Sabine Beens solo
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Eerlijk gezegd had ik wel verwacht dat iemand hierover een topic zou openen. Eind vorige week heeft Sabine Beens een aantal voorstellingen gespeeld van “Lieve Kitty”. Dit in het piepkleine Parooltheater. Een voorstelling van nog geen uur, die wel indruk maakte. Een musical zou ik het niet willen noemen, meer theater waarin een aantal liedjes wel prominent aanwezig waren.
Misschien speelt mee dat ik een zwak heb voor de prestaties van Sabine, maar ik was weer erg onder de indruk. Een dramatische voorstelling, waarin ze toch weer duidelijk laat zien dat de komische timing nog steeds in orde is. Een voorstelling die soms beklemt, soms een lach op je gezicht betovert, al is dat dan wel weer om de behoorlijk zwarte humor, waardoor je ook wel weer een bittere nasmaak krijgt.

Een mooie voorstelling dus, die best door meer mensen gezien mag worden. AL zal het moeilijk zijn om meer mensen in dit theatertje (waarvan de eigenschappen, zoals het toilet wat aan het zaaltje grenst, volop wordt gebruikt in de show) te proppen. Krijgen we nog een reprise?


Namens Musicalworld heeft Brian een verslag gemaakt, wat hier te vinden is.

  [ # 1 ] 01 August 2007 06:47 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

souds pretty good!

  [ # 2 ] 02 August 2007 08:42 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Ben ook naar Sabine geweest en ik vond het super.
Maar wat wil je ook als zij op het toneel staat (al was het een erg klein toneel).