5 of 5 | ‹ First  < 3 4 5
Nominaties MAG 2007 bekendgemaakt op TV
  [ # 61 ] 16 May 2007 09:11 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

*Marijke* - 16 May 2007 04:38 PM

Vind het terrecht dat William genomineerd is als aanstormend talent, hoop dan ook echt dat hij gaat winnen!
Maar vrees dat Ron Link het gaat worden…. ook hem guin ik het hoor, maar ben toch meer voor William!

Als ik zo vrij mag zijn: ik gun het Ron het minste in die categorie :$
Hij doet het echt vele malen beter dan ik verwacht had, maar… let’s face it: hij heeft VAAK aangegeven dat hij niet in musical verder wil.
En in het jaar dat Angela Schijf als Aanstormend Talent won, waren ook Maike Boerdam (!!!) en Wieneke Remmers (!!!) genomineerd. I like Angela, maar een Aanstormend MUSICAL talent…. tsja!
*is mijn punt een beetje duidelijk? Ik gun het gewoon iemand die jaren geleden besloot voor musical te gaan, een opleiding volgde en nu hard werkt om rollen binnen te slepen liever dan iemand die eenmalig een musical wil doen 😉*

Mijn voorkeuren:

Vrouwelijke hoofdrol grote musical
Beste vrouwelijke hoofdrol in een grote musical*:
Chantal Janzen (Tarzan), Nurlaila Karim (The Wiz), Ellen Pieters (Wat zien ik?!), Céline Purcell (My Fair Lady) en Wieneke Remmers (Rembrandt)
Ik weet dat ze het beeldje niet zo heel mooi vind, maar ik was érg onder de indruk van haar timing. Chantal heeft “het” gewoon

Vrouwelijke hoofdrol kleine musical
Beste vrouwelijke hoofdrol in een kleine musical*: Kim-Lian van der Meij (DOE MAAR!), Eva Poppink (Nijntje op vakantie), Birgit Schuurman (The Last 5 Years) en Vannessa Timmermans (HONK!)
Birgit for president! She rocks!

Mannelijke hoofdrol grote musical
Beste mannelijke hoofdrol in een grote musical: Thom Hoffman (My Fair Lady), Jasper Kerhof (Chess), Danny de Munk (The Wiz) en Henk Poort (Rembrandt)
Zolang Japs maar niet wint, dus.(A)(A)(A)(A)

mannelijke hoofdrol kleine musical
Beste mannelijke hoofdrol in een kleine musical: Daniël Boissevain (DOE MAAR!), Ivo Chundro (HONK!), Willem-Jan Stouthart (Kikker in de Wolken) en Nico de Vries (Jungle Boek)
Willem-Jan mag ook winnen, maar om persoonlijke redenen (ja, Gaby is nog steeds boos op het castingbeleid van ome Joop! ) mag Ivo winnen

Vrouwelijke bijrol grote musical
Beste vrouwelijke bijrol in een grote musical: Hilke Bierman (Wat zien ik?!), Cystine Carreon (Grease), Anouk van Nes (Cats) en Marjolijn Touw (The Wiz)
Ik doe die andere 3 wat als ze winnen!!!!!!!!!!!!!!  Daarbij mag zij avond aan avond ongegeneerd tegen Roy zeggen dat hij zijn klotekop moet houden. (A)

Vrouwelijke bijrol kleine musical
Beste vrouwelijke bijrol in een kleine musical: Sabine Beens (HONK!), Annick Boer (DOE MAAR!) en Lenette van Dongen (DOE MAAR!)


Mannelijke bijrol grote musical
Beste mannelijke bijrol in een grote musical: Arie Cupé (Wat zien ik?!), Roberto de Groot (Cats), Clayton Peroti (Tarzan) en Martin Stritzko (Grease)
Geen echte motivatie, hij swingt gewoon! Shoebidoe, dabidoe dwap dap da tiedada!

Mannelijke bijrol kleine musical
Beste mannelijke bijrol in een kleine musical: Jan Elbertse (DOE MAAR!), Ara Halici (HONK!) en Jan Rot (DOE MAAR!)
Inkoppertje, lijkt me
O, en vanwege zijn vast en zeker geniale dansje bij de speech (A)

Nashuatec Musical Award voor aanstormend talent: Mieke Dijkstra (Chess), Dorien Haan (DOE MAAR!), Ron Link (Tarzan), Bart Rijnink (DOE MAAR!) en William Spaaij (Grease)
JA DUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Creatieve prestatie
Beste creatieve prestatie: Martin Michel (regie en choreografie Grease), Matthew Ryan (regie My Fair Lady), Jos Thie (regie DOE MAAR!) en Sergio Trujillo (choreografie Tarzan)
Speciaal voor Marleen

Inhoudelijke prestatie
Beste inhoudelijke prestatie: Martine Bijl (vertaling Tarzan), Phil Collins (muziek en liedteksten Tarzan), Frans Mulder & Allard Blom (scripten liedteksten Wat zien ik?!) en Pieter van de Waterbeemd (scriptDOE MAAR!)
Die vent verdiend een standbeeld!!! Of een oeuvre prijs *-)

Ontwerper
Beste ontwerper: Jan Aarntzen (vormgeving en kostuums Rembrandt), Pichà³n Baldinu (aerial design Tarzan), Bob Crowley (decor en kostuum Tarzan) en Sjoerd Didden (pruiken en make-up The Wiz)
vanwege de briljante Acadabra make up

Niet heel erg verrassend, maar soit. Vrees ook niet dat er veel ‘terecht’ zal komen van mijn keuze…........ *hihi*

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

‹ First  < 3 4 5
5 of 5