15 of 19 | ‹ First  < 13 14 15 16 17 >  Last ›
Het laatste…. concert!
  [ # 211 ] 07 July 2012 11:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Madonna! Wat een show weer. Misschien wel haar beste show ooit. Moet het nog even verwerken. Ben er nu vooral vol van dat ik haar na vier jaar weer live heb gezien. Deze vrouw kan echt nog jaren mee. Lady Gaga werd ook even flink op haar plek gezet. Was erg grappig.

  [ # 212 ] 17 July 2012 03:03 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  642
Geregistreerd  2005-05-23

Ik ben afgelopen zondagmiddag naar een concert geweest van Aniek Maren en Signe Tollefsen in Park Sonsbeek in Arnhem.
Leuke muziek en ook geweldig leuke sfeer daar vind ik, zeker aan te raden om eens heen te gaan!
Voor wie er ook eens heen wil gaan, kijk maar eens op http://www.parkopen.nl/
https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=6buzcE2yvyE

  [ # 213 ] 17 July 2012 03:37 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Signe Tollefsen heb ik ook eens live gezien..
Ik vind haar ook gewoon leuk om naar te kijken!

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 214 ] 17 July 2012 04:11 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

martijn-j - 07 July 2012 11:46 PM

Lady Gaga werd ook even flink op haar plek gezet. Was erg grappig.

Ik heb het op youtube gezien en vond het vrij kansloos :p
En nee dat is NIET omdat ik ‘fan’ ben van Gaga. Ik vind Madonna namelijk ook erg goed.

Maar goed het zal Gaga worst wezen die vangt elke keer geld zodra Madonna het zingt.

  [ # 215 ] 17 July 2012 10:58 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

__niX - 17 July 2012 04:11 PM
martijn-j - 07 July 2012 11:46 PM

Lady Gaga werd ook even flink op haar plek gezet. Was erg grappig.

Ik heb het op youtube gezien en vond het vrij kansloos :p
En nee dat is NIET omdat ik ‘fan’ ben van Gaga. Ik vind Madonna namelijk ook erg goed.

Maar goed het zal Gaga worst wezen die vangt elke keer geld zodra Madonna het zingt.

Ik ben ook meer Gaga fan dan Madonna-fan en vind het eigenlijk een beetje kinderachtig. De mashup op zich vind ik heel leuk en ik denk dat Madonna ook alle recht heeft om op deze manier te impliceren dat Born This Way toch best wel veel lijkt op Express Yourself. Dit op zich is leuk en volgens mij voldoende duidelijk, maar dan ook nog eens er achteraan te gaan roepen “she’s not me” komt op mij een beetje desperate over. Zeker omdat Gaga altijd te kennen heeft gegeven grote bewondering te hebben voor Madonna. Maarja, de meningen over de hele Madonna/Gaga kwestie zijn nu eenmaal verdeeld (gelukkig).

Enfin, mijn laatste ‘concert’ was niet echt een concert maar een optreden van een coverband op een verjaardagsfeest. Op zich niet zo bijzonder, maar ik vond het wel eens leuk om livemuziek te hebben op een feest in plaats van een dj.

  [ # 216 ] 18 July 2012 09:56 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2012-07-16

Mijn laatste concert was van Bruce Springsteen op Pinkpop.
Nouja technisch gezien heb ik daarna natuurlijk nog meer gezien, maar die van hem bleef het best bij me hangen..! Als je na gaat hoe oud die man al is, en wat voor verschrikkelijk energieke en kwalitatief hoge show hij nog steeds neerzet; geweldig!

[edit jeroen: off topic gedeelte verwijderd.]

[ Gewijzigd: 18 July 2012 10:40 AM by Jeroen ]
  [ # 217 ] 18 July 2012 10:03 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

stefucius - 17 July 2012 10:58 PM
__niX - 17 July 2012 04:11 PM
martijn-j - 07 July 2012 11:46 PM

Lady Gaga werd ook even flink op haar plek gezet. Was erg grappig.

Ik heb het op youtube gezien en vond het vrij kansloos :p
En nee dat is NIET omdat ik ‘fan’ ben van Gaga. Ik vind Madonna namelijk ook erg goed.

Maar goed het zal Gaga worst wezen die vangt elke keer geld zodra Madonna het zingt.

Ik ben ook meer Gaga fan dan Madonna-fan en vind het eigenlijk een beetje kinderachtig. De mashup op zich vind ik heel leuk en ik denk dat Madonna ook alle recht heeft om op deze manier te impliceren dat Born This Way toch best wel veel lijkt op Express Yourself. Dit op zich is leuk en volgens mij voldoende duidelijk, maar dan ook nog eens er achteraan te gaan roepen “she’s not me” komt op mij een beetje desperate over. Zeker omdat Gaga altijd te kennen heeft gegeven grote bewondering te hebben voor Madonna. Maarja, de meningen over de hele Madonna/Gaga kwestie zijn nu eenmaal verdeeld (gelukkig).

