9 of 10 | ‹ First  < 7 8 9 10 > 
De Nederlandse Fame
  [ # 121 ] 25 April 2008 02:39 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  291
Geregistreerd  2003-10-03

Misschien dat er weer sprake is van het Grease scenario 😉 te weinig swings. Als er meer dan 2 geblesseerden/vrij zijn is er al een krappe bezetting. Dus dan willen ze Cindy en Wendy misschien sneller in het ensemble kunnen houden….

  [ # 122 ] 15 May 2008 08:06 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  384
Geregistreerd  2007-05-09

Gisteren dus even Fame gedaan, ik had een prima plaatsje kunnen bemachtigen.

Eindelijk kan ik eens zeggen wat ik van Jim vind Het is naar mijn mening geen acteur, geen danser en geen musicalzanger. Hij zingt het allemaal veelste poppy, het past niet vind ik Het feit dat hij niet eens alle ensemblestukken meedanst of ergens achteraan staat te klungelen zegt mij al genoeg. Ik heb ook geen moment naar Nick gekeken, ik heb alleen Jim gezien. En daarbij houdt ik ook niet van z’n stemgeluid.

De ster van deze show was overduidelijk Cystine Carreon. Deze vrouw weet wel hoe je acteert, danst en zingt. Ze is geloofwaardig, heeft een uitstraling die het hele toneel vult. Het is erg prettig om haar te horen zingen Ik ben erg benieuwd hoe Kim-Lian dit speelt moet ik zeggen Want ik vond dat het optreden van Cystine ook gewoon musicalawardnominatie-waardig

William Spaaij zet een heel degelijke Joe Vegas neer Maar toch bekruipt mij de vraag waarom hij wel genomineerd wordt en Hugo Haenen niet

Bij Juvani had ik het idee naar de videoband van mijn schoolmusical in groep 5 keek. Zo acteer je ook als je 10 bent. Hij kan inderdaad heel erg lekker dansen en heeft een leuk koppie, maar daar houdt het wat mij betreft toch echt op bij deze jongen. Het is niet geloofwaardig, alles wordt zo overdreven gezegd. En die blik in z’n ogen bij sommige liedjes, en waar kijkt hij naar als hij zingt? Niet in de zaal volgens mij Heel erg jammer.

Ik snap niet waarom Talita Angwarmasse een nominatie heeft gekregen. Ze zingt, acteert en danst allemaal goed, maar ik vind niet dat ze uitblinkt Wat ze miste was diepte in het karakter, en ze was daarmee niet de enige. Het blijft allemaal zo oppervlakkig. En ik snap wel dat het moeilijk is als er duizend hoofdrolletjes zijn, maar er zat toch echt wel meer in

Daphne Flint is een goede zangeres Maar soms schiet ze door en wordt ze toch ietwat schreeuwerig en dat is jammer, het is gewoon niet nodig. Ze was een van de weinige die me wist te raken deze avond.

Yves Adang ging op als Schlomo, de eerste understudy. En ik heb prima werk gezien van deze jongen Hij had een fijna uitstraling.

Fame mag dan wel een musical zijn waar jong talent kan laten zien wat ze kunnen, toch is een van de betere een “oudje”. Doris Baaten Deze vrouw verstaat het vak. Alleen jammer dat ze de tekst haar een beetje tegen zit… Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaard zijn, daar kan zelfs een geroutineerde vrouw als Doris Baaten vrij weinig mee.

Over het algemeen heb ik best een leuke avond gehad, maar sommige dingen waren het gewoon net niet. Al die kleine rolletjes hadden wel iets meer uitgediept mogen worden, het was allemaal veel te oppervlakkig. En ja, misschien is het wel de bedoeling oppervlakkig te zijn, ze trekken toch vooral vrouwelijk puberend publiek. Maar toch, een gemiste kans. De grote ensemble dansstukken zijn daarentegen om te smullen ik zie dat er graag

  [ # 123 ] 15 May 2008 10:52 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2008-04-17

Ik ben benieuwd, ik ga morgenavond 😊 Afwachten maar… Een Jim fan ben ik niet, en was daarom ook blij toen ik naar Grease ging. Daar werd hij toen vervangen door William. Die vond ik toen wel erg goed. We gaan het zien morgen….

   Handtekening   

18-07: Les Miserable (rij 3)
06-09: Gerard Joling in Spaarnwoude

  [ # 124 ] 15 May 2008 10:56 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Leuk, dan heb je morgen als het goed is Boris (in plaats van Juvani) als Tyrone.
Hij schijnt zooo goed te zijn!
Was je overmorgen gegaan, dan had je Jim nog is misgelopen 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 125 ] 15 May 2008 11:14 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2008-04-17

Ben benieuwd. Ik heb toen op tv wel het programma gezien (op weg naar fame). Eigenlijk had ik graag Kim-Lian een keer willen zien spelen, maar ja, die moest zo nodig gaan zwangeren 😉
We zullen zien, vooraf gaan we uit eten in het theater, een gezellig avondje, daar gaan we voor.

   Handtekening   

18-07: Les Miserable (rij 3)
06-09: Gerard Joling in Spaarnwoude

  [ # 126 ] 18 May 2008 02:02 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Even snel een korte impressie:

De musical heeft niet echt indruk gemaakt. Het was allemaal net niet. Jim zong af en toe echt vals, het brabantse accent van Cindy als Serena (inclusief houdoe) kwam totaal niet over en was bijna lachwekkend hier in Breda en Boris als Tyrone zong niet zo goed. Talita was goed, maar geen uitschieter.

