3 of 3 |  < 1 2 3
Grease Zondag matinee 10 juni 2007.
  [ # 31 ] 02 July 2007 12:46 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Happyme - 29 June 2007 07:17 PM

Ik vind William stukken beten als Keneckie dan als Danny en Levi vind ik echt te iel en licht voor de rol. Jim heeft veel geleerd de afgelopen maanden maar qua zang vind ik hem echt het sterkst. Ik hou dan ook erg van zijn stemgeluid dus dat zal wel schelen.

*proest* Levi is niet breed, maar absoluut breder dan Jim, ze hebben overigens beiden geen achterwerk. Normaal zou ik zeggen, dat het een mening is, maar de uitdrukking iel slaat toch echt het meeste op Jim. Vocaal doet Jim echt onder voor William in mijn oren.

Vanavond ben ik met mijn zusje geweest in Breda, voor CKV. Redelijk ver de originele cast voor mij. Levi van Kempen als Danny, Pim Veulings als Sonny (al stond dat niet op het bord) en Paul Boerenboom als Doody.

Levi houdt de middenmaat tussen Jim en William. William is veruit de beste Danny van de drie en Jim met afstand de minste. Levi zong niet overal even lekker, maar met meer kleur dan Jim, maar al met al is hij gigantisch gegroeid sinds ik hem zag in Alleen op de Wereld. Pim was leuk als Sonny al miste in de ordinaire haarlak-grap in de opening, die is gewoon te lollig en te fout…  😄 Paul Boerenboom zag ik pas voor het eerst echt goed in We Will Rock You in Duitsland als Dieter (understudy) en daar vond ik hem echt fantastisch, als je dat vergelijkt met wat hij doet als Doody dan herken je hem gewoon niet terug. Ik vond hem erg goed, vooral vocaal heerlijk om naar te luisteren, al is hij ongeveer evenlang als Danny waardoor het gevoel van de kleinste/jongste van het stel die zo ontzettend opkijkt naar Danny niet helemaal uit de verf komt.

Het was weer een feestje, maar voor mijn gevoel toch een mindere voorstelling dan de vorige drie keer dat ik Grease zag…

Het bord met de cast was overigens bijna niet te lezen en volgens mij had de cast zich uitgeleefd, gezien de aanvullende opmerkingen op het bord. Zo kreeg Stephan Holwerda de toevoeging (Geen familie). Zo stond er nog wat meligheid opgekalkt…

[ Gewijzigd: 02 July 2007 12:55 AM by Lance ]
  [ # 32 ] 02 July 2007 08:35 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Stond Cha Cha Mourali er ook nog op? :’)

Ik heb Grease een aantal keren gezien dit seizoen en hoewel ik meer voor ‘de rest’ kom en vrij weinig met Jim heb, heb ik hem er nog nà³à³it op kunnen betrappen dat hij geen tijd maakte voor fans. Zelfs toen hij ziek was sneakte hij er niet tussenuit maar kwam hij via de AU naar buiten en vertelde hij gewoon eerlijk dat hij ziek was en niet zo’n behoefte had om op de foto te gaan. Juist doordat hij het op deze manier deed respecteerde iedereen het. En misschien moest hij wél echt naar Grease, het is al vaker gebeurt dat er net voor de show nog rollen overgenomen werden.

Levi heb ik jammer genoeg nog niet gezien als Danny. Ben erg benieuwd hoe hij het doet! Maar als ik moet kiezen tussen Jim of William dan ga ik toch écht voor Jim. William is duidelijk de beste zanger, maar ik William als Danny niet zo leuk als Jim. En daarbij vind ik hem als Kenickie veel te leuk. 😉 Heerlijk, zijn samenspel met Cystine!

[ Gewijzigd: 02 July 2007 08:38 AM by appeltjesappeltje ]
  [ # 33 ] 02 July 2007 09:49 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Marloes* - 02 July 2007 08:35 AM

En misschien moest hij wél echt naar Grease, het is al vaker gebeurt dat er net voor de show nog rollen overgenomen werden.

En Levi was toevallig toch in de buurt? Als een understudy opgaat kan dat nog. Ziekte, vast in verkeer of weet ik veel, maar dat de alternate er toevallig ook was maakt deze veronderstelling wel heel onwaarschijnlijk.

Lance - 02 July 2007 12:46 AM

Het bord met de cast was overigens bijna niet te lezen en volgens mij had de cast zich uitgeleefd, gezien de aanvullende opmerkingen op het bord. Zo kreeg Stephan Holwerda de toevoeging (Geen familie).

