3 Biggetjes
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Is het nu zo dat Aron Wade helemaal niet meer mee gaat doen?
In het artikel lees ik een andere naam bij Waldo, maar expliciet staat het er niet bij en van de site word ik ook niet wijzer.

  [ # 1 ] 12 March 2007 10:36 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Er wordt inmiddels hard gerepeteerd voor de voorstelling van de 3 Biggetjes. Zonder de beoogde Waldo: Aaron Wade had te veel last van zijn rug; een aandenken aan een val in de orkestbak.

Afgelopen zondag was er de gelegenheid om te gaan kijken in de repetitieruimte en een fotoshoot van het wolventrio bij te wonen.

Een verslag vind je tussen de verslagen op de homepage of bij de artikelen .

Zoals altijd geldt dat als je klikt op de foto’s in de kantlijn ze in groter formaat worden geopend.

[ Gewijzigd: 08 April 2007 12:25 PM by ]
  [ # 2 ] 13 March 2007 09:47 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Patrick Onzia speelt nu toch Waldo…
Volgens mij komt Aron niet meer terug.

Moet eerlijk zeggen dat ik Dimitri en Jan er leuker uit vond zien als Waldo en Willy, maar ja ik ben dan ook bevooroordeeld 😉

Ik ga dan ook niet kijken naar deze nieuwe versie van 3B, goeie herinneringen behoud ik graag 😉

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 3 ] 13 March 2007 10:17 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“Scarletwoman”]Patrick Onzia speelt nu toch Waldo…
Volgens mij komt Aron niet meer terug.

klopt

  [ # 4 ] 13 March 2007 02:23 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

ik heb de dvd hiervan gezien, en ik ga er 7 april met mn zusje van 5 heen..
maar wat ik me nog kan herinneren van die dvd is dat hij ontzettend lang duurde!!
Hij is nu toch ingekort??hoelang duurt hij ongeveer denken jullie?

  [ # 5 ] 13 March 2007 03:51 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“lisaatje”]ik heb de dvd hiervan gezien, en ik ga er 7 april met mn zusje van 5 heen..
maar wat ik me nog kan herinneren van die dvd is dat hij ontzettend lang duurde!!
Hij is nu toch ingekort??hoelang duurt hij ongeveer denken jullie?

Zoals in het artikel staat waarin hierboven wordt verwezen:

Een andere podiumopzet betekent ook een andere showopzet. Met een kleine anderhalf uur speelduur (zonder pauze) nu moeten er dingen uit het oorspronkelijke script sneuvelen.

De prognose is 85 minuten.

  [ # 6 ] 08 April 2007 12:24 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Die 85 minuten werden er toch meer dan 100.

Een recensie van de Ahoy-show van 5 uur gistermiddag vind je op de   homepage of bij de
artikelen

  [ # 7 ] 08 April 2007 01:01 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Het verslag is in ieder geval een stuk beter dan dat van de concurrent!

(en wss ook een stuk leuker dan de show 😉 )

 

 

Het kindergedrag en rotzooi e.d. in de zaal overigens wel schrikbarend :shock:

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 8 ] 08 April 2007 08:19 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Vanmiddag om 14.00 uur zaten mijn dochter en ik in Ahoy. We hadden “droomstoelen”, wat zoveel betekent als: Peperduur en toch slecht zicht….
Veel huilende, gillende en kletsende kinderen, die ook allemaal op de stoel mochten staan van hun mamma, zodat zij het in ieder geval goed kunnen zien…  :evil:
Dat de mensen achter je dan niets zien, dat is hun probleem…  :roll:
Kunnen ze niet voortaan touw en pleisters als standaard uitrusting verstrekken bij voorstellingen? Touw om ze aan de stoel te binden en een pleister voor de mond??
De musical is echt leuk, maar het geluid in die Ahoy-hal vind ik jammer en daarbij opgeteld de bijgeluiden maakt het heeeeeeeel dramatisch allemaal!

