16 of 17 | ‹ First  < 14 15 16 17 > 
try out Evita
  [ # 226 ] 14 December 2007 11:16 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

Judaz - 14 December 2007 10:39 PM

JAAAAAAAAAA!!!!!!!! :D

Foto’s @ website musicals.nl!

Ze zijn mooi 😊!

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 227 ] 14 December 2007 11:18 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2006-05-19

Marilena - 14 December 2007 07:24 PM
Henske - 14 December 2007 07:02 PM

Ik ben zowiezo al beetje pissig op SE ze reageren niet op mn mailtjes. Terwijl ik eind oktober al een mailtje gestuurd had voor de premiere om Roy te zien. Als hij dan de premiere speelt en ik zit niet in die zaal ga ik gillen.

Heeft hier trouwens al iemand iets gehoord van de show die gecanceld is 8 december. Ik ben nog steeds niet gebeld. Mn geduld raakt nu beetje op.

Je zult niet de enige zijn die mailtjes stuurt, ik denk dat ze rondom premieres overspoeld worden door mailtjes. Maar goed, neemt niet weg dat ze je even kunnen terugmailen natuurlijk.

wie denk je dan wel niet wie JIJ bent. ze hebben bij SE echt wel iets anders te doen dan jouw mailtjes beantwoorden. ...zowiezo al een beetje pissig op SE, ze reageren niet op mijn mailtjes…TJONGE JONGE!!!

  [ # 228 ] 14 December 2007 11:19 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ik twijfel wie ik vanavond had als Che… Het was niet goed te zien vanaf het eerste balkon, en mijn toneelkijker gaf ook geen uitsluitsel. Qua stem zou het Stan geweest kunnen zijn, maar dan met een lichte verkoudheid c.q. last van keel? Maar hoe dan ook, wie het ook was, hij deed het goed!
Hoe zijn understudy eruit ziet weet ik niet, dus daar kan ik het ook niet aan afmeten.
Overigens was Marjolein vanavond op als Evita. Ze deed het boven mijn verwachting goed, met uitzondering van haar hoge noten dan, die worden bij haar snel schreeuwerig…
Musical zelf: Ik kan nog niet helemaal onder woorden brengen wat ik er van vond…
Ik ben iig niet echt geraakt vanavond; de film daarentegen doet dat wel.
Maarrrrrr. Het plan is om in februari nog een keer te gaan, hopelijk heb ik dan Brigitte als Evita, misschien kan zij me wél raken…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 229 ] 14 December 2007 11:22 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  395
Geregistreerd  2006-04-10

Scarletwoman - 14 December 2007 11:19 PM

Ik twijfel wie ik vanavond had als Che… Het was niet goed te zien vanaf het eerste balkon, en mijn toneelkijker gaf ook geen uitsluitsel. Qua stem zou het Stan geweest kunnen zijn, maar dan met een lichte verkoudheid c.q. last van keel? Maar hoe dan ook, wie het ook was, hij deed het goed!
Hoe zijn understudy eruit ziet weet ik niet, dus daar kan ik het ook niet aan afmeten.
Overigens was Marjolein vanavond op als Evita. Ze deed het boven mijn verwachting goed, met uitzondering van haar hoge noten dan, die worden bij haar snel schreeuwerig…
Musical zelf: Ik kan nog niet helemaal onder woorden brengen wat ik er van vond…
Ik ben iig niet echt geraakt vanavond; de film daarentegen doet dat wel.
Maarrrrrr. Het plan is om in februari nog een keer te gaan, hopelijk heb ik dan Brigitte als Evita, misschien kan zij me wél raken…


...met een Tarzan Kerstbal….

  [ # 230 ] 14 December 2007 11:23 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

ookeenmedewerker - 14 December 2007 11:22 PM
Scarletwoman - 14 December 2007 11:19 PM

Ik twijfel wie ik vanavond had als Che… Het was niet goed te zien vanaf het eerste balkon, en mijn toneelkijker gaf ook geen uitsluitsel. Qua stem zou het Stan geweest kunnen zijn, maar dan met een lichte verkoudheid c.q. last van keel? Maar hoe dan ook, wie het ook was, hij deed het goed!
Hoe zijn understudy eruit ziet weet ik niet, dus daar kan ik het ook niet aan afmeten.
Overigens was Marjolein vanavond op als Evita. Ze deed het boven mijn verwachting goed, met uitzondering van haar hoge noten dan, die worden bij haar snel schreeuwerig…
Musical zelf: Ik kan nog niet helemaal onder woorden brengen wat ik er van vond…
Ik ben iig niet echt geraakt vanavond; de film daarentegen doet dat wel.
Maarrrrrr. Het plan is om in februari nog een keer te gaan, hopelijk heb ik dan Brigitte als Evita, misschien kan zij me wél raken…


...met een Tarzan Kerstbal….

