7 of 7 | ‹ First  < 5 6 7
CHESS in Albert Hall
  [ # 91 ] 19 July 2009 11:59 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Misschien ben ik gewoon een muts, maar ik vind de uitgave nogal tegenvallen. Het oogt als de gemiddelde ‘special edition’ met ‘gratis dvd’ van Stage Entertainment. Prima, maar niet bijzonder.

Ik had wellicht liever de losse uitgaves gehad, maar goed, dat is altijd achteraf… 😉

  [ # 92 ] 19 July 2009 08:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  279
Geregistreerd  2009-06-20

Koop ik die er toch gewoon bij 😊

Ik kijk vanavond trouwens weer eens naar de Zweedse theaterversie en dat blijft in mijn ogen toch de beste chess productie ooit.
Jammer dat die niet ondertiteld is, ik moet nu iedere keer de vertaling erbij houden want er is toch een hoop in veranderd.

   Handtekening   

Everybody is playing the game.. but nobody’s rules are the same.

  [ # 93 ] 23 July 2009 04:13 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  129
Geregistreerd  2009-05-27

Heb de dvd nu een paar weken in huis, en ben er helemaal weg van! Dit was mijn eerste echte grote ‘Chess’ervaring en ik heb de dvd inmiddels al een paar keer gekeken. Josh Groban is geweldig als Anatoly, en de rest van de cast is ook geweldig, goede dansers… Maar voor mij de grootste topper is Adam Pascal! Vind hem sowieso al heel goed, maar hoe hij zijn rol vertolkt heeft en hoe hij “Pity the child” zingt… Kippenvel!

  [ # 94 ] 23 August 2009 08:36 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  279
Geregistreerd  2009-06-20

Ik heb de DVD nu inmiddels twee maanden in huis en ik moet zeggen dat ik mijn mening over de performance van Idina Menzel inmiddels aardig heb herzien. Ik vind dat ze geweldig acteert en de chemie met Adam Pascal is formidabel. Ik vind Adam Pascal trouwens een held, hij spettert van het podium af. De beste Freddie die tot dusver heb gezien.

Overall is the dvd van uitstekende kwaliteit en een van mijn treasures in mijn almaar groeiende chess collectie.

   Handtekening   

Everybody is playing the game.. but nobody’s rules are the same.

  [ # 95 ] 23 August 2009 08:58 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  889
Geregistreerd  2008-05-04

Ik heb m een paar weken geleden ook besteld en nu toevallig op staan.. Ik vond de muziek sowieso al super, maar deze uitvoering is geweldig.. Er zitten gewoon geen slechte spelers bij.. Deze dvd gaat het zwaar krijgen hier… 😉

‹ First  < 5 6 7
7 of 7