2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Kijk jij zondag ook naar Peter R?
  [ # 16 ] 04 February 2008 08:46 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

7 miljoen mensen hebben gekeken! Wij ook, we waren toch nieuwsgierig. Op zich best een goede uitzending, ik had het stukje bij Pauw en Witteman ook gezien waarin Joran zegt dat hij maar ‘bekende’ omdat die Patrick dat wilde horen. Toen ik gisteren die uitzending zag had ik niet het idee dat hij maar wat zei omdat die ander dat wilde horen. Als ik zelf in zo’n positie zou zitten en ik zou het echt niet gedaan hebben, dan zou ik namelijk na de zoveelste keer het hele verhaal te moeten vertellen (want die Patrick stelde ook niet al te snuggere vragen, vaak dezelfde), zoiets hebben van ‘nou moet je er niet weer over beginnen, ik heb er niks mee te maken’, en dan boos worden.

Maar het feit dat hij de vragen bleef beantwoorden is voor mij een teken dat hij er wel meer vanaf weet. Je gaat dit soort dingen ook niet zomaar uit je duim zuigen lijkt me.

We zullen zien hoe het afloopt, vooralsnog wordt hij niet opgepakt omdat de rechter commisaris het bewijs niet hard genoeg vindt. Vreemde uitspraak, maar aan de andere kant hebben ze hem al 2x moeten laten gaan dus ik kan me ook wel voorstellen dat ze nu de aanklacht spijkerdicht willen hebben.

Ben wel heel benieuwd hoe Joran en zijn familie de uitzending gisteren hebben beleefd….

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 17 ] 04 February 2008 09:07 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

Goeie uitzending en idd gewoon 7 Miljoen kijkers, zoals nathalee’s moeder zou zeggen; o my gosh!
Ik ben benieuwd hoe het afloopt.

  [ # 18 ] 04 February 2008 09:39 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Om eerlijk te zijn heeft de uitzending bij mij alleen maar meer vragen opgeroepen, ipv alles duidelijker te maken…

  [ # 19 ] 04 February 2008 10:07 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

7 miljoen?! Kanonne!
Ach ja, behoor ik toch nog altijd tot de meerderheid van 9 miljoen die het NIET zagen (als Peter nou 1 dag eerder had uitgezonden, was het vast nà³g hoger geweest ivm carnaval. Even off-topic: is het al woensdag? Niet? Damn!).

Anyway, als ik zo de samenvatting van Marilena lees (waarvoor dank!), valt er voor Joran niet meer veel te ontkennen. Als ik de reactie van Marloes dan weer lees, dan hoop ik maar dat iig de ouders van Nathalee op al hun vragen antwoord hebben gekregen / zullen krijgen in de komende tijd.

Wat ik mij wel afvraag, waarom heeft Peter zo lang gewacht met uitzenden? Vanwege montage? Extra interviews? Of om Boer zoekt Vrouw qua kijkcijfers genadeloos onderuit te halen?

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 20 ] 04 February 2008 10:15 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Wat ik mij wel afvraag, waarom heeft Peter zo lang gewacht met uitzenden? Vanwege montage? Extra interviews? Of om Boer zoekt Vrouw qua kijkcijfers genadeloos onderuit te halen?

Hij heeft helemaal niet lang gewacht met uitzenden, de laatste opnamens van dit programa waren afgelopen donderdag, dus ik vond het juist erg snel. ik had eerdere aangegeven niet te gaan kijken, maar de hele fam. zat gisteren op de bank dus heb ook maar mee-gekeken, maar het wekte meer vragen op dan het antwoorden gaf. en Peter vind zich zelf nogal erg slim en goed…

  [ # 21 ] 04 February 2008 10:21 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Het is wereldnieuws, dan is na 3 dagen uitzenden niet snel maar eerder laat. En dat zal inderdaad met publiciteit te maken hebben denk ik. Want als het donderdagavond meteen was uitgezonden had hij echt geen 7 miljoen kijkers gehad. Om over alle aandacht vanuit Amerika maar niet te spreken.

[ Gewijzigd: 04 February 2008 10:23 AM by appeltjesappeltje ]
  [ # 22 ] 04 February 2008 10:42 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1306
Geregistreerd  2002-07-28

En ik denk ook dat Joran’s wanhopige ontkenning wat minder was uitgekomen dan nu. Hij is idd dom…

Ik ben met Marloes* eens dat het weer een hoop vragen heeft opgeroepen. Bijvoorbeeld waarom Joran geen moment heeft gedacht dat ie de politie moest bellen. Zou hij soms meer op zijn kerfstok hebben? Elk normaal mens zou direct het alarmnummer bellen, zeker als haar dood niet jouw schuld is.

Joran had een beetje mijn sympathie gewonnen met het interview bij Pauw en Witteman, maar dat is hij nu volledig kwijt. Wat een eikel zeg, zo respectloos!!