O leuk. Die heb ik nog niet.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 231 ] 14 December 2007 11:27 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

insideperson - 14 December 2007 11:18 PM
Marilena - 14 December 2007 07:24 PM
Henske - 14 December 2007 07:02 PM

Ik ben zowiezo al beetje pissig op SE ze reageren niet op mn mailtjes. Terwijl ik eind oktober al een mailtje gestuurd had voor de premiere om Roy te zien. Als hij dan de premiere speelt en ik zit niet in die zaal ga ik gillen.

Heeft hier trouwens al iemand iets gehoord van de show die gecanceld is 8 december. Ik ben nog steeds niet gebeld. Mn geduld raakt nu beetje op.

Je zult niet de enige zijn die mailtjes stuurt, ik denk dat ze rondom premieres overspoeld worden door mailtjes. Maar goed, neemt niet weg dat ze je even kunnen terugmailen natuurlijk.

wie denk je dan wel niet wie JIJ bent. ze hebben bij SE echt wel iets anders te doen dan jouw mailtjes beantwoorden. ...zowiezo al een beetje pissig op SE, ze reageren niet op mijn mailtjes…TJONGE JONGE!!!

Tjonge Jonge voor jou is een mediatraining ook niet overbodig! 😉

  [ # 232 ] 15 December 2007 09:23 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

En laten we weer teruggaan naar het onderwerp

  [ # 233 ] 15 December 2007 09:25 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Scarletwoman - 14 December 2007 11:19 PM

Ik twijfel wie ik vanavond had als Che… Het was niet goed te zien vanaf het eerste balkon, en mijn toneelkijker gaf ook geen uitsluitsel. Qua stem zou het Stan geweest kunnen zijn, maar dan met een lichte verkoudheid c.q. last van keel? Maar hoe dan ook, wie het ook was, hij deed het goed!
Hoe zijn understudy eruit ziet weet ik niet, dus daar kan ik het ook niet aan afmeten.
Overigens was Marjolein vanavond op als Evita. Ze deed het boven mijn verwachting goed, met uitzondering van haar hoge noten dan, die worden bij haar snel schreeuwerig…
Musical zelf: Ik kan nog niet helemaal onder woorden brengen wat ik er van vond…
Ik ben iig niet echt geraakt vanavond; de film daarentegen doet dat wel.
Maarrrrrr. Het plan is om in februari nog een keer te gaan, hopelijk heb ik dan Brigitte als Evita, misschien kan zij me wél raken…

En hopen dat we morgen naar binnen mogen 😉
Jammer dat het een beetje tegenviel, maar dan kan het alleen nog beter worden, toch?  😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 234 ] 15 December 2007 10:14 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

weet iemand al of Stanley wel of niet op gegaan is gisteren?

  [ # 235 ] 15 December 2007 10:15 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  61
Geregistreerd  2006-06-14

Stanley is wel opgegaan gister 😊

  [ # 236 ] 15 December 2007 11:32 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Een klein filmpje over de voorbereidingen voor de première:

http://www1.nu.tv/home/video/show/8998

  [ # 237 ] 15 December 2007 11:34 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  206
Geregistreerd  2004-08-20

Judaz - 14 December 2007 09:51 PM

Weer een vraagje. 😉

Ik zie op filmpjes van de perspresentatie rechts van Paul Walthaus een man van een jaar of 30/40 zitten, lijkt me niet echt passen tussen de vrij jonge cast, wat voor een rol heeft hij in de voorstelling, is hij us. Peron ofzo?

Grtz. Yves

Wie bedoel je? Armand vd Pol denk ik….nee is geen us, hij is wel de broer van Evita enzo…hij speelt de vrij kleine rollen zeg maar. Timo Bakker is us Perron dacht ik…

  [ # 238 ] 16 December 2007 12:24 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=J_IMskHh0dw&feature=related

Brigitte als Eva Perron

  [ # 239 ] 16 December 2007 12:48 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

*Jessjj* - 16 December 2007 12:24 PM

https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=J_IMskHh0dw&feature=related

Brigitte als Eva Perron

Dit klinkt dan wel weer veelbelovend hoor!  :tanden:

  [ # 240 ] 16 December 2007 02:05 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Weet iemand of Life and Cooking aandacht zal besteden aan de premiere? Dit was met Tarzan wel t geval.

‹ First  < 14 15 16 17 > 
16 of 17