Weten we dat nu ook zeker.  😄

  [ # 34 ] 02 July 2007 03:21 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  7
Geregistreerd  2006-08-23

Jeroen - 02 July 2007 09:49 AM
Marloes* - 02 July 2007 08:35 AM

En misschien moest hij wél echt naar Grease, het is al vaker gebeurt dat er net voor de show nog rollen overgenomen werden.

En Levi was toevallig toch in de buurt? Als een understudy opgaat kan dat nog. Ziekte, vast in verkeer of weet ik veel, maar dat de alternate er toevallig ook was maakt deze veronderstelling wel heel onwaarschijnlijk.

Lance - 02 July 2007 12:46 AM

Het bord met de cast was overigens bijna niet te lezen en volgens mij had de cast zich uitgeleefd, gezien de aanvullende opmerkingen op het bord. Zo kreeg Stephan Holwerda de toevoeging (Geen familie).

Weten we dat nu ook zeker.  😄

Toen Jim ziek was, was Levi nog niet eens in beeld.
Ik word echt niet goed van al die vooroordelen.

  [ # 35 ] 02 July 2007 03:33 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Volgensmij lopen er een paar verhalen door elkaar..

als ik het verhaal van Lance lees, dan lees ik dat Pim Vreulings niet op het cast-bord stond..
Dus dat betekend dat Juriaan ziek is geworden op het laatste moment en pim de rol heeft overgenomen..

  [ # 36 ] 02 July 2007 04:26 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

eline - 02 July 2007 03:21 PM

Toen Jim ziek was, was Levi nog niet eens in beeld.
Ik word echt niet goed van al die vooroordelen.

Volgens mij gaat het hier om het meteen in de auto duiken ipv de fans even hun handtekening geven tijdens kinderparkpop. Dat kon niet omdat hij naar Grease moest. En diezelfde avond stond Levi dus op het castbord….

  [ # 37 ] 02 July 2007 05:26 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

dokter_P - 02 July 2007 03:33 PM

Volgensmij lopen er een paar verhalen door elkaar..

als ik het verhaal van Lance lees, dan lees ik dat Pim Vreulings niet op het cast-bord stond..
Dus dat betekend dat Juriaan ziek is geworden op het laatste moment en pim de rol heeft overgenomen..

Dat zou kunnen. Of ze hebben er niet meer aan gedacht. Madelon was vorige week ook ziek, maar toen ze donderdag weer speelde stond Amber nog steeds als Mitzy (Madelon haar rol) op het castbord. Nu heeft Jurriaan wel een grotere rol.. maar je snapt mijn punt. 😉 Het gebeurt dus vaker.

[ Gewijzigd: 02 July 2007 05:31 PM by appeltjesappeltje ]
  [ # 38 ] 02 July 2007 07:09 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik ben afgelopen zondagmiddag naar grease geweest in Breda en ook ik had Levi en ik moet eerlijk zeggen dat Levi me aangenaam verrast heeft ik vond hem goed
Ik heb Jim niet gezien (zeer waarschijnlijk kan ik dat na de 29 juli wel beoordelen als ik de laatste voorstelling heb gezien)
Ook hadden we William niet als Kenickie maar hadden we Nelo Schelle,
verder was op cystine Carreon (echt super was ze, bettina, hein boris als Eugine zo leuk om te zien hoe boris zo goed iemand als een sulletje neer kan zetten echt geweldig
Daphne was ook echt geweldig
vond de musical echt een feestje en kan bijna niet wachten tot de 29e

Inderdaad was het castbord slecht te lezen.

Ik heb echt genoten

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 39 ] 02 July 2007 07:22 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Een beetje off-topic, maar ik zag vandaag de dvd van Grease liggen in een schattig leren jasje.

Maar dan echt he: het had een kraagje en een metalen rits en het kon open om het uit te trekken :-D

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 40 ] 02 July 2007 07:33 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

dat kan heel goed dat zal de special edition zijn geweest die was ook te koop bij het chasse theater
er is er ook een met een rose jasje

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 41 ] 02 July 2007 07:38 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  211
Geregistreerd  2004-02-14

Die versie is ook al vrij lang te koop bij oa de Media Markt en de Free record shop…, volgens mij is die uitgebracht wegens het zoveel jarig jubileum van Grease

  [ # 42 ] 02 July 2007 07:50 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  384
Geregistreerd  2007-05-09

Luna24 - 02 July 2007 07:22 PM

Een beetje off-topic, maar ik zag vandaag de dvd van Grease liggen in een schattig leren jasje.

Maar dan echt he: het had een kraagje en een metalen rits en het kon open om het uit te trekken :-D

Ik vind Grease niet veel aan, maar toen ik die dvd in dat jasje zag… hij staat nu op mijn kast, zo schattig

 < 1 2 3
3 of 3