3 of 3 |  < 1 2 3
Kuifje de musical - Premiere 22 mei 2007
  [ # 31 ] 27 May 2007 11:57 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Plak er een supermarktzegelactie tegenaan en de kaarten vliegen de deur uit; let op!

Ik ben wel benieuwd naar het verschil in benamingen door Miranda van Kralingen en An Lauwereins. Ik meen te weten dat bij ons Miranda speelde toen ik de 20e ‘s middags naar Kuifje ging, dus aan die verbasteringen moet het te horen zijn.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 32 ] 28 May 2007 04:58 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  58
Geregistreerd  2005-01-31

MoNieky, ik lees dat de show korter duurt als in eerste instantie gepland.
Ik heb inderdaad uit diverse hoeken gehoord dat de kaartverkoop heel erg tegenvalt, ik heb afgelopen zaterdag de kassa gebeld om te vragen of de laatste voorstelling, die gepland staat op zondagavond 17 juni wél doorgaat, en die dame vertelde mij dat die voorstelling voor alsnog wel doorgaat. Jij bent gisteren geweest. Heb jij misschien gehoord of zondagavond 17 juni inmiddels ook is ingetrokken?

Veronique

  [ # 33 ] 28 May 2007 06:06 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  10
Geregistreerd  2007-05-26

qua merchandising had er natuurlijk veel meer gedaan kunnen worden ik ging voor het hele pakket. pin, shirt cd maar tot op heden nog niets! neemt niet weg dat ik ook echt overdonderd was door de show, ben 2 keer geweest maar ben zeker van plan nog een keer te gaan.
onverstelbaar, bijna alle produkties zitten vol en deze mooie, prachtige produktie niet jammer.

de milense nachtegaal, genieten.
https://www.youtube.com/watch?v=http://youtube.com/watch?v=-FTp187zWPs

  [ # 34 ] 28 May 2007 07:00 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Luna24 - 27 May 2007 11:57 PM

Ik meen te weten dat bij ons Miranda speelde toen ik de 20e ‘s middags naar Kuifje ging, dus aan die verbasteringen moet het te horen zijn.

Het verschil tussen de twee is evident als je naar de tongval luistert. Miranda praat Nederlands, en An praat Vlaams.

  [ # 35 ] 28 May 2007 07:41 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

veroniquewinden - 28 May 2007 04:58 AM

MoNieky, ik lees dat de show korter duurt als in eerste instantie gepland.
Ik heb inderdaad uit diverse hoeken gehoord dat de kaartverkoop heel erg tegenvalt, ik heb afgelopen zaterdag de kassa gebeld om te vragen of de laatste voorstelling, die gepland staat op zondagavond 17 juni wél doorgaat, en die dame vertelde mij dat die voorstelling voor alsnog wel doorgaat. Jij bent gisteren geweest. Heb jij misschien gehoord of zondagavond 17 juni inmiddels ook is ingetrokken?
Veronique

Volgens de dame van Luxor zou de show eerst langer geprogrammeerd staan (ze zei tot de 20e ofzo). Toen ze het zei heb ik het voor waarheid aangenomen.

Jeroen - 28 May 2007 07:00 AM

Het verschil tussen de twee is evident als je naar de tongval luistert. Miranda praat Nederlands, en An praat Vlaams.

Ja, dat is inderdaad een verschil, maar ze gebruikte toch ook andere benamingen? Of ben ik zo kort van memorie en word ik nu echt oud?  😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 36 ] 28 May 2007 09:25 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Dan is er geen twijfel over mogelijk dat wij Miranda hebben gehad.
Ik heb na afloop ook gehoord van de dames in het Luxor dat de kaartverkoop niet liep.
WAAROM loopt de kaartverkoop niet van producties die dit en andere fora unaniem WEL weten te waarderen zoals Honk! Kuifje en Wat Zien Ik?!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 37 ] 28 May 2007 11:28 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Voor de geinteresseerde: Mevrouw Lauwereins als Bianca Castafiore.


(c) Luk Monsaert.

  [ # 38 ] 29 May 2007 05:21 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Nu ben ik zeker: bij ons speelde Miranda.

[ Gewijzigd: 29 May 2007 05:25 AM by Luna24 ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 39 ] 29 May 2007 07:47 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Gisteren de voorstelling gezien en voor de mensen die nog twijfelen… Ga ! Ik heb heel erg genoten van de prachtige muziek en de geweldige vertolkingen van de hoofdrolspelers en ensemble. Kuifje is een hartverwarmende voorstelling met een lach en oprechte ontroering en kan me alleen maar aansluiten bij de positieve reacties van anderen. Gisteren speelde An Lauwereins Bianca Castafiori. Erg goed, maar wil na het lezen van de recensies ook graag Miranda van Kralingen in de rol zien. Mooi excuus om nog een keer te gaan 😊

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

 < 1 2 3
3 of 3