8 of 10 | ‹ First  < 6 7 8 9 10 > 
De Nederlandse Fame
  [ # 106 ] 20 March 2008 11:46 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Hier klopt iets niet… Oh ja. Een understudy parade zonder dat ik in de zaal zou zitten… Dat zou de boel wel verklaren :tong:

Stadskanaal kan overdrijven. Ik heb ooit in Oberhausen Die Schone und das Biest gezien met louter understudies. Aleen Mrs. Pots, Maurice en Cogsworth waren eerste cast. Geloof me, ik heb de beste BatB ooit gezien daar. Ze moeten zich bevoorrecht voelen.

  [ # 107 ] 20 March 2008 11:51 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Ik vind persoonlijk ook geen probleem om understudy’s op te zien gaan.
Het vreemde is wel nadat de directeur belt Cystine Carreon alsnog mag komen opdraven.. Vrij is vrij in mijn beleving.

En qua topkrachten bedoelen ze vast bekende namen. Doris Baaten is na m.i. redelijk tot niet bekend bij grote publiek en Jim is de PR machine van de productie.

  [ # 108 ] 20 March 2008 12:53 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik snap de directeur ook wel: eigenlijk vind ik dat je met zo’n tourproductie toch wel in iedere stad minstens 1x de volledige eerste cast moet hebben. En ik snap zijn opmerking over ‘achtergesteld zijn in de provincie’ ook wel: dat gevoel heb ik zelf ook wel eens. Bijvoorbeeld toen Pia in Cats alleen Amsterdam ging spelen. Zij was vd 5 Grisabella’s de bekendste/meest gewilde, denk ik, en dan speelt ze maar in 1 stad een paar dagen. En laat die stad nou voor mij ong. 2 uur rijden zijn met de auto 😛. Ik snap ‘t op zich wel natuurlijk, maar toch snap ik die directeur ook wel een beetje.

En van de andere kant vind ik dat ie aan ‘t zeuren is (ja ik weet dat ik mezelf tegenspreek). Vooral Hein en William konden er niet echt iets aan doen dat ze er niet waren. En voor Cystine zou ‘t ook enigszins oneerlijk zijn als ze verplicht wordt om minstens 1x in iedere stad te spelen, wat dus volgens mij betekent dat ze nooit langer dan 1 week ofzo achter elkaar vrij kan hebben.

  [ # 109 ] 25 April 2008 06:31 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2005-09-12

Jim en Bettina spelen weer samen

Eindelijk in Carré

Bettina Holwerda heeft een hoofdrol veroverd in de musical Fame. Zij ’deelt’ Carmen tot de zomer met Cystine Carreon. Maar de grootste bonus is, dat zij haar geliefde Jim Bakkum weer op het podium terug ziet!

Voor de 29-jarige musicalster komt de rol als geroepen. ,,We speelden 14 april de laatste voorstelling van Hair, dus ik hoefde er niet lang over na te denken. Ik ben superblij. En Jim vindt het ook fantastisch.”

De vonk tussen Bettina en Jim (20) sloeg over tijdens Grease. Toen ze in februari vorig jaar per ongeluk met de auto de orkestbak inreden, moesten ze de voorstellingen in Carré missen door hun verwondingen. „Met Fame kunnen we daar nu wel samen staan”, glundert Bettina.

Vrijdag begint de blondine met de repetities. „Ik heb het scriptnet pas binnen en heb dus nog veel te doen, maar Jim zal me ongetwijfeld bijstaan!”

Bron: De Telegraaf

  [ # 110 ] 25 April 2008 06:32 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2005-09-12

oeps dubbel

  [ # 111 ] 25 April 2008 09:10 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Waarom had ik al zo’n voorgevoel dat dat zou gebeuren?
Ach ja, het is wel leuk, maar ik zie Bettina niet echt als Carmen..Of ligt dat aan mij?

  [ # 112 ] 25 April 2008 09:22 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  672
Geregistreerd  2006-03-07

Betina als carmen? het moet niet gekker worden,......

  [ # 113 ] 25 April 2008 09:26 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

lisaatje - 25 April 2008 09:10 AM

maar ik zie Bettina niet echt als Carmen..

Nee, ik ook niet…
Daar gaat mijn kans om Talita als Carmen te zien (denk ik)...

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 114 ] 25 April 2008 09:36 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Met dat verschil dat je als understudy in Duitsland veel betere voorbereidingen krijgt, en niet alleen in noodgevallen op wordt gegooid, waardoor je veel meer routine opbouwt.

