1 of 5 |  1 2 3 >  Last ›
Do re WIE? (De AVRO zoekt Von Trapp-koters)
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

AVRO zoekt Von Trapp-kinderen
26 februari 2008

HILVERSUM (ANP) - The Sound Of Music leeft weer. Later dit jaar komt in het Efteling-theater de musical op de planken en de AVRO gaat vast op zoek naar de Von Trapp-kinderen. De zoektocht naar de jongens en meisjes van wie non Maria gouvernante wordt, is vanaf 12 mei te zien in Do Re WIE?.

Ruim 2000 kinderen hebben zich al aangemeld voor de rollen van Gretl (6), Marta (7), Brigitta (9), Kurt (10), Louisa (13) en Friedrich (14). Sipke Jan Bousema presenteert de audities, die de AVRO in de week van 12 mei dagelijks uitzendt. Zestig kinderen krijgen uiteindelijk een rol in de musical. Frits Sissing presenteert op 17 mei op Nederland 1 The Show Of Music, waarin zes van de zestig uitverkorenen vast een optreden geven.

 
   
 
Avro linkje: http://www.avro.nl/tv/avro_kids/tv/dorewie/
 
   
 
 
.

[ Gewijzigd: 26 February 2008 06:21 PM by Lance ]
  [ # 1 ] 26 February 2008 06:47 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Frits Sissing presenteert op 17 mei op Nederland 1 The Show Of Music, waarin zes van de zestig uitverkorenen vast een optreden geven.

Frits vertelde in Musical Moods dat dan ook de andere castleden zullen optreden (dus niet alleen de kinderen) ben benieuwd wie ze gecast hebben als Maria enzo

  [ # 2 ] 26 February 2008 06:48 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Tja, het is jammer dat het Efteling theater voor mij logistiek niet haalbaar is, Cameron zou graag willen… Ze had makkelijk doorgekund als een Gretl of een Marta 😉, zeker nadat ze zo ver is gekomen in de Les Mis audities…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 3 ] 26 February 2008 07:34 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

[quote author=“jouke” date=“1204048027]Frits vertelde in Musical Moods dat dan ook de andere castleden zullen optreden (dus niet alleen de kinderen) ben benieuwd wie ze gecast hebben als Maria enzo

Volgens een ander forum zou dat Wieneke Remmers zijn… Ik heb geen idee in hoeverre dat bericht waar is.

  [ # 4 ] 26 February 2008 08:45 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ze doen tegenwoordig ook alles voor TV.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 5 ] 27 February 2008 06:31 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2005-09-12

jouke - 26 February 2008 06:47 PM

Frits Sissing presenteert op 17 mei op Nederland 1 The Show Of Music, waarin zes van de zestig uitverkorenen vast een optreden geven.

Frits vertelde in Musical Moods dat dan ook de andere castleden zullen optreden (dus niet alleen de kinderen) ben benieuwd wie ze gecast hebben als Maria enzo

Ik heb begrepen dat Bettina Holwerda in de laatste ronde zat, maar weet niet met wie en of ze de rol heeft gekregen.

  [ # 6 ] 27 February 2008 08:41 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Happyme - 27 February 2008 06:31 AM
jouke - 26 February 2008 06:47 PM

Frits Sissing presenteert op 17 mei op Nederland 1 The Show Of Music, waarin zes van de zestig uitverkorenen vast een optreden geven.

Frits vertelde in Musical Moods dat dan ook de andere castleden zullen optreden (dus niet alleen de kinderen) ben benieuwd wie ze gecast hebben als Maria enzo

Ik heb begrepen dat Bettina Holwerda in de laatste ronde zat, maar weet niet met wie en of ze de rol heeft gekregen.

Ik hoop dat Wieneke het word, Die gun ik het meer. En vraag me sterk af als Betinna die hoge noten wel zo goed aan kan.

  [ # 7 ] 27 February 2008 08:41 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

Een hoofdrol voor Wieneke zou wel héél leuk zijn!

  [ # 8 ] 27 February 2008 12:54 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Nieluhs - 27 February 2008 08:41 AM
Happyme - 27 February 2008 06:31 AM
jouke - 26 February 2008 06:47 PM

Frits Sissing presenteert op 17 mei op Nederland 1 The Show Of Music, waarin zes van de zestig uitverkorenen vast een optreden geven.

