2 of 9 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Oliver! Revival
  [ # 16 ] 27 March 2008 03:49 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Rowan Atkinson heeft de stem van Zazu in de eerste film van The Lion King ingesproken, en er zitten in “I just can’t wait to be king” een paar gezongen regels.

Maar volgens mij kun je Fagin net als Henry Higgins goed spreek-zingen.

  [ # 17 ] 29 March 2008 10:12 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Iemand gekeken vanavond? Ik heb genoten! Vooral die 2 17-jarigen waren super!

Ik vrees voor de dame die Hero zong, haar vond ik niet zo goed. Ze kreeg (dacht ik) ook de meeste kritiek.

Wat een talent loopt er rond in Groot Brittannie zeg.  Ook die Olivers: erg leuk.

Morgenavond de sing-off, ik ben heel benieuwd!

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 18 ] 30 March 2008 12:24 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Ik baal dat ze de show over 2 verschillende avonden hebben verdeeld, dat haalt veel van de spanning weg. Waarom moet dat nou? Je zou nog kunnen denken dat ze dan meer geld met SMS verdienen, maar er werd heel expliciet nog gezegd dat de BBC geen geld verdient aan het stemmen.

Graham Norton was ouderwets op dreef, Barrie Humphries is een aanwinst. De jury was verder nog erg mild, maar dat is begrijpelijk in zo’n eerste show.

Het grootste kippenvel moment was voor mij het optreden van de Olivers. Heerlijk.

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 19 ] 30 March 2008 04:36 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Heb het gisteravond ook gekeken, en er zit zeker kwaliteit tussen. Ben slecht in namen, dus daar waag ik me niet aan…
Die jochies, vond ik schattig, en allemaal erg goed!!!

Vind het ook erg jammer dat het over 2 avonden verdeeld is, vanavond kan ik al niet kijken naar uitslag omdat Gohstwisperer tegelijkertijd komt…

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 20 ] 31 March 2008 03:58 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

aangezien ik het weekend niet thuis was heb ik mijn HDD recorder alles laten opneme.
Maar ik ben zo stom geweest de uitslag van zondag niet op te nemen.In mijn TV gids kan ik niks over een herhaling vinden. Balen!
Dus:

Wie o wie heeft de uitslag opgenome van zondag 30-03-2008 je zou me er super blij mee maken!

Je kan me een privé berichtje sturen

  [ # 21 ] 01 April 2008 08:52 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  127
Geregistreerd  2006-07-05

Ook de BBC heeft (eindelijk) een soort ‘Uitzending gemist’. Ga naar http://www.bbc.co.uk/iplayer, daar kun je de resultshow van afgelopen zondag afspelen! Overigens vind ik het weer topentertainment, en ik vind Jodie en Jessie tot nu toe het leukst en best!

  [ # 22 ] 01 April 2008 11:44 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Ik ben benieuwd hoe je dat voor elkaar speelt, want de iplayer werkt alleen vanaf een Britse computer. Of ze moeten dat per 1 april veranderd hebben…...

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 23 ] 02 April 2008 09:52 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

deze site heeft het nog nooit gedaan bij mij, helaas

  [ # 24 ] 02 April 2008 11:13 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  127
Geregistreerd  2006-07-05

Oh. Nou ja, ik maak er nogal eens gebruik van. Youtube wellicht dan? Sorry dat ik jullie blij heb gemaakt met een dode mus….

  [ # 25 ] 02 April 2008 11:32 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

Heerlijk show weer. De BBC is hier zo goed in!

Mijn favorieten zijn Jodie, Jessie en vooral Sarah. Die stem is zo prachtig.

Ik heb persoonlijk wat problemen met een zwarte Nancy, maar Keisha was ook geweldig. Zij zou het geweldig doen in Hairspray of TLK.

