4 of 6 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 > 
Evita- Nederlandse revival cast recording 2007
  [ # 46 ] 15 January 2008 08:27 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

dokter_P - 15 January 2008 06:40 PM

Vraag zat.. ja tuurlijk..

Maar het belangrijkste zijn de rechten..
Als ze die niet hebben kan er geen cd komen!

en waarom is er dan naar de winkel een bevestiging gegaan met een release datum? bol.com heeft zelfs al een tracklist.. het lijkt me raar dat ze dat allemaal zelf verzinnen, het lijkt me dat ze die info van SE hebben, en het lijkt me dat SE die info alleen geeft als ze de rechten voor de CD hebben en de CD ook gaan uitbrengen?

  [ # 47 ] 15 January 2008 08:39 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ik neem ook wel aan dat de winkels die informatie van SE krijgt, maar het zou volgens mij ook niet de eerste keer zijn dat SE er vanuit gaat dat iets, zoals een cd release, gaat gebeuren en dan blijkt het uiteindelijk niet te lukken.

Het theater in Amsterdam is een project wat al jaren loopt, wat telkens uitgesteld moet worden. Maar je krijgt ook telkens de kranten berichten dat het ‘nu’ echt gaat gebeuren.

  [ # 48 ] 15 January 2008 09:19 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Klaske - 15 January 2008 08:39 PM

Ik neem ook wel aan dat de winkels die informatie van SE krijgt, maar het zou volgens mij ook niet de eerste keer zijn dat SE er vanuit gaat dat iets, zoals een cd release, gaat gebeuren en dan blijkt het uiteindelijk niet te lukken.

Het theater in Amsterdam is een project wat al jaren loopt, wat telkens uitgesteld moet worden. Maar je krijgt ook telkens de kranten berichten dat het ‘nu’ echt gaat gebeuren.

bij welke SE CD’s is het o.a nog meer gebeurd? ben “pas” 2 jaar actief musicalfan dus weet niet wat daarvoor nog gebeurd is..

En btw over het theater, de bouw is al gestart (zie ander topic)

  [ # 49 ] 15 January 2008 09:37 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  395
Geregistreerd  2006-04-10

Klaske - 15 January 2008 08:39 PM

Ik neem ook wel aan dat de winkels die informatie van SE krijgt, maar het zou volgens mij ook niet de eerste keer zijn dat SE er vanuit gaat dat iets, zoals een cd release, gaat gebeuren en dan blijkt het uiteindelijk niet te lukken.

Het theater in Amsterdam is een project wat al jaren loopt, wat telkens uitgesteld moet worden. Maar je krijgt ook telkens de kranten berichten dat het ‘nu’ echt gaat gebeuren.

je kunt helaas geen’ rechten’ ontlenen aan roddels en geruchten en informatie van derden, maar alleen aan officiele persberichten.

[ Gewijzigd: 15 January 2008 09:40 PM by ookeenmedewerker ]
  [ # 50 ] 16 January 2008 12:28 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Misschien dat jij ons dan duidelijkheid kan geven of er een castrecording komt en wanneer.  😉

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 51 ] 17 January 2008 04:51 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  259
Geregistreerd  2004-07-21

Hartelijk dank voor de e-mail, welke wij recentelijk ontvangen hebben. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u interesse heeft in een van onze producties.

Helaas moeten wij u vertellen dat er twee weken gelden besloten is door de licentiehouder dat er geen CD van de musical Evita zal uitkomen. Het spijt ons dat dat wij u niet beter kunnen berichten.

Het zal ons een genoegen zijn u daarnaast weer als gast te mogen begroeten bij één van onze musicals.

Met vriendelijke groet,

Joop van den Ende Theaterproducties B.V.
Customer Services

NEEEEEEEE het is niet eerlijk… zo dat is eruit!

  [ # 52 ] 17 January 2008 05:28 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

Hartelijk dank voor de e-mail, welke wij recentelijk ontvangen hebben. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u interesse heeft in een van onze producties. Naar aanleiding van uw vraag kunnen wij u informeren dat het op dit moment nog niet bekend is of er een CD van de musical Evita uit zal komen, daar er nog geen goedkeuring van de licentiehouders is verkregen. Het spijt ons dat dat wij u niet beter kunnen berichten.  Het zal ons een genoegen zijn u daarnaast weer als gast te mogen begroeten bij één van onze musicals. Met vriendelijke groet,Anne-Marij de Koning Joop van den Ende Theaterproducties B.V.Customer Services

  [ # 53 ] 17 January 2008 05:28 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Twee directe bronnen met NEE, het lijkt me duidelijk.

  [ # 54 ] 17 January 2008 05:38 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Balen zeg!!  :ohw:

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 55 ] 17 January 2008 05:40 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

Bol.com heeft hem nog erop staan.

  [ # 56 ] 17 January 2008 05:47 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Ow dit vind ik echt niet leuk…pffff…had zo gehoopt dat binnenkort t castalbum kwam. Wat n domper zeg :huil:

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 57 ] 17 January 2008 08:06 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Dan is het toch altijd maar weer fijn dat er ... bestaan ...  (nee, dat ga ik hier niet zeggen 😉 )

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 58 ] 17 January 2008 08:46 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

youtubers? 😉

  [ # 59 ] 17 January 2008 10:30 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  259
Geregistreerd  2004-07-21

Mark-ster, wanneer heb jij die email ontvangen?

In mijn email wordt duidelijk Nee gezegd maar in die van jou blijkt dat ze er nog niet echt uit zijn.
Mijn email is 17-01 beantwoord

  [ # 60 ] 18 January 2008 08:30 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  259
Geregistreerd  2004-07-21

Ik heb inmiddels weer is een mailtje gestuurd of het echt definitief is dat hij niet uitkomt en daar kreeg ik het volgende op:

Naar aanleiding van uw vraag kunnen wij u informeren dat het op dit moment nog niet definitief bekend is of er echt geen CD van de musical Evita uit zal komen, wij zijn hier nog druk meebezig.

en dan verder het standaard bla bla wij hopen u weer bij onze musicals bla bla dus allemaal de The secret lezen en positief denken en visualiseren!

‹ First  < 2 3 4 5 6 > 
4 of 6