4 of 4 | ‹ First  < 2 3 4
Tarzan: het Nederlandse castalbum
  [ # 46 ] 24 April 2007 06:36 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

[quote author=“huibert”]
Chantal is prima op dreef, alleen jammer dat bij ‘Van zo ver’ (Waiting for this moment) haar stem te veel galm krijgt. Waardoor haar overenthousiast van plantje naar plantje rennen, wat log overkomt. Of galmt het er in het oerwoud? En heeft niemand Chantal tijdens de opname kunnen waarschuwen dat het woord ‘bijzonder’ met een Z is en niet met een snoeiharde S?

Ik vind haar uitspraak in dat nummer sowieso een beetje vreemd.
Haar T’s en S’en klinken ontzettend hard.  Misschien is dat ook wel niet goed ingesteld met de microfoon e.d.
Ook zegt ze plotseling: Aòf deh juoahngle (...)  :o Ik dacht echt, wat zeg je nu?

Zo ook ‘Verloren verleden’ (Everything that i am), maar daar waren ze iets te snel tevreden met de slotzin ‘Ik ben een mens’. Een heel cruciaal moment in het stuk, Tarzan neemt namelijk een moedig besluit, maar op het album spreekt Ron die woorden bijna uit als een vraag. Funest.

Dit vond ik ook erg apart! Lachwekkend eigenlijk. Net een… orgasme…  :shock:

  [ # 47 ] 24 April 2007 10:33 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

[quote author=“Sndr”]Dit vond ik ook erg apart! Lachwekkend eigenlijk. Net een… orgasme…  :shock:

Uh… Ik durf het bijna niet te vragen maar: Heb jij zulke vreemde orgasmes dan?  😉

  [ # 48 ] 24 April 2007 10:42 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

[quote author=“Sndr”]
Ook zegt ze plotseling: Aòf deh juoahngle (...)  :o Ik dacht echt, wat zeg je nu?

Jaaa, precies mijn reactie! Dacht idd ook van Wat is diiiit wat zing jij 😛

  [ # 49 ] 25 April 2007 10:34 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

[quote author=“Lance”][quote author=“Sndr”]Dit vond ik ook erg apart! Lachwekkend eigenlijk. Net een… orgasme…  :shock:

Uh… Ik durf het bijna niet te vragen maar: Heb jij zulke vreemde orgasmes dan?  😉

Hahahaha :lol: , nee, IK gelukkig niet!

‹ First  < 2 3 4
4 of 4