Verslag Tarzan 19-07-2007 met Addo (Korchak) en Bente (Jane)
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

We konden via een kortingsaktie voor €35 p.p naar Tarzan (eerste rang) en zijn daarom donderdag 19-07 naar Tarazan gegaan. We zaten erg goed, rij 2.
We hadden de orginele cast op 2 mensen na:
Addo Kruizinga als Korchak en Bente van de Brand als Jane. (Helaas geen John als Tarzan..)
Ik ben eerder naar Tarzan geweest, in April en wilde nu eens kijken wat er nu beter is nu de show wat ouder is.
De vorige keer heb ik Chaira niet gehad als Kala dus ik was erg benieuwd hoe ze het ging doen want volgens somige mensen blijkt dat ze erg veel moeite heeft met het nummer: Hij woont in mijn hart.. De show begon en heb weer heerlijk genoten. Chaira heeft steeds minder moeite met haar nummer, en ondanks dat het nog niet helemaal lekker klonk was ze erg emotioneel en een echte moeder. De vorige keer had ik Britt Koole als Kala, ze zong toen erg goed maar toch een beetje onpersoonlijk. Chaira was toch wat liever en persoonlijker, erg emotioneel zoals eerder gezecht.

Addo Kruizinga als Korchak was SUPER, echt veel beter als Jeroen Phaff, hij was ZO puur en aangezien ik zo goed als vooraan zat zach ik de kracht gewoon uit zijn ogen stralen! Ik keek gewoon een woeste aap aan, geen musicalster.

Bente van Brand als Jane was de verbazing van de avond wow wat een stem.. Waar Chantal moeite had met de muziek heeft Bente geen enkele moeite. Ja deze onbekende vrouw is een topper. Alhoewel Chantal misschien iets meer humor had was Bente toch zeker beter, betere zang en meer emotie.

Ron Link was gewoon super, net als vorige keer.Zoals ik al verwachte. Niks op aan te merken.

Clayton Peroti was zeker gegroeid in de laatste maanden en echt nu een betere Tark dan in april.

Kortom een heerlijke avond en heb super genoten en voortaan mag Addo Kruizinga Korchak spelen Bente van de Brand Jane spelen zij zijn echt stukke beter als de eerste cast.

  [ # 1 ] 23 July 2007 07:47 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Leuk verslagje, ik ben reuze benieuwd naar Bente en Addo!!

  [ # 2 ] 23 July 2007 07:52 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

jouke - 23 July 2007 07:45 PM

Bente van Brand als Jane was de verbazing van de avond wow wat een stem.. Waar Chantal moeite had met de muziek heeft Bente geen enkele moeite. Ja deze onbekende vrouw is een topper. Alhoewel Chantal misschien iets meer humor had was Bente toch zeker beter, betere zang en meer emotie.

NEE!!!!!!
Dat meen je niet!! Dat had ik zà³ graag willen zien. Ik heb haar tijdens haar opleiding in een aantal produkties gezien. Vooral als Mary in Merrily we roll along was ik totaal ondersteboven van haar. Ongelofelijk wat een jonge vrouw dat meisje is geworden.

Mocht iemand weten wanneer ze weer opgaat, geef een gil.

  [ # 3 ] 23 July 2007 08:32 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Bente van de Brand ken ik niet, maar jouw beleving van Addo Kruizinga is me helemaal uit het hart gegrepen.
Of wel: ik herken vanuit andere rollen wat je bedoelt 😉

Moest ik toch nog ooit zin in Tarzan krijgen, dan hoop ik op een dergelijke cast.
(ik ben dus nog altijd niet geweest)

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 4 ] 23 July 2007 11:26 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

Lance - 23 July 2007 07:52 PM

NEE!!!!!!
Dat meen je niet!! Dat had ik zà³ graag willen zien. Ik heb haar tijdens haar opleiding in een aantal produkties gezien. Vooral als Mary in Merrily we roll along was ik totaal ondersteboven van haar. Ongelofelijk wat een jonge vrouw dat meisje is geworden.

Mocht iemand weten wanneer ze weer opgaat, geef een gil.

Dan ben je eigenlijk net even te laat, ze was afgelopen week namelijk 3x op. Het zal denk ik dan weer even wachten worden voordat ze weer (aangekondigd) opgaat.