Echte uitspringers waren Cystine en Hein, maar Hein speelde soms niet zo geloofwaardig en Cystine had nog meer pit mogen hebben. Maar vergeleken met de rest waren ze errug goed.

Wat ik wel mooi vond aan de voorstelling is de herkenbaarheid. Ik zit zelf op de Hogeschool voor de Kunsten (academie voor drama) en van de tafels tot de beenwarmers, van ‘je lijf is je instrument’ tot de kleding van de docenten, alles klopte. Ik kreeg echt tranen in mijn ogen bij: Yes ik ben aangenomen! Gewoon omdat het zo herkenbaar was. Ook dat er 2 mensen in normale kleding bij de diploma-uitreiking verschenen was een kippenvel moment. Bij ons op school is de eindbeoordeling ook onderwerp van gesprek, dus je kent het gevoel zo goed… De twijfels, de onzekerheid, mensen die gestopt zijn die je moet missen. Maar dat is natuurlijk heel erg persoonlijk. Mijn zusje had dit helemaal niet.

Maar ook met die herkenbaarheid was het soms net niet: leerlingen die totaal uitvallen tegen een docent en ik vond het jammer dat ze bijvoorbeeld niets van de eindbeoordelingen lieten zien. Dat is toch het spannendste moment voor mensen op een kunstopleiding. Nee, ineens zaten ze in het derde jaar. (En sorry hoor, maar als Jim zo speelt in het derde jaar, is het maar een slechte opleiding)

Conlcusie: er zaten een paar mooie herkenbare moment in, maar voor de rest heeft de musical me niet gepakt.

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 127 ] 18 May 2008 02:09 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Serena doet toch een Limburgs accent, of ben ik nou gek? :ohoh:
Volgens mij zegt ze normaal ook Haije (of hoe je dat schrijft :ohoh:) maar vast omdat ze nu in Brabant zijn zei ze Houdoe ofzo 😄

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 128 ] 18 May 2008 02:38 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Cindy is een brabantse Serena. 😊

  [ # 129 ] 18 May 2008 02:40 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ow chips, Cindy :ohoh:
Ik lees dus niet eens goed, sorry!
Dan weet ik het nog niet, heb alleen Daphne gezien.
Maar neem dat zo van je aan 😄

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 130 ] 18 May 2008 05:41 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  42
Geregistreerd  2008-03-09

Ik ben gisteren naar Fame geweest en vond de musical niet slecht, maar ook niet geweldig. Tijdens de 1e helft miste ik een verhaal in de musical, wat het tweede deel wel beter werd. Daarnaast vond ik de nummers soms slecht te verstaan en had ik geen idee, wat er gezongen werd. :geenidee: En ook van het decor was ik niet geweldig onder de indruk. Ik had het idee dat de musical zich eigenlijk maar op twee plaatsen afspeelde.

Cystine viel erg op en was denk ik toch wel de beste van allemaal. Daphne Flint vond ik ook aardig spelen, de US van Jim vond ik ook was ook niet slecht. Ik verbaas me overigens ook dat Talita een Musicalaward nominatie heeft gekregen, aangezien ik haar niet erg bijzonder vond.

Had toch eigenlijk meer verwacht van de musical.  :ohoh:

  [ # 131 ] 20 May 2008 11:53 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

Ik ga morgen, ben eigenlijk helemaal niet blij dat ik Bettina heb, want ik was erg benieuwd naar Cystine. Maar goed, we gaan het zien.

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 132 ] 20 May 2008 12:48 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  469
Geregistreerd  2006-03-13

Giraffffje - 20 May 2008 11:53 AM

Ik ga morgen, ben eigenlijk helemaal niet blij dat ik Bettina heb, want ik was erg benieuwd naar Cystine. Maar goed, we gaan het zien.

Dat meen je niet gaat Bettina op, shit daar baal ik van had ook gehoopt op Cystine.

   Handtekening   

Mijn musicalsterren:
Manon Novak, Suzan Seegers
Willemijn Verkaik, Chantal Janzen
Pia Douwes, Freek Bartels, René van Wegberg

  [ # 133 ] 20 May 2008 05:01 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  211
Geregistreerd  2004-02-14

Bettina speelt deze week op woensdag en vrijdag

  [ # 134 ] 20 May 2008 06:25 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

marloes2 - 20 May 2008 12:48 PM
Giraffffje - 20 May 2008 11:53 AM

Ik ga morgen, ben eigenlijk helemaal niet blij dat ik Bettina heb, want ik was erg benieuwd naar Cystine. Maar goed, we gaan het zien.

Dat meen je niet gaat Bettina op, shit daar baal ik van had ook gehoopt op Cystine.

Jup, ik dus ook. Maar goed, niks aan te doen. Al zie ik Bettina nog steeds geen latino meisje spelen ?

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 135 ] 20 May 2008 07:34 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Giraffffje - 20 May 2008 06:25 PM
marloes2 - 20 May 2008 12:48 PM
Giraffffje - 20 May 2008 11:53 AM

Ik ga morgen, ben eigenlijk helemaal niet blij dat ik Bettina heb, want ik was erg benieuwd naar Cystine. Maar goed, we gaan het zien.

Dat meen je niet gaat Bettina op, shit daar baal ik van had ook gehoopt op Cystine.

Jup, ik dus ook. Maar goed, niks aan te doen. Al zie ik Bettina nog steeds geen latino meisje spelen ?

Kim Lian is ook weinig latino 😛

‹ First  < 7 8 9 10 > 
9 of 10