Lance - 20 March 2008 11:46 AM

Ik heb ooit in Oberhausen Die Schone und das Biest gezien met louter understudies. Aleen Mrs. Pots, Maurice en Cogsworth waren eerste cast. Geloof me, ik heb de beste BatB ooit gezien daar. Ze moeten zich bevoorrecht voelen.

  [ # 115 ] 25 April 2008 10:17 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Ik vind dit dus echt niet kunnen.. 3 weken voor de voorstellingen in Carre lees ik dit. Aangezien Fame populair is heb ik al 2 maanden gelden kaarten voor Fame gekocht aangzien Cystine dan zou spelen (ivm met de zwangerschap van Kim Lian). Oke een kans op een u/s voor Cystine is altijd aanwezig, maar nu gaat ze haar rol ineens delen met Bettina. Ik vind het zeer ongepast van V&V

  [ # 116 ] 25 April 2008 11:37 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

jouke - 25 April 2008 10:17 AM

Ik vind dit dus echt niet kunnen.. 3 weken voor de voorstellingen in Carre lees ik dit. Aangezien Fame populair is heb ik al 2 maanden gelden kaarten voor Fame gekocht aangzien Cystine dan zou spelen (ivm met de zwangerschap van Kim Lian). Oke een kans op een u/s voor Cystine is altijd aanwezig, maar nu gaat ze haar rol ineens delen met Bettina. Ik vind het zeer ongepast van V&V

Maar je weet nooit hoe het komt, Cystine heeft haar rol in de Fantasticks (?) ook al terug gegeven ivm drukte…........de schuld hoeft dus niet perse bij V&V te liggen

  [ # 117 ] 25 April 2008 11:43 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Pleegje - 25 April 2008 11:37 AM
jouke - 25 April 2008 10:17 AM

Ik vind dit dus echt niet kunnen.. 3 weken voor de voorstellingen in Carre lees ik dit. Aangezien Fame populair is heb ik al 2 maanden gelden kaarten voor Fame gekocht aangzien Cystine dan zou spelen (ivm met de zwangerschap van Kim Lian). Oke een kans op een u/s voor Cystine is altijd aanwezig, maar nu gaat ze haar rol ineens delen met Bettina. Ik vind het zeer ongepast van V&V

Maar je weet nooit hoe het komt, Cystine heeft haar rol in de Fantasticks (?) ook al terug gegeven ivm drukte…........de schuld hoeft dus niet perse bij V&V te liggen

Haar rol in forbidden heeft ze teruggegeven.. Van de Fantasticks weet ik niks vanaf!

  [ # 118 ] 25 April 2008 11:44 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2005-09-12

Het lijkt me ook eerder de keuze van Cystine dan van V&V want de bezetting was verder prima.

Ik denk dat ze blij zijn dat Bettina op zo’n korte termijn beschikbaar is. De meesten spelen immers nu in een productie en Hair is net afgelopen dus kan ze fulltime repeteren.

  [ # 119 ] 25 April 2008 01:29 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Cystine heeft in haar contract laten vastleggen dat ze maar 70% van de show speelt..
die overige 30% zou Talita nu spelen…

Maar daarvoor is nu min of meer Bettina in de plaats gekomen volgensmij

  [ # 120 ] 25 April 2008 02:02 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

Nieluhs - 25 April 2008 11:43 AM
Pleegje - 25 April 2008 11:37 AM
jouke - 25 April 2008 10:17 AM

Ik vind dit dus echt niet kunnen.. 3 weken voor de voorstellingen in Carre lees ik dit. Aangezien Fame populair is heb ik al 2 maanden gelden kaarten voor Fame gekocht aangzien Cystine dan zou spelen (ivm met de zwangerschap van Kim Lian). Oke een kans op een u/s voor Cystine is altijd aanwezig, maar nu gaat ze haar rol ineens delen met Bettina. Ik vind het zeer ongepast van V&V

Maar je weet nooit hoe het komt, Cystine heeft haar rol in de Fantasticks (?) ook al terug gegeven ivm drukte…........de schuld hoeft dus niet perse bij V&V te liggen

Haar rol in forbidden heeft ze teruggegeven.. Van de Fantasticks weet ik niks vanaf!

Dat bedoelde ik dus Forbidden, vandaar mijn vraagteken al, kon er effe niet opkomen

‹ First  < 6 7 8 9 10 > 
8 of 10