Maria Graciano bij RTL BLVD
change_status
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  395
Geregistreerd  2006-04-10

I couldnt care less for all of this…
a) Ik zou niet WETEN wie Maria Graciano is laat staan hoe ze praat..
b) Ze zit toch in engeland

  [ # 1 ] 19 February 2007 07:47 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  395
Geregistreerd  2006-04-10

Zij was net te zien bij RTL, zielig om te horen hoe ze nu Nederlands met een Engels accent meent te moeten praten en niet op Nederlandse woorden kan komen.

  [ # 2 ] 19 February 2007 07:52 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Zo gek is dat nu ook weer niet. Bij het interview met Pia had ze soms ook woorden in het Duits op de tong liggen en moest ze even nadenken om een Nederlands synoniem te vinden.

Overigens zal niet iedereen weten dat deze Maria Graciano dance-captain is bij Wicked. Maar echt iets nieuws had ze ook niet te melden…

  [ # 3 ] 19 February 2007 07:56 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  395
Geregistreerd  2006-04-10

[quote author=“Jeroen”]Zo gek is dat nu ook weer niet. Bij het interview met Pia had ze soms ook woorden in het Duits op de tong liggen en moest ze even nadenken om een Nederlands synoniem te vinden.

Overigens zal niet iedereen weten dat deze Maria Graciano dance-captain is bij Wicked. Maar echt iets nieuws had ze ook niet te melden…

Pia werkt bijna haar hele carriere (meer dan 20 jaar) al in het Duitstalige gebied, vind ik heel wat anders dan pas een paar maanden in London zijn en dan niet op Nederlandse woorden kunnen komen.

  [ # 4 ] 19 February 2007 09:50 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2006-02-06

[quote author=“ookeenmedewerker”][quote author=“Jeroen”]Zo gek is dat nu ook weer niet. Bij het interview met Pia had ze soms ook woorden in het Duits op de tong liggen en moest ze even nadenken om een Nederlands synoniem te vinden.

Overigens zal niet iedereen weten dat deze Maria Graciano dance-captain is bij Wicked. Maar echt iets nieuws had ze ook niet te melden…

Pia werkt bijna haar hele carriere (meer dan 20 jaar) al in het Duitstalige gebied, vind ik heel wat anders dan pas een paar maanden in London zijn en dan niet op Nederlandse woorden kunnen komen.

spreek jij uit ervaring?

(Maria was van tevoren in Korea en Duitsland - is dus ook al wat langer weg van de nederlandse bodem)

  [ # 5 ] 20 February 2007 09:57 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2004-12-04

[quote author=“ookeenmedewerker”]Zij was net te zien bij RTL, zielig om te horen hoe ze nu Nederlands met een Engels accent meent te moeten praten en niet op Nederlandse woorden kan komen.

Ik ben nog nooit in Engeland geweest,maar soms heb ik zelfs dat ik niet op Nederlands woord kan komen,en alleen het engels weet,ik vind het een eetje een flauwe opmerking!

   Handtekening   

Voer eendjes, geen oorlog.

  [ # 6 ] 20 February 2007 08:37 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

[quote author=“ookeenmedewerker”]Zij was net te zien bij RTL, zielig om te horen hoe ze nu Nederlands met een Engels accent meent te moeten praten en niet op Nederlandse woorden kan komen.

Het is niet zielig, het is normaal. Een vriendin van mij zit nu voor een tijdje in Amerika, en toen ze er een paar maanden zat had ze al vaak moeite om het Nederlandse woord te vinden. Je hele denken is ingesteld op Engels, en als je dan ineens Nederlands moet gaan praten is dat even omschakelen.

  [ # 7 ] 21 February 2007 09:58 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  65
Geregistreerd  2006-11-21

ik zelf had dat ook toen ik in duitsland gewerkt heb, en weer ga doen, na een tijdje (ik ben half duits) had ik echt heel erg moeite met nederlandse woorden vinden, als bijv. vrienden of ouders op bezoek kwamen!! zo gek is dat helemaal niet

   Handtekening   

...Please dont touch meMel Brooks.. Young Frankenstein

  [ # 8 ] 21 February 2007 08:40 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  832
Geregistreerd  2005-10-25

Ik heb het ook wel eens gehad hoor dat je opeens dingen begint te zeggen als, het moet drie minuten in de microwave enzo.. dus zo raar is het niet als je niet op een paar woorden kunt komen. Ze werkt natuurlijk ook daar en waar ze dan over praten zijn dingen die zij alleen maar hoort in het engels… en dan weet je vaak alleen die woorden he…

  [ # 9 ] 21 February 2007 09:34 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

[quote author=“ookeenmedewerker”]Zij was net te zien bij RTL, zielig om te horen hoe ze nu Nederlands met een Engels accent meent te moeten praten en niet op Nederlandse woorden kan komen.

Vraagje: Waarom plaatste je dit bericht?

Behalve de vraag hoeveel mensen hier Maria Graciano kennen, vermeldt je niet waarom ze bij Boulevard zat, je zegt alleen dat ze nu (als ik de rest van de berichten mag geloven) logischerwijs een accent heeft, niet wat voor werk ze doet en of ze wel of niet iets wereldschokkends gezegd heeft en dat het dus de moeite waard is om de herhaling te gaan kijken.

Wat wilde je dat wij met deze informatie doen?

  [ # 10 ] 27 February 2007 07:54 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  12
Geregistreerd  2005-01-10

Ja, waar ging het over?

Ik heb net trouwens de meest briljante foto van Maria gezien, gemaakt bij de stagedoor van Wicked. En er is waarschijnlijk niemand die dit toevallig heeft opgenomen? Ik ken een engels meisje dat *fan* is van Maria..