Nicole Berendsen vanavond (01-02-07) in the Wiz?
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  327
Geregistreerd  2006-03-20

hallo..
ik wilde ff weten of nicole vanavond speelt in the wiz.. ben van plan te gaan maar alleen als zij speelt..
weet iemand misschien of ze vanavond speelt?!
alvast bedankt

  [ # 1 ] 01 February 2007 04:45 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Vraagje: ga je dit nou op elk forum vragen?
Er is al een topic over speeldagen, probeer het daar eens… maar als zelfs Martine je al niet kan helpen, denk ik dat je je gewoon moet laten verrassen 😉
Have fun vanavond!

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 2 ] 01 February 2007 04:47 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  28
Geregistreerd  2004-05-17

[quote author=“Gaby*”]Vraagje: ga je dit nou op elk forum vragen?
Er is al een topic over speeldagen, probeer het daar eens… maar als zelfs Martine je al niet kan helpen, denk ik dat je je gewoon moet laten verrassen 😉
Have fun vanavond!

whahaha nou idd.. ik heb wel een tip: je woont in nieuwegein… dat ligt naast utrecht… ga naar de au… ze komt zo rond 6 uur.. en anders vraag je later of ze al binnen is.. zo ja, ga je naar de show zo nee ga je weer naar huis..
*en geloof niet alles wat op het bord staat… dat klopt de laatste tijd voor geen meter!*

kus

  [ # 3 ] 01 February 2007 05:46 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Deze topic sluit. Inderdaad is er een speciaal topic voor waar je dit soort vragen kunt stellen: http://www.musicalworld.nl/forum/viewtopic.php?t=6999

Ik zou je meteen willen verzoeken niet meteen meerdere keren eenzelfde topic te starten en ook de huisregels eens door te lezen en het slow-chatten te minimaliseren.