14 of 14 | ‹ First  < 12 13 14
Win première kaarten voor Dirty Dancing!
  [ # 196 ] 09 March 2008 10:54 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

musicalfan1982 - 09 March 2008 10:35 PM

Het was in een woord geweldig. Perfect georganiseerd en ik vond het bvijzonder om zoiets te mogen meemaken

Blij te horen dat het goed geregeld was. Had je nog een beetje leuke plaatsen in de zaal?

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 197 ] 10 March 2008 01:58 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2008-02-04

mariskatjuh22 - 10 March 2008 12:50 PM

ik zit nog maar net op dit forum..maar gister was echt super:D
k was alleen naar de roze loper gegaan om te kijken en de gok genomen om te kijken of er nog kaarten niet waren op gehaald en ja hoor daar zat ik dan op rij 1 wat een belevenis:d
het dansen was leuk de rest vond ik beetje saai en zou niet voor een 2e keer er heen gaan.
de afterparty was erg leuk:D
alleen apart dat alleen de mensen met een voucher een goodybag kregen..bij grease en fame kreeg iedreen die binnen was en naar huis gingen een goodybag of iets mee.
het was erg leuk om tussen de bekende mensen te lopen en het was wel geslaagd:D

Dat is dan blijkbaar het verschil tussen een premiere van stage-entertainment en v&v…

  [ # 198 ] 10 March 2008 10:21 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

marly - 10 March 2008 10:11 PM

Leuke foto!!! Alleen mis ik toch wat roze bij Luuk (had nou gewoon mijn pruik geleend, die stond je ontzettend goed…)

Gaby staat precies voor mijn roze stropdat en mijn roze bloem..

Ik HAD tenminste iets roze’s.. in tegenstelling tot sommige mensen *Kuch* Niels *kuch*

  [ # 199 ] 12 March 2008 04:04 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2006-09-17

Ik kwam het volgende stukje over de definitie van ‘prijswinnaars tijdens de premiere van Dirty Dancing’ tegen op internet.

Nurailala

Het premièrefeestje was vrij standaard. Voor aanvang stond iedereen zoals gebruikelijk om borden met petit fourtjes heen, in de pauze stond iedereen om borden met kleine sandwiches heen en na de voorstelling was er muziek, een lopend buffet en heel veel alcohol.

Bedenker Eleanor Bergstein was aanwezig en verscheen tijdens het slotapplaus op het podium. Logischerwijs zijn er geen sterren uit de film op komen dagen: Patrick Swayze is ziek en Jennifer Grey zou door niemand meer herkend worden. Het gebruikelijke blik BN-ers werd ook weer opengetrokken: Tim van Di-Rect, couturier Frans Molenaar, Esmée Denters, Cornald Maas, Eric van Tijn en Antje Monteiro waren allen aanwezig.

Daarnaast ook veel omhoog gevallen vrouwen die duidelijk al een tijd niet meer waren aangeraakt door hun echtgenoot. Maar er waren ook hele gewone mensen, type ‘prijswinnaars’, die bij het zien van Nurlaila Karim uit The Wiz elkaar aanstootten en zeiden “Kijk, daar heb je Nurailala Huppeldepup!” “Wie?” “Uit de Lion King!” “Oh, Nurailala!”

Hebben jullie leuke foto’s kunnen maken tijdens de roze loper of het trapmoment? Ben wel benieuwd! Ik heb in ieder geval een fantastische dag gehad, we hebben echt genoten van zowel de roze loper (ondanks het weer), de voorstelling en de afterparty.

[ Gewijzigd: 12 March 2008 04:07 PM by marijn_7 ]
  [ # 200 ] 12 March 2008 04:39 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Nurailala? :‘D
Uit The Lion King? XD
Ben wel erg benieuwd wie dit dan gezegd zou hebben, tis een beeeetje dom :tong:

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 201 ] 12 March 2008 04:49 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Nou ik moet zeggen dat de vriendin die met mij mee was, deze opmerking best gemaakt zou kunnen hebben (ze was het niet, want ze heeft geen idee hoe Nurlaila heet)...

