2 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
Forbidden musicals on tour
  [ # 16 ] 08 April 2008 08:06 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  80
Geregistreerd  2008-02-02

Hoe duur is het eigenlijk? op de site staat het niet…(nouja ik kan het niet vinden;))

  [ # 17 ] 08 April 2008 08:07 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  181
Geregistreerd  2006-10-01

Dat verschilt per theater. Ik denk zo rond de 20 euro.

  [ # 18 ] 08 April 2008 08:15 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  80
Geregistreerd  2008-02-02

Crazy/Beautiful - 08 April 2008 08:07 PM

Dat verschilt per theater. Ik denk zo rond de 20 euro.

ok, dankj! khoop dan dat je gelijk heb!-ik heb wel zin om er heen te gaan;)

  [ # 19 ] 08 April 2008 09:36 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Bij het Werkteater kostten de kaartjes normaal 22 euro, ik vermoed dus dat dat in andere theaters vergelijkbaar zal zijn.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 20 ] 09 April 2008 06:50 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Ik heb in Eindhoven 24 euro betaald (inclusief reserveringskosten)

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 21 ] 09 April 2008 08:57 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Wij hebben 18 betaald… Maar dat was een try out

  [ # 22 ] 09 April 2008 09:49 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  677
Geregistreerd  2004-07-08

Wij 23 euro. Bij sommige theaters zit de garderobe en eenpauzedrankje in de prijs inbegrepen.
Ik heb er al veel zin in. Volgende maand mogen we pas.

   Handtekening   

Voor de laatste nieuwtjes van Tony:
http://www.tonyneeffansite.nl en https://www.facebook.com/TonyNeefFansite

  [ # 23 ] 09 April 2008 10:41 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ik heb vorig jaar 18 euro betaald voor m’n kaartje in Luxor voor 6 juni a.s. en nu zijn diezelfde kaartjes 20 euro?! Dus dit jaar zijn de prijzen omhoog gegaan!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 24 ] 10 April 2008 01:27 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

Cystine Carreon geeft rol in Forbidden Musicals on Tour terug
Tanja de Nijs neemt alternate rol over in Forbidden Musicals on Tour

Vanwege de onverwacht hoge werkdruk bij de musical Fame heeft Cystine Carreon alsnog moeten besluiten niet mee te doen met Forbidden Musicals on Tour 2008. Ze zou in deze musicalparodie de alternate zijn van Joke de Kruijf. Tanja de Nijs vervangt Joke nu tijdens een aantal shows. Tanja zal reeds komende zaterdag bij de voorstelling in Veghel haar première beleven.

  [ # 25 ] 10 April 2008 02:17 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ow, dat vind ik wel heel erg jammer :sad:
Wat is je bron trouwens? 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 26 ] 10 April 2008 02:53 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Eerlijk gezegd verbaast t me niet. Ik vond het al verrassend dat Cystine dit ging doen, gezien haar instelling over combi van werk en moeder zijn.

Het is een officieel persbericht, maar het plaatsen van de info in onze nieuwsberichten laat nog even op zich wachten. Wij hebben immers ook ons normale werk nog.

  [ # 27 ] 09 May 2008 09:54 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  275
Geregistreerd  2006-04-14

Ik heb de laatste tijd weinig berichten meer over Forbidden gelezen, terwijl ik toch verwacht dat veel musicalfans, alsmede mensen die de shows in A’dam ook altijd bezoeken, toch inmiddels wel een voorstelling gezien hebben. En ik ben heel erg benieuwd naar meer meningen over deze show.

Wij zijn gisteravond geweest, en eerlijk gezegd viel het mij nogal tegen.
Als ik naar het totaal kijk, dan vond ik de show een slap aftreksel van hetgeen ik de afgelopen jaren in het Werkteater gezien heb. Er waren uiteraard ook een paar heel leuke, goede nummers, maar qua totaalplaatje, vind ik de tour van Forbidden geen succes. Door er een show van te maken die voor ‘algemeen theaterminnend Nederland’ begrijpelijk is, mist de show zijn scherpte en de link naar de actuele zaken die spelen in Musicalland (muv Les Mis). Er waren meer onderdelen ‘flauw’ dan echt leuk/hillarisch.
Helaas was er ook weinig publiek gister, wat het natuurlijk moeilijker maakt voor de cast.
Bovendien zitten er bij zo’n tour ook meer mensen in de show die de -in mijn ogen- echte leuke dingen niet snappen.
Vond Marjolein trouwens een prima vervangster van Doris.

Ik ben van mening dat Forbidden toch beter tot zijn recht komt voor de ‘insiders’ en de echte musicalfans die trouw jaarlijks naar Amsterdam trekken. Maar zo heeft iedereen zijn mening.
Misschien is de tour wel een groot succes met overal volle zalen, maar de geluiden gisteren waren niet allemaal zo positief. Moet er wel bij gezegd worden dat Oosterhout een reserveringssysteem kent, waarbij je minimaal 6 voorstellingen moet reserveren en er dus een aantal mensen onder het mom van ‘is niet zo duur’, ‘probeerseltje’ kaarten hadden gereserveerd.
Ik was met iemand die nooit Forbidden heeft gezien in A’dam, en nu ook gelijk niet meer wil, omdat het lang niet zo leuk was als alle verhalen die altijd de ronde doen. Ik denk dat dit zonde is.

  [ # 28 ] 09 May 2008 10:22 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Hee wat leuk ik was er ook gisteren :D

Ik heb wel continue met een lach op mijn gezicht gezeten, maar dat kwam ook door de lol die de acteurs hadden. Ik heb Forbidden nog nooit live gezien, dus dat was een hele ervaring. Ik vond het jammer dat sommige stukjes niet echt erin pasten, maar af en toe die kleine opmerkingen en blikken naar elkaar deden het.
Ik heb een leuke avond gehad, maar ik kan me voorstellen dat het leuker is met een zaal die alles begrijpt, vol zit en met meer scherpe humor.

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 29 ] 09 May 2008 11:31 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Zelf vond ik Forbidden Musicals on Tour wel absoluut een succes en vele malen leuker dan wat ik in Amsterdam steeds gezien heb. De werktheater versie was voor mijn gevoel altijd een beetje ‘net niet’. Een paar geslaagde grappen en dat was ‘t wel, meer een glimlach, maar zelden een schaterlach.

Bij de tourversie heb ik toch menigmaal krom gelegen. De Mini Miss Saigon was geweldig. De finale was hilarisch. Het Phantomblokje was briljant. Etc… Hier heb ik echt van genoten en ik heb echt zoiets van ‘Dit wil ik nog een keer zien!’.

  [ # 30 ] 10 May 2008 06:42 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

mcvandermeij - 09 May 2008 09:54 PM

Ik ben van mening dat Forbidden toch beter tot zijn recht komt voor de ‘insiders’ en de echte musicalfans die trouw jaarlijks naar Amsterdam trekken.

In die mening kan ik mij wel vinden: de scherpte van de show wat je al zegt is sterker bij de “inside” versie.

mcvandermeij - 09 May 2008 09:54 PM

Moet er wel bij gezegd worden dat Oosterhout een reserveringssysteem kent, waarbij je minimaal 6 voorstellingen moet reserveren en er dus een aantal mensen onder het mom van ‘is niet zo duur’, ‘probeerseltje’ kaarten hadden gereserveerd.

Wat een belachelijk systeem! Wil je dus voor 5 of minder voorstellingen reserveren, moet je er verplicht nog eentje bijnemen of hopen dat de last minute kassa nog iets biedt.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

 < 1 2 3 4 > 
2 of 4