10 of 10 | ‹ First  < 8 9 10
Opvolger Tarzan
  [ # 136 ] 21 October 2008 06:26 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Oh zo, ik dacht er staat een of andere perspresentatie gepland waarin alle aankomende producties van SE worden aangekondigd 😉

  [ # 137 ] 21 October 2008 06:31 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

nee hoor, wanneer er nieuws is maken ze het bekend, maar het verspreid bekend maken zijn meer persmomenten /  in het nieuws zijn dus aandacht meer verspreid. Bij open einde producties weet je het van te voren nooit, het is maar net hoe goed (of hoe slecht) een productie loopt. Per periode wordt bekeken of er een boekingsperiode bij komt en het hangt dus echt van de kaarverkoop af. Uiteraard is er wel een soort van planning maar dat is echt achter de schermen

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 138 ] 21 October 2008 07:19 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  259
Geregistreerd  2004-07-21

Marilena - 21 October 2008 06:31 PM

Per periode wordt bekeken of er een boekingsperiode bij komt en het hangt dus echt van de kaarverkoop af. Uiteraard is er wel een soort van planning maar dat is echt achter de schermen

Stage heeft in grote lijnen wel een plan liggen met een verwachte speelduur, alles meer is meegenomen!
Ze wachten echt niet zoals we op broadway zien dat de zaal bezetting echt laag wordt, doordat Stage een groot aandeel heeft in de markt zullen ze Tarzan niet door laten spelen tot het geen winst meer maakt.

De trend is inderdaad vroeg een productie aankondigen, en ook wordt er veel aandacht besteeds aan mogelijke producties. Zo wordt door Erwin en ook Joop al jaren regelmatig wat gezegd over Mary Poppins maar ook hebben ze indertijd al wat gezegd over een NL versie van LB. Niet alles wat ze willen doen ze of krijgen ze. Persoonlijk verwacht ik dat er rond Musicals in Ahoy meer duidelijkheid komt (dit is beetje gevoel geen feit)

Ik dacht trouwens dat er eind November weer een persmoment zou zijn over nieuwe open-eindproducties

  [ # 139 ] 21 October 2008 09:10 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Tja, het is commercieel gezien natuurlijk allemaal erg logisch

  [ # 140 ] 22 October 2008 06:04 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

cremi - 21 October 2008 07:19 PM

Persoonlijk verwacht ik dat er rond Musicals in Ahoy meer duidelijkheid komt (dit is beetje gevoel geen feit)

Inderdaad en dan een (niet zo) stille hint geven door een bepaald persoon aan te trekken..

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 141 ] 22 October 2008 10:19 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Caroline1 - 22 October 2008 06:04 PM
cremi - 21 October 2008 07:19 PM

Persoonlijk verwacht ik dat er rond Musicals in Ahoy meer duidelijkheid komt (dit is beetje gevoel geen feit)

Inderdaad en dan een (niet zo) stille hint geven door een bepaald persoon aan te trekken..

Wie is dan die bepaalde persoon of is dat een domme vraag?

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 142 ] 23 October 2008 09:01 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Ik zou zo even niemand kunnen zeggen, maar er zitten steeds van die dingen in, waarvan je later denkt: AHA! Net zoiets als Mamma Mia op de Uitmarkt laten horen en dan aper een maand later aankondigen dat de voorstelling weer naar NL komt.

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 143 ] 23 October 2008 10:02 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Caroline1 - 23 October 2008 09:01 AM

Ik zou zo even niemand kunnen zeggen, maar er zitten steeds van die dingen in, waarvan je later denkt: AHA! Net zoiets als Mamma Mia op de Uitmarkt laten horen en dan aper een maand later aankondigen dat de voorstelling weer naar NL komt.

...Simone die daar voor het eerst een Sunset nummer zong ? Maike die defying gravity in een NL-versie zong ? Stanley (en Celine als ik me goed herinner) die Mary Poppins brachten ?
Mee eens hoor er zitten vaak wel hints in MIA….als er dit jaar een blok met bijv.The Phantom komt dan weet ik wel welke revival eraan zit te komen :geenidee:

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 144 ] 23 October 2008 10:06 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Mark Schmeitz - 23 October 2008 10:02 AM
Caroline1 - 23 October 2008 09:01 AM

Ik zou zo even niemand kunnen zeggen, maar er zitten steeds van die dingen in, waarvan je later denkt: AHA! Net zoiets als Mamma Mia op de Uitmarkt laten horen en dan aper een maand later aankondigen dat de voorstelling weer naar NL komt.

...Simone die daar voor het eerst een Sunset nummer zong ? Maike die defying gravity in een NL-versie zong ? Stanley (en Celine als ik me goed herinner) die Mary Poppins brachten ?
Mee eens hoor er zitten vaak wel hints in MIA….als er dit jaar een blok met bijv.The Phantom komt dan weet ik wel welke revival eraan zit te komen :geenidee:

Thanks, dat waren ze inderdaad. Renée van Wegberg die Mary Poppins deed btw.
Oja… Carlo Boshard die een nummer bracht uit Beauty and the Beast

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

‹ First  < 8 9 10
10 of 10