Maar ze stond wel aan Chantal en Nurlailaiala te vragen of zij niet stikjaloers waren omdat dat meisje wél een hele mooie rol had…
Nurlaila moest hierom lachen en Chantal zei: nou zeker…
Ja, wat is hij knap he?, zei mijn vriendin, wat een een kanjer om daar mee te mogen werken he?
Nou, zei Chantal, hij is wel homo hoor…
Ach, zei mijn vriendin, daar voel je niks van…
Ondertussen lag Nurlaila in een deuk.
En ik stond daarbij met een mond vol tanden….

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 202 ] 12 March 2008 04:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Hahaha geweldig!
Ik zou me ook kapot schamen daarnaast, maar achteraf toch wel lachen 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 203 ] 12 March 2008 05:20 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Veertje - 12 March 2008 04:39 PM

Ben wel erg benieuwd wie dit dan gezegd zou hebben, tis een beeeetje dom :tong:

Het is een quote uit een column van iemand op gay.nl

In een column kan zoiets wel gezegd worden… 😉

Bron vermelding?

  [ # 204 ] 12 March 2008 05:52 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2006-09-17

Ik kon mijn bericht met bronvermelding eerder niet plaatsen! Hopelijk nu wel ...
gay.eu/article/11845//Premiere_Dirty_Dancing

[ Gewijzigd: 12 March 2008 05:55 PM by marijn_7 ]
  [ # 205 ] 12 March 2008 06:15 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

MoNieky - 12 March 2008 04:49 PM

Nou ik moet zeggen dat de vriendin die met mij mee was, deze opmerking best gemaakt zou kunnen hebben (ze was het niet, want ze heeft geen idee hoe Nurlaila heet)...

Maar ze stond wel aan Chantal en Nurlailaiala te vragen of zij niet stikjaloers waren omdat dat meisje wél een hele mooie rol had…
Nurlaila moest hierom lachen en Chantal zei: nou zeker…
Ja, wat is hij knap he?, zei mijn vriendin, wat een een kanjer om daar mee te mogen werken he?
Nou, zei Chantal, hij is wel homo hoor…
Ach, zei mijn vriendin, daar voel je niks van…
Ondertussen lag Nurlaila in een deuk.
En ik stond daarbij met een mond vol tanden….

Ik zit hier echt met verbazing te lezen dat je vriendin à³à³k dit heeft gezegd! Ze was wel lekker op dreef die avond, hahahahahahaha

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 206 ] 12 March 2008 06:58 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Scarletwoman - 12 March 2008 06:15 PM

Ik zit hier echt met verbazing te lezen dat je vriendin à³à³k dit heeft gezegd! Ze was wel lekker op dreef die avond, hahahahahahaha

Ja, ze was inderdaad lekker op dreef, maar zo is ze altijd wel hoor. Ze zegt en doet gewoon wat ze denkt en dat heeft ook vaak z’n charme 😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 207 ] 12 March 2008 08:10 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

MoNieky - 12 March 2008 04:49 PM

Nou ik moet zeggen dat de vriendin die met mij mee was, deze opmerking best gemaakt zou kunnen hebben (ze was het niet, want ze heeft geen idee hoe Nurlaila heet)...

Maar ze stond wel aan Chantal en Nurlailaiala te vragen of zij niet stikjaloers waren omdat dat meisje wél een hele mooie rol had…
Nurlaila moest hierom lachen en Chantal zei: nou zeker…
Ja, wat is hij knap he?, zei mijn vriendin, wat een een kanjer om daar mee te mogen werken he?
Nou, zei Chantal, hij is wel homo hoor…
Ach, zei mijn vriendin, daar voel je niks van…
Ondertussen lag Nurlaila in een deuk.
En ik stond daarbij met een mond vol tanden….

Hahaha, hilarisch :‘D

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 208 ] 12 March 2008 08:14 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik denk dat ik dit topic even op slot doe, er is inmiddels een topic geopend over de premiere en nu lopen de verhalen een beetje door elkaar.

Verhalen, foto’s etc over de premier kunnen in dit topic: http://www.musicalworld.nl/forum/viewthread/9905/

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

‹ First  < 12 13 14
14 of 14