Verslag Tarzan 25-03-2008.
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Aangezien er weer een mooie actie voor Tarzan was, besloten Raymond, Femke en ik weer is te gaan.
Ditmaal met z’n drietjes; gezellig! 📣
Rond 18.30u pikte Raymond mij thuis op (wat een service hè :engel:) en rond 19.30u troffen we Femke voor het theater 😄
Daarna ging ik even op zoek naar mijn nichtje, aangezien zij daar sinds een paar maanden werkt.
Even gepraat, maar toen moest zei weer verder met haar werk natuurlijk (ze is gastvrouw daar, dus wijst mensen hun plaats, verkoopt boekjes, helpt achter de bar, enz. enz.).
Nou goed, dat word weer een lekker boeiend verslag zo :tong:

Even op het castbord gespiekt, en we hadden een leuke cast!
Rond 19.50u gingen we de zaal in (rij 3 📣), waar een hoop mensen toch echt niet op hun kaartje kunnen kijken (en niet luisteren naar diegene die vertelt waar ze heen moeten?), en we dus mensen naar ring rij 3/loge rij 3 of rij 4 konden sturen, omdat ze niet doorhebben dat de voorste rij, rij 1A is 😉
Ach ja, is niet erg, hebben wij ook wat te doen *lol*
Nog ff zitten kletsen, en gewacht op die stomme knal aan het begin, en ik was niet echt geschrokken dit keer, haha :tong:

De cast:
Tarzan-John: na vorige keer Dennis te hebben gehad, dit keer weer John, en wat deed ie t weer goed! In het beginnummer dacht ik wel even: oei wat onzuiver, maar later kwam dat helemaal goed! En die koeienogen hè, zo schattig!
Jane-Chantal: jeeee Chantalll 📣 Ze deed t weer hartstikke goed. In plaats van nu heel lang te wachten voor ze TARRR zei, zei ze t vrijwel direct nadat John het deed.
Dus het was: John: TARZAN. Chantal: nou dan kun je m krijgen ook TARRR (echt heel snel *lol*).
Korchak-Fred: EINDELIJK! Eindelijk mocht ik Fred gaan zien als Korchak! Ik had verwacht dat ik misschien als ie ging praten moest denken aan de smurfen ofzo, maar dat had ik helemáál niet! Hij doet t hartstikke goed, en hij zingt super!
Kala-Joanne: weer Joanne, weer goed! (wel grappig, de 1e keer had ik haar in combinatie met Ron, toen met Dennis, nu met John). Ze klonk met Jij woont in mijn hart (reprise) echt zooo goed in combi met John! Hun stemmen smelten als het ware samen, echt heel mooi!
Prof. Porter-Hans: weer erg goed natuurlijk.
Meneer Clayton-Arie: pfff hij is zooo slecht! Eh als ie meneer Clayton speelt hè :tong: Hij is goed in het slecht zijn, haha 😉
(nu komen ze, mijn sterren van de avond, last but not least)
Kleine Tarzan-(voor de 3e keer)Machiel: ik vond m erg gegroeid, met zang weinig onzuiverheden, en goed, leuk geacteerd!
Tark-Clayton: wat is en blijft ie toch goed hè, gewoon altijd dé ster van de show (voor mij dan).
Ensemble en orkest natuurlijk ook weer een grote pluim!!!
Verder in de show geen vreemd dingen opgemerkt die er niet horen, maar wie weet hebben mijn mede-Tarzan-genoten nog aanvullingen? 😄

Na de show nog ff lekker naar de a.u. gegaan, daar nog ff met Joanne geknuffeld en gekletst, gelachen om Machiel en z’n fans (klasgenootje was komen kijken, was echt heel lief, hihi 😉) Femke uitgezwaaid want die ging lekker naar huis, en het allerleukst was mijn cadeautje voor John :engel:
Ik had ‘s middags koekjes voor m gebakken, aangezien hij 26-03 jarig was.
Op mijn verjaardag had ik ook koekjes gemaakt, en die vond ie blijkbaar heel lekker, want pakte er eerst meteen 3, en na afloop wou ie er graag nog wat :engel:
Dus ik denk: dan maak ik nu een heel pak koekies voor m!
Ik had het in een afsluitbare emmer gedaan en ingepakt (nou ja, in laten pakken door mams, aangezien ik slecht ben in inpakken :tong:), dus hij pakt t uit (ik al half lol) hij zo: ow snoepjes?
Ik zo: nee, verder uitpakken, dan zie je t!
Dus hij verder uitpakken: ooow jaaa, koekjes! Jaaa dat weet ik nog!!!
Hij vragen of ik ze zelf gebakken had (ofcourse 😄) en meteen proeven en ze waren helemaal goedgekeurd!
Daarna nog even foto’s laten maken van hem en Arie, en toen wou ik ook op de foto met hun, dus ik moest tussenin, hihi *lol*
Maar helaas zijn die foto’s (omdat het donker was) een beetje wazig geworden.
Resultaat kunt u vinden op de volgende pagina:
http://www.mijnalbum.nl/Album=OTGZ7BOE (Nou, die link weet al precies dat de foto’s best schrikken zijn, op t eind staat er BOE :‘D).
Ach ja, dat wazige is een goed excuus om weer eens nieuwe foto’s te maken! 📣

Nou, daarna ging Raymond me maar thuis brengen zodat ie zelf ook naar huis kon, en hebben we nog ff gezwaaid naar John (die eerst naar ons zwaaide (A)) en hebben we onderweg meegeblért met de Tarzan-CD *lol*
Het was een hele gezellige dag, wil m gauw weer een keer overdoen! :engel:

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 1 ] 06 April 2008 08:01 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Gisteravond beleefden Dennis, Joanne en Fred hun alternate première. Musicalworld was er uiteraard bij en sprak na afloop kort met Dennis en Joanne.

Een verslag en leuke foto’s kun je HIER vinden

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 2 ] 06 April 2008 08:14 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Heeeel erg leuk!!!
Echt toffe foto’s 📣

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.