Bij historische stukken heb ik altijd wat moeite met dat soort casting. Ik vind in Grease ook geen zwarte spelers passen. In de VS in de jaren 50 waren scholen bepaald niet gemengd. Het voelt als een soort geschiedvervalsing als je dat nu op een podium wel gaat doen. Met alle respect voor goede acteurs. Ik vind overigens een witte Simba ook niet kunnen of een witte Kim in Miss Saigon.
Soms maakt het allemaal niet uit, maar soms doet het er echt toe.

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

  [ # 26 ] 02 April 2008 12:23 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Ik zag Keisha al als Aida…...

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 27 ] 02 April 2008 12:28 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Mo - 02 April 2008 11:32 AM

Heerlijk show weer. De BBC is hier zo goed in!

Mijn favorieten zijn Jodie, Jessie en vooral Sarah. Die stem is zo prachtig.

Ik heb persoonlijk wat problemen met een zwarte Nancy, maar Keisha was ook geweldig. Zij zou het geweldig doen in Hairspray of TLK.

Bij historische stukken heb ik altijd wat moeite met dat soort casting. Ik vind in Grease ook geen zwarte spelers passen. In de VS in de jaren 50 waren scholen bepaald niet gemengd. Het voelt als een soort geschiedvervalsing als je dat nu op een podium wel gaat doen. Met alle respect voor goede acteurs. Ik vind overigens een witte Simba ook niet kunnen of een witte Kim in Miss Saigon.
Soms maakt het allemaal niet uit, maar soms doet het er echt toe.

Mijn favoriet na de eerste live show is Sarah,  Keisha’s stem vind ik ook heel mooi, maar ik zie haar ook niet zo snel als Nancy, om dezelfde reden als jij.  Oliver is toch een musical waarin het tijdsbeeld moet kloppen.  Daarom vind ik het ook zo zonde voor O?  Kwayedza.  Hij zal er elke week bij zijn, hij heeft een heel mooi stemmetje, maar ik denk niet dat hij serieus kans maakt om de rol van Oliver ook echt te spelen.  :sad:

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 28 ] 02 April 2008 02:07 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Kiepkantel - 02 April 2008 12:28 PM
Mo - 02 April 2008 11:32 AM

Heerlijk show weer. De BBC is hier zo goed in!

Mijn favorieten zijn Jodie, Jessie en vooral Sarah. Die stem is zo prachtig.

Ik heb persoonlijk wat problemen met een zwarte Nancy, maar Keisha was ook geweldig. Zij zou het geweldig doen in Hairspray of TLK.

Bij historische stukken heb ik altijd wat moeite met dat soort casting. Ik vind in Grease ook geen zwarte spelers passen. In de VS in de jaren 50 waren scholen bepaald niet gemengd. Het voelt als een soort geschiedvervalsing als je dat nu op een podium wel gaat doen. Met alle respect voor goede acteurs. Ik vind overigens een witte Simba ook niet kunnen of een witte Kim in Miss Saigon.
Soms maakt het allemaal niet uit, maar soms doet het er echt toe.

Mijn favoriet na de eerste live show is Sarah,  Keisha’s stem vind ik ook heel mooi, maar ik zie haar ook niet zo snel als Nancy, om dezelfde reden als jij.  Oliver is toch een musical waarin het tijdsbeeld moet kloppen.  Daarom vind ik het ook zo zonde voor O?  Kwayedza.  Hij zal er elke week bij zijn, hij heeft een heel mooi stemmetje, maar ik denk niet dat hij serieus kans maakt om de rol van Oliver ook echt te spelen.  :sad:

Maar om me zelf even tegen te spreken,  ik zag afgelopen oktober Edward Baruwa als Enjolras in Les Mis, en hij had ook een donkere huidskleur en daar had ik al na een paar minuten geen problemen mee 😄

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 29 ] 02 April 2008 03:06 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

Ik ga het 20 april uitvinden als ik Les Mis zie met Nurlaila als Fantine. Ook niet mijn soort casting maar misschien is ze zo geweldig dat het me niet stoort.

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

  [ # 30 ] 02 April 2008 05:10 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

rineke - 02 April 2008 12:23 PM

Ik zag Keisha al als Aida…...

:ohw:  Waar ?    Wanneer ?

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 9