3 of 5 |  < 1 2 3 4 5 > 
Idols
  [ # 31 ] 20 January 2008 01:45 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Volgens mij ben ik een van de weinige die elke week graag naar Idols kijk, dus heb nu al paar weken ervaring 📣
Al vanaf het begin is Nikki duidelijk mijn favoriet, maar met Charlene en Pauline toch wel op een gedeelde 2e plaats.
Iedereen is vol lof over Nathalie, maar die vind ik dus echt helemaal niks. Natuurlijk persoonlijke mening want nogmaals verder zijn veel mensen erg enthousiast, maar ik vind haar dus niks!
Over de andere 4 ben ik snel klaar want die kunnen ook echt niet zingen, alhoewel Niels een hoog knuffelgehalte heeft en mij ook vaak aan Jim doet denken qua zang.
Bas had er al weken geleden uit moeten liggen en waarom die brrrr enge jongen er nog steeds inzat weet ik echt niet. Hij zingt vals en vind zichzelf heeeel echt :tong:
Dus het werd ECHT tijd dat we hem niet meer in de show terug zien!~

Over de uitzending van gisteren ben ik het wel met de meeste kritiek eens. Het begon zo spectaculair en ik hoopte in ieder geval nog iets hiervan terug te zien in de show, maar helaas.
Chantal was inderdaad vals en ja, Nurleila ook. Helaas moet ik zeggen dat ik Nurleila erg vaak vals heb horen zingen, ook in the Wiz en dat heb ik met Chantal in het theater niet meegemaakt. Jammer van Nurleila, want ik ben echt wel fan van haar.
Wendy van Dijk is altijd bezig met romantiek en stelletjes, dus was het voor de hand liggend dat ze over Jamai en Ron zou beginnen. En ik vond het zooooo leuk dat Jamai gelijk liet blijken hoe verliefd hij was toen er een terugblik van Ron in Idols getoond werd! Ok ik ben ook een romantisch typje 😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 32 ] 20 January 2008 02:06 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  97
Geregistreerd  2007-03-26

Ik kijk eigenlijk nooit Idols maar door het thema van gisteren ben ik toch maar voor de buis gaan zitten.

De opening was gewoon leuk een medley van al deze musicals was goed gekozen, en of het nou een promotie was voor vande Ende Albert pakt die ook dagelijks bij zijn boulevard.

Dave was leuk om te zien maar het lied Amsterdam pakte mij totaal niet (zoals hier nogal eens geschreven wordt), in het theater juist wel.  Ik denk ook en niet alleen voor hem maar voor alle musicals dat het gewoon de ambiance is waar het word gezongen.
HSM is niet mijn musical maar in de backstage uitzending paste het wel.

Van de kandidaten was ik niet onder de indruk, het was zo jammer dat ze bijna allemaal te kennen gaven het lied gekozen te hebben met een speciale reden ja logisch dat het dan tranentrekkers worden.

Na het filmpje van Ron gaf Jamai nog een heel goede raad voor de kandidaten, of je nu 7de, 3de of 1ste wordt gewoon door gaan met zingen als je iets heel graag wil lukt het vaak ook.

  [ # 33 ] 20 January 2008 03:13 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Wat zijn jullie aan het zeuren allemaal! Zal wel aan het weer liggen. Ik vond het een hele leuke uitzending met inderdaad veel valse noten. Maar dit zijn geen musicalmensen, maar toekomstige popsterren. Wat Nikki, Charlene, Pauline en toch ook Nathalie lieten zien was meer dan behoorlijk. En ik vond de keuze van nummers heel wat sterker dan bij Op zoek naar Evita.
Dat half Nederland met understudies zat opgescheept gisteravond was tamelijk schandalig natuurlijk, maar vanuit marketing oogpunt wel begrijpelijk. Idols trekt een jong publiek en dat is voor musicals aantrekkelijk!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 34 ] 20 January 2008 03:36 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Ik heb gisteravond ook gekeken.
Vond de opening erg leuk!! Vooral verast dat Ara er was 😄
De kandidaten vond ik geen van alle iets hebben, er waren een paar die wel redelijk waren maar meer ook niet.
Ster van de avond vond ik ook de kleine Dave! 📣

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 35 ] 20 January 2008 04:36 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

StephanieMangano - 19 January 2008 09:05 PM

Ik zwijg verstandig over de kandidaten!

De opening was heel gaaf, leuk dat Ara Halici er ook was!!!!

Ik zit nu naar die backstageaflev. te kijken. Dave treed op! Leuk, leuk, leuk!