Frits vertelde in Musical Moods dat dan ook de andere castleden zullen optreden (dus niet alleen de kinderen) ben benieuwd wie ze gecast hebben als Maria enzo

Ik heb begrepen dat Bettina Holwerda in de laatste ronde zat, maar weet niet met wie en of ze de rol heeft gekregen.

Ik hoop dat Wieneke het word, Die gun ik het meer. En vraag me sterk af als Betinna die hoge noten wel zo goed aan kan.

Kan Wieneke dan wel de hoge noten aan? Ik heb heel veel respect voor beide dames, maar de kwaliteit die Maaike van Widdershoven heeft, hebben zij nog niet. Als je zou moeten kiezen tussen deze twee dames, dan zou ik toch wel voor Wieneke gaan. Dan zou ze nog véél moeten leren (gezien haar optredens in “Op zoek naar Evita”.).

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 9 ] 27 February 2008 03:58 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

nahpetS - 27 February 2008 12:54 PM

Kan Wieneke dan wel de hoge noten aan? Ik heb heel veel respect voor beide dames, maar de kwaliteit die Maaike van Widdershoven heeft, hebben zij nog niet. Als je zou moeten kiezen tussen deze twee dames, dan zou ik toch wel voor Wieneke gaan. Dan zou ze nog véél moeten leren (gezien haar optredens in “Op zoek naar Evita”.).

Als je de optredens van Wieneke bij Op Zoek Naar Evita afweegt tegenover Maaike’s poging tot Elisabeth wint Wieneke glorieus.

  [ # 10 ] 27 February 2008 04:39 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Zolang Maaike Widdershoven klassiek mag zingen gaat het goed, ze moet alleen niet belten.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 11 ] 27 February 2008 05:18 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Lance - 27 February 2008 03:58 PM
nahpetS - 27 February 2008 12:54 PM

Kan Wieneke dan wel de hoge noten aan? Ik heb heel veel respect voor beide dames, maar de kwaliteit die Maaike van Widdershoven heeft, hebben zij nog niet. Als je zou moeten kiezen tussen deze twee dames, dan zou ik toch wel voor Wieneke gaan. Dan zou ze nog véél moeten leren (gezien haar optredens in “Op zoek naar Evita”.).

Als je de optredens van Wieneke bij Op Zoek Naar Evita afweegt tegenover Maaike’s poging tot Elisabeth wint Wieneke glorieus.

Ooo .. Ik heb haar niet gezien in Elisabeth (alleen Pia, en zij kreeg de Award ook weer niet omdat????!!!), maar ben benieuwd…

Nogmaals, ik vind Wieneke een goede zangeres (over het algemeen), maar ik vraag me écht af of ze het aankan.

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 12 ] 27 February 2008 05:21 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

nahpetS - 27 February 2008 05:18 PM

Nogmaals, ik vind Wieneke een goede zangeres (over het algemeen), maar ik vraag me écht af of ze het aankan.

Op haar sloffen…

  [ # 13 ] 27 February 2008 05:27 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Kan Wieneke dan wel de hoge noten aan? Ik heb heel veel respect voor beide dames, maar de kwaliteit die Maaike van Widdershoven heeft, hebben zij nog niet. Als je zou moeten kiezen tussen deze twee dames, dan zou ik toch wel voor Wieneke gaan. Dan zou ze nog véél moeten leren (gezien haar optredens in “Op zoek naar Evita”.).

Gr.

Nou als er 1 veelzijdig en goed kan zingen is het Wieneke wel..  En qua het veel leren gezien haar optredens? Ik vond Wieneke toch wel een van de stabielste musicalactrices van het gezelschap.
Dus wat mij betreft! Wieneke For Maria.. Let op mijn woorden… 😉

  [ # 14 ] 27 February 2008 05:35 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Bettina in SoM?

Sandy meets Maria..

  [ # 15 ] 27 February 2008 09:37 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

dokter_P - 27 February 2008 05:35 PM

Bettina in SoM?
..

ja als Lissel dat kan nog wel hoor:P

 1 2 3 >  Last ›
1 of 5