2 of 2 |  < 1 2
Grease - Antwerpen, nog zeven dagen
  [ # 16 ] 06 January 2008 06:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Gisterenmiddag Grease, mijn tweede poging.
Of het alleen aan Dieter lag of niet, maar de show was ineens een heel stuk leuker 😄
Last minute nog een geweldig plaatsje, dankzij rij 4 die helemaal leeg was en waar ik voor het luttele bedrag van 40 euro op de middelste stoel van de rij mocht zitten (dank u Erna van de kassa). Het eerder gereserveerde kaartje voor het hoekje van rij 8 heb ik dus niet opgehaald.

De voorstelling — die van start ging met de complete eerste cast — maakte me blij.
Miss Lynch is geweldig en in combinatie met Eugene heb ik een paar keer heerlijk moeten lachen om die twee.
Nordin de Moor (us Eugene van de vorige keer) is in zijn andere rol ook erg leuk.
Frenchy en Patty vind ik nog steeds irritant en overdreven, maar als je er vanuit gaat dat het Amerikaans is, is het ook wel weer een karikatuur.
Steven Colombeen is ook leuk en Jaap (van Egeraat) zijn vetkuif staat hem goed.
Ik ben iets minder wild van sommige wat meer in het oog springende rollen, hoewel het me alleszins meevalt qua leeftijd (het meest gehoorde commentaar). De meeste energie zit echter wel in het ensemble.
Sasha Rosen overtuigt me wel als Sandy (al was het alleen maar om haar ranke figuurtje wat Olivia Newton-John goed evenaart) en Cystine Carreon als Rizzo is en blijft een gouden greep.
Chris van Tongelen als Vince heeft na de pauze ook een wel heel in het oog springende rol. Volgens het programmaboekje is Vince understudy: Dieter Verhaegen.
Hoe graag zou ik hem nu ook nog wel een keertje in die rol zien…

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 17 ] 07 January 2008 08:42 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Het was super!
Ga nog een keer…

  [ # 18 ] 10 February 2008 10:05 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Ben inderdaad nog een keer geweest (vorige week zaterdag).
Barbara de Wit mocht de rol van Rizzo op zich nemen.
Ze deed het super!
Vooral het nummer “Het zou erger kunnen zijn” zong ze zo fantastisch.
Ze bezorgde mij en vele anderen in het publiek kippenvel.

 < 1 2
2 of 2
‹‹ Recensies Evita      Piet Piraat ››