dans gescheiden zijn! Dat is toch wat musical zo mooi maakt, geweldige dansnummers met een paar sterke zangers (die ook dansen!). En dat zouden ze bij DD goed kunnen laten zien, jammer ..! Zo is het meer een (hoe noem je zoiets) revue ofzo ..!

Misschien dat we een keer last minute gaan, maar de volle mep ga ik er niet voor betalen..

Wat gaan Nicole Berendsen eigenlijk doen, welke rol krijgt zij?

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 12 ] 10 November 2007 03:09 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Nicole gaat de rol van Vivian Pressman spelen, volgens mij is dat die wat oudere dame die Johnny prive les geeft, zij probeert hem te versieren maar hij heeft alleen maar oog voor Baby. Later in de film belandt ze met robbie in bed….

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 13 ] 10 November 2007 03:59 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Marilena - 10 November 2007 03:09 PM

Nicole gaat de rol van Vivian Pressman spelen, volgens mij is dat die wat oudere dame die Johnny prive les geeft, zij probeert hem te versieren maar hij heeft alleen maar oog voor Baby. Later in de film belandt ze met robbie in bed….

Nicole is een leuk mens, leuk dat ze weer een komische rol heeft.. ze was namelijk meesterlijk als Babette in BatB en, naar wat ik heb gehoord, fantastisch als Acadabra. Ben benieuwd!

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 14 ] 10 November 2007 07:47 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik ga zowieso naar DD was en ben helemaal gek van de film (en vooral van de laatste scene) en ga samen met mijn zus die dus ook helemaal gek is van de film en van dansen (ze is ook trainster bij de carnavalvereniging dus koste mij weinig moeite om haar mee te krijgen.

Ik ben zeer benieuwd

Ik denk dat de benaming Revue een totaal misplaatst woord is voor Dirty Dancing

Maar hoe je het dan moet noemen
Ik hou het toch maar gewoon op musical er wordt gewoon in gezongen alleen dan op de achtergrond en niet door de acteurs zelf
Zo kunnen dansen als in Dirty Dancing gedanst moet worden lijkt me al moeilijk genoeg

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 15 ] 12 November 2007 10:45 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  689
Geregistreerd  2005-01-31

Marilena:

Waar ik straks alleen ‘bang’ voor ben is dat, omdat het juist zo’n meidenfilm is, de zaal vol zal zitten met groepen vrijgezellenparties-dames met hun nodige gegil en gejoel….

Die vrees is wel degelijk gegrond. In Londen is dat namelijk het geval. Die vrouwen kennen alle teksten van de film ook uit hun hoofd en laten dit tijdens de voorstelling ook luid en duidelijk weten. In dit geval dus maar goed dat de voorstelling hier vertaald is. Dan kan je dat in elk geval hier niet overkomen. 😊

 1 2 > 
1 of 2