Ik ben van mening dat Forbidden toch beter tot zijn recht komt voor de ‘insiders’ en de echte musicalfans die trouw jaarlijks naar Amsterdam trekken.
In die mening kan ik mij wel vinden: de scherpte van de show wat je al zegt is sterker bij de “inside” versie.
Kan iemand me uitleggen wate r dan zo ‘scherp’ is aan de werktheaterversie, want die vond ik dus echt heel erg flauw.
Moet er wel bij gezegd worden dat Oosterhout een reserveringssysteem kent, waarbij je minimaal 6 voorstellingen moet reserveren en er dus een aantal mensen onder het mom van ‘is niet zo duur’, ‘probeerseltje’ kaarten hadden gereserveerd.
Wat een belachelijk systeem! Wil je dus voor 5 of minder voorstellingen reserveren, moet je er verplicht nog eentje bijnemen of hopen dat de last minute kassa nog iets biedt.
Dat zes-voorstellingen-systeem is het abonnement, zoals heel veel theater dat altijd hebben (gehad). Na de datum dat de losse verkoop start kun je gewoon voor één voorstelling los kaartjes boeken. Geen enkel probleem.