Was Ara er? Shit.. Dan zal ik het toch na moeten gaan kijken op internet.. :p Maar als Ara er was, die is toch niet perse iemand van de vd Ende-stal? Hij deed alleen Cabaret en voor zover ik weet is er ook niks nieuws voor ‘m bevestigd bij SE…

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 36 ] 20 January 2008 05:14 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Volges mij waren de delen van Ara Halici en Danny de Munk er gewoon tussen geplaatst ofzo, tenminste dat idee had ik.
Dat die stukjes eerder waren opgenomen. Of hadden jullie dat allemaal al door en zeg ik nu iets vreselijks doms? :ohoh:
Maar het kan net zo goed zijn dat ze er wel echt waren.

  [ # 37 ] 20 January 2008 05:45 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2005-09-15

van danny had ik zeker dat idee, die hing ok ergens een beetje aan de zeikant…

   Handtekening   

Lees mijn recensies op Heart of Magic, Musical Reports: http://www.musicalreports.nl

http://www.maritslinger-fans.nl

  [ # 38 ] 20 January 2008 05:54 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Nou Danny heeft nog wel meegedanst met Brand new day, maar Ara heb je helemaal niet meer teruggezien! Dus die was er zeker niet… denk ik.

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 39 ] 20 January 2008 07:04 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Voor iedereen die de opening nog eens terug wil zien:

https://www.youtube.com/watch?v=EmGy4YciTbI

Chantal is idd nogal vals..

  [ # 40 ] 20 January 2008 07:10 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  115
Geregistreerd  2003-08-14

Ik denk dat alle musicalbezoekers gewoon de eerste cast hebben zien spelen gisteravond (als ze op zouden gaan). Je zag heel duidelijk dat dit eerder is opgenomen. Een paar keer een applausje er overheen monteren en het lijkt net echt. Live kon dit ook niet zo snel in elkaar overgaan. Alleen het laatste nummer van Jamai is gisteravond live opgenomen (was het enige aan de kant van het publiek). Ik heb Danny daar in het vervolg niet tussen zien dansen maar alle anderen waren daar niet bij (anders hadden ze in het backstage gedeelte ook nog wel aandacht besteed aan de anderen!). Jamai en Nurlaila spelen nergens dus zijn niet gemist. Voor Dave is het zonde maar tegelijkertijd voor een 10 jarige jongen ook een hele ervaring om weer eens wat op tv te mogen doen. Als het een andere Ciske betrof zou er voor die Ciske een speeldag worden afgenomen en Dave is toch eerste cast (cd en premiere). Je krijgt ook Chantal en Ron te zien en niet Bente en John… Maar goed ik denk dus niet dat de musicalbezoekers hier iets van hebben gemerkt. En de kans is ook groot dat Stage Entertainment heeft toegezegd mee te werken als het exclusief zou zijn. Zij lenen de sterren en krijgen als tegenprestatie reclame. That’s tv!

  [ # 41 ] 20 January 2008 07:11 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  31
Geregistreerd  2007-12-29

Kheb net door idols heen gezapt voor de musicalmensen
ik vond het leuk om te zien!! 😄
Ik vond de idols kandidaten niet zo goed als voorgaande jaren, vandaar dat ik het programma ook niet meer kijk alleen voor deze ene keer.
Ik heb hierdoor nog meer zin gekregen in vrijdag😄
Dan ga ik eindelijk naar Tarzan 😄

   Handtekening   

1 x Oliver Twist
1 x 3Musketiers
1 x The Lion King
2 x Tarzan

  [ # 42 ] 20 January 2008 07:14 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

@ Marije: zéker niet alles is van tevoren opgenomen, want de mensen die er waren die ik kon hebben gewoon iedereen (op Ara en Danny na) gezien!
Ow ja, en hoe kan Ron dan in de backstage show er nog bij zitten? :tong:

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 43 ] 20 January 2008 07:21 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  115
Geregistreerd  2003-08-14

Sorry Ron was ik even vergeten en die was er idd in de backstage gewoon bij. Ik had het vooral over Brigitte, Chantal, Ara en Danny. Als het wel live was bij de opening vind ik het een hele slechte regie want stond erg op zichzelf, zonder tussenshots publiek etc. Kan me nog steeds niet voorstellen dat zij allemaal gisteravond niet gespeeld hebben. Vooral voor Danny en Brigitte vind ik dat vreemd aangezien zij in een reizende productie spelen. Maar ik was er niet bij dus zeker weten doe ik het…

  [ # 44 ] 20 January 2008 07:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Brigitte was er in ieder geval ook echt, en Chantal ook, want die was ook met die dansers enzo, en de mensen die er waren zeg maar hadden t meteen over 1 van de dansers (zijn fan van hem 😉).
En volgens mij is er een stukkie terug al gezegd dat Ara en Danny er niet live bij waren (Ara was iig gewoon bij de Fabeltjeskrant 😉).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 45 ] 20 January 2008 07:55 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Feit blijft dat Danny idd wél meedanste met Brand New Day…kun je goed in het filmpje terugzien…

 < 1 2 3 4 5 > 
3 of 5