Ik vond het heel leuk dat dat ze door twee eigen nummers (Express Yourself en She’s Not Me) te mixen met Born This Way er een dusdanig statement vaan maakte. En het leuke is dat dit statement dan ook nog weer volledig openstaat voor eigen interpretatie. Dat past heel erg bij Madonna. Ze is er heel goed in om dingen om te draaien waardoor het nooit helemaal duidelijk is wat ze nu werkelijk vindt. Ze is heel vaak in interviews gevraagd wat ze van Lady Gaga vindt en of ze het erg vindt dat zij Express Yourself heeft gejat. Dit is Madonna’s manier om daar antwoord op te geven.

  [ # 218 ] 18 July 2012 09:39 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Wat dom van mezelf! Ik had helemaal niet door dat She’s Not Me natuurlijk ook een nummer van Madonna is! Neemt niet weg dat ik dat (als Gagafan) een beetje overdreven vind, haha. Maar nogmaals, het hele mashup idee vind ik een leuke manier om een statement te maken.

  [ # 219 ] 27 July 2012 10:13 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

EDDIE VEDDER….... WOWWWWWWW

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 220 ] 27 July 2012 12:48 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Mijn laatste concert was weer Madonna, gisteravond in Parijs. Helaas was ik er niet echt bij, maar het werd live uitgezonden op youtube. Ik vond het weer geweldig. Helaas dachten veel mensen dat ze een volledig concert zou geven en die waren nogal boos na afloop.

  [ # 221 ] 27 July 2012 05:15 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

martijn-j - 27 July 2012 12:48 PM

Mijn laatste concert was weer Madonna, gisteravond in Parijs. Helaas was ik er niet echt bij, maar het werd live uitgezonden op youtube. Ik vond het weer geweldig. Helaas dachten veel mensen dat ze een volledig concert zou geven en die waren nogal boos na afloop.

Nou, ik heb net wat beelden op youtube gezien en de fans waren inderdaad woedend. Maar goed, ik snap wel dat als je 100 euro voor een kaartje hebt betaald dat je een geheel concert verwacht en niet een optreden van 45 minuten. Was van te voren duidelijk aangegeven dat het niet om een heel concert ging?

  [ # 222 ] 27 July 2012 05:44 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Van te voren was gezegd dat het een uniek, speciaal en intiem concert zou zijn. De verwarring is denk ik ontstaan omdat Madonna nu ook een tour doet, maar de show gister was geen onderdeel van die tour. Er waren wel wat dingen hetzelfde, maar er zaten ook nummers in die ze niet tijdens haar gewone concert doet. Het was ook in een theater en niet in een stadion. Kaarten waren zeker duur en de show was kort, maar voor mij droeg dat wel bij aan het speciale. Ik had er graag bij willen zijn. Het was ook pas vorige week aangekondigd dat ze dit concert zou doen. Ik denk als reactie op de aanklacht die Marine Le Pen tegen haar wil doen. De speech die ze gister hield ging daar ook deels over.

  [ # 223 ] 20 August 2012 08:40 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  642
Geregistreerd  2005-05-23

mijn laatste concert was van Màºsica Temprana . Gisteren gezien in Amersfoort.
Echt geweldig, wat zijn die ongelooflijk goed!
https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=n-8H71qzSes
https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=YuKrCUZUbvI

[ Gewijzigd: 20 August 2012 08:42 PM by ErikB. ]
  [ # 224 ] 07 September 2012 12:33 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Coldplay net in Den Haag. Was echt heeeeeeeel tof!

  [ # 225 ] 08 September 2012 02:11 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  669
Geregistreerd  2010-12-20

stefucius - 07 September 2012 12:33 AM

Coldplay net in Den Haag. Was echt heeeeeeeel tof!

Ik vond het denk ik de slechtste show van ze die ik gezien heb. Leek te veel op de afsluiter van Pinkpop (2011), dus dan staan ze al meer dan een jaar met bijna dezelfde show :S
Daarnaast was er (naast oh oh den haag) te strakke regie en de show gewoon te kort.
En wat is het Malieveld een dramatische locatie. Zichtbaarheid en sfeer waren in het Goffertpark een stuk beter.

Maar ja. Het blijft Coldplay, dus ik heb wel echt gigantisch genoten en natuurlijk staan janken bij Warning Sign en Fix You.

‹ First  < 13 14 15 16 17 >  Last ›
15 of 19