Ondanks dit alles hebben mijn dochter en ik toch nog van de voorstelling genoten, want we vonden het echt wel een leuke musical. Alleen jammer van de locatie, want ik een theater komt hij, denk ik, veeeeel beter tot z’n recht.

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 9 ] 08 April 2007 08:21 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Conclusie: ik denk dat je beter de dvd kunt huren 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 10 ] 08 April 2007 11:15 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

[quote author=“Luna24”]Conclusie: ik denk dat je beter de dvd kunt huren 😉

Jaaa, want die is leuk ^^!

  [ # 11 ] 09 April 2007 10:50 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

[quote author=“Marik”][quote author=“Luna24”]Conclusie: ik denk dat je beter de dvd kunt huren 😉

Jaaa, want die is leuk ^^!

Ja, op zich is dat wel zo, maar de DVD heeft hier al heel vaak aangestaan en dan heb ik het altijd TE druk met van alles. Dus had ik de show nog nooit helemaal gezien, ondanks dat mijn dochter hem echt regelmatig draait.
Op een of andere manier kan ik het bij een DVD van K3 nooit opbrengen om te gaan zitten kijken…. Raar maar waar :oops:
De kleine zeemeermin en Doornroosje heeft ze ook en die heb ik gelukkig alletwee in het Efteling Theater gezien :D
Want ondanks dat ik ze alletwee ook heeeel erg leuk vind, kon ik er thuis toch nooit stil voor blijven zitten.

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 12 ] 09 April 2007 11:55 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Bij mij weet een voorstelling live on stage ook veel meer te boeien dan wanneer ik de productie op dvd zie zonder hem live te hebben gezien.
Maar ik denk dat deze versie van De 3 Biggetjes dan voor het eerst de uitzondering is die de regel bevestigt.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 13 ] 16 April 2007 04:30 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2006-06-14

Wat een verademing om deze show afgelopen zaterdag in Antwerpen te hebben gezien. De zaal is kleiner dan AHOY, met beter zicht, beter geluid, prima plaatsen. En waarschijnlijk weten niet alleen de belgische kinderen zich beter te gedragen, maar weten ook de nederlandse kinderen hoe je een nette gast moet zijn. Ok, naar de wc in een show van ruim anderhalf uur is niet helemaal te voorkomen voor kinderen van die leeftijd, maar niet op stoelen staan, geen knisperende chipszakken, geen huilende/schreeuwende of anderszins irritante bijgeluiden, een ook geen derderangs vuilnisbelt achterlaten als je de zaal uitgaat.

En over de show zelf met in mijn achterhoofd dat deze vooral bedoeld is voor mijn dochter van 4 (die naast me zat), heb ik genoten van een leuke show, zeer verzorgd, schitterend decor, leuke muziek, goede vocalisten (vooral Baltimoor), schitterende kostuums, spetterende choreografie. En dat alles met een verhaallijn die normaal binnen 5 minuten zou gaan vervelen; het blijft een kindervoorstelling.

En ach, voor de rest treft ook mij het lot van elke vader ik ben inmiddels ook een beetje fan van K3, vooral van Kathleen…...

   Handtekening   

http://www.leliesdemusical.nl

  [ # 14 ] 02 May 2007 03:45 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1005
Geregistreerd  2006-11-26

Ik ben ook met opzet niet gaan kijken want ik wist dat ik me toch alleen maar zou ergeren. De eerste versie met Dimitri, Peter en Jan als wolven was volgens mij de allerbeste, er was geen cooler en mooier trio. En de show is ook veel meer K3 geworden. Er zijn vele acteurs die zo bijna niets meer te zeggen en te zingen hebben tegen vorige keer en dat is erg spijtig. K3 is gewoon een lokmiddel…

bye

Mith

   Handtekening   

Was mich nicht umbringt, macht mich stark! Ich werde es allen beweisen!