2 of 2 |  < 1 2
Wie hebben een vast contract bij SE?
  [ # 16 ] 07 July 2007 07:09 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2005-05-25

veroniquewinden - 07 July 2007 06:39 PM

Jamai heb ik ook het idee van dat hij een vast contract heeft bij SE.
Ron denk ik niet.

Veronique[/qoute]

Nee Ron weet ik ook niet zeker maar hij staat nu wel behoorlijk lang in Tarzan. Maar hij is ook maar net begonnen met musicals dus…ik weet het zelf ook niet zeker.

   Handtekening   

kijk nu ook op: http://www.freewebs.com/shirley2701
📣

  [ # 17 ] 07 July 2007 11:14 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Hmm maar van Jamai is toch niks aangekondigd ofzo? Of doen ze dat niet altijd?
Ik weet alleen nog dat ‘t bij Rene van Kooten toen met een officieel persbericht naar buiten kwam dat ie ‘n vast contract kreeg voor 3 jaar ofzo. En vandaag of gisteren is er ook weer een bericht gekomen op musicals.nl over Tineke Schouten (ook al gaat dat niet over de musical-afdeling) - maar dat kan ook te maken hebben met ‘t feit dat ze Tineke’s nieuwe show gaan maken en die natuurlijk weer zoveel mogelijk moeten promoten 😉

  [ # 18 ] 07 July 2007 11:48 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  115
Geregistreerd  2003-08-14

Alle mensen die jullie tot nu toe een vast contract toebedelen vallen onder de 5 jaar regeling (bij bedrijven in andere sectoren geldt hier 3 jaar). De meeste artiesten zijn freelancers en dus niet gebonden aan een bedrijf (daarom kunnen ze ook meerdere werkgevers tegelijkertijd hebben, zoals bijvoorbeeld Jamai). Rene heeft daarentegen een 5-jarig contract en moet dus toestemming vragen om iets elders te doen… Vaak hebben spelers een contract voor de duur van een show of voor een jaar en afhankelijk van het succes van de show zal het contract worden verbeterd. Als een show doorgaat en een acteur heeft een aflopend contract zijn er dus nieuwe onderhandelingen.

  [ # 19 ] 08 July 2007 11:57 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  206
Geregistreerd  2004-08-20

Om even terug te komen op Mark, Mark heeft wel een vast contract bij SE, alleen niet zo’n contract als die grote namen. Ik weet ook verder niet hoe dat in elkaar zit maar dat is wat ik vernomen heb…

  [ # 20 ] 08 July 2007 02:23 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  58
Geregistreerd  2005-01-31

Oké, dat kan inderdaad dat Mark wel een vast contract heeft bij SE.

Er zal waarschijnlijk verschil zitten in bepaalde contracten, dat kan.

Veronique

 < 1 2
2 of 2