Eerlijk gezegd hoop ik van harte dat ze Nathalee vinden, al is er weinig kans. Dan komt er misschien duidelijkheid of ze levend of dood overboord gegooid is, dat er een gepaste straf gegeven kan worden…

   Handtekening   

Ik ben met niets begonnen en heb het meeste nog over… 😉

http://www.kersouwe.nl

  [ # 23 ] 04 February 2008 11:11 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ik heb gisteren alleen het laatste stukje gezien en dus ook gezien toen de moeder van Nathalee zat te kijken… En zeker als moeder vond ik dit erg zooo erg! Het zal toch je dochter wezen waar die halvezool zo respectloos over zit te praten!
Natuurlijk “jongens” onder elkaar enzo, maar dat hij dat meisje gewoon in zee gedumpt heeft zonder echt te weten of ze dood was! Ennnn daar gewoon niet één slapeloze nacht van hebben gehad!?!?! Echt vreselijk, wat een monster!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 24 ] 04 February 2008 12:50 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Ik heb niet gekeken… Ik heb namelijk nog nooit een goede reportage van Peter gezien. Teveel van “zie mij eens geweldig wezen”! Tevens is mijn tv nog niet aangesloten, dus ik kon ook niet kijken. Maar ik heb dus blijkbaar niets gemist.

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 25 ] 04 February 2008 03:24 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

jouke - 04 February 2008 10:15 AM

Wat ik mij wel afvraag, waarom heeft Peter zo lang gewacht met uitzenden? Vanwege montage? Extra interviews? Of om Boer zoekt Vrouw qua kijkcijfers genadeloos onderuit te halen?

Hij heeft helemaal niet lang gewacht met uitzenden, de laatste opnamens van dit programa waren afgelopen donderdag, dus ik vond het juist erg snel. ik had eerdere aangegeven niet te gaan kijken, maar de hele fam. zat gisteren op de bank dus heb ook maar mee-gekeken, maar het wekte meer vragen op dan het antwoorden gaf. en Peter vind zich zelf nogal erg slim en goed…

Hij is slim en goed.

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 26 ] 04 February 2008 03:46 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

marly - 04 February 2008 12:50 PM

Teveel van “zie mij eens geweldig wezen”!

Ben ik niet de enige bij wie hij dat gevoel oproept.

Ik heb stukken van de uitzending gezien en inmiddels is er weer een hoop meer over bekend geworden. “Held” Patrick is een enge crimineel, dus er zal zeker geen plichtsbesef ten grondslag hebben gelegen aan het verraden van vriend Joran. De vriend die Joran zou hebben geholpen bij het in zee dumpen zat toen in Nederland (en moet dus wel een heeeeeel snelle boot hebben gehad). De waarheid is dus allesbehalve boven water, en de Vries heeft zich er met een Jantje-van-Leiden van afgemaakt.
Dat het niet lekker zit rond Joran wisten we natuurlijk al wel, maar als hij liegt over namen, wat heeft hij dan nog meer bij elkaar gelogen tijdens deze opzienbarende bekentenissen. Die gozer moet eens goed geestelijk nagekeken worden.

  [ # 27 ] 04 February 2008 04:05 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

saigon - 04 February 2008 03:24 PM
jouke - 04 February 2008 10:15 AM

Wat ik mij wel afvraag, waarom heeft Peter zo lang gewacht met uitzenden? Vanwege montage? Extra interviews? Of om Boer zoekt Vrouw qua kijkcijfers genadeloos onderuit te halen?

Hij heeft helemaal niet lang gewacht met uitzenden, de laatste opnamens van dit programa waren afgelopen donderdag, dus ik vond het juist erg snel. ik had eerdere aangegeven niet te gaan kijken, maar de hele fam. zat gisteren op de bank dus heb ook maar mee-gekeken, maar het wekte meer vragen op dan het antwoorden gaf. en Peter vind zich zelf nogal erg slim en goed…

Hij is slim en goed.

Ik wil het net zeggen.

  [ # 28 ] 04 February 2008 04:24 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

__niX - 04 February 2008 04:05 PM
saigon - 04 February 2008 03:24 PM

Hij is slim en goed.

Ik wil het net zeggen.

Nou dat vind ik dus wel meevallen. Volgens mij is Peter zelf zijn grootste fan.

Oke, hij heeft die bekentenis, maar er is nog genoeg wat niet klopt in Joran zijn bekentenissen en de zaak is dus nog steeds niet opgelost.

  [ # 29 ] 04 February 2008 05:36 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

CSI Live: ik vond het wel een interessante reportage. Geen “spijkerhard” bewijs, zoals Peter R. het noemde, maar Joran was wel consequent met antwoorden (steeds dezelfde vragen in verschillende dagen). Ik heb zelf het idee dat hij het wel echt kwijt wilde en dat het (voor zover hij geen informatie heeft verdraaid of achtergehouden) wel klopt.

En dat woont dan gewoon hier bij je in de stad… :O

Ik had zijn reactie wel willen zien toen hij hoorde dat “vriend” Patrick hem al die tijd met een dubbele agenda heeft gehoord.

Het shocking van de reportage vond ik de mogelijkheid dat Natalee niet dood was. Ze had net zo goed zo zat geweest kunnen zijn dat ze in coma is beland.
Een normaal mens belt in zo’n geval de plaatselijke ambulance.






PS: kijk nu naar Hart van Nederland met de slechte journalistieke berichtgeving :tong:

Hoe subjectief kun je zijn en hoe kun je je eigen mening en gevoel verweven met je journalistieke verslag.

[ Gewijzigd: 04 February 2008 06:15 PM by Luna24 ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 30 ] 04 February 2008 05:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

En ja hoor…!  Daar is de psycholoog!

Verslaggeefster: “Een jongen die zoveel verschillende verhalen vertelt: wat kunt u daarover zeggen?”
Psycholoog: “Dat hij liegt!”

Je méént het…

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

 < 1 2 3 > 
2 of 3
‹‹ London bezoeken      Charmed ››