partituren pinokkio
change_status
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2007-05-05

hallo,

ik wil samen met een paar mensen de musical spelen van pinokkio ( de studio100 versie)
wie zou mij aan de parituren kunnen helpen of weet iemand iemand die die partituren heeft, wie mij zou willen/kunnen helpen zou ik zeer dankbaar zijn.
ik sta voor alle liedjes open…

alvast bednakt en hopelijk kunnen jullie me helpen .

groetjes jonas

  [ # 1 ] 09 August 2007 08:01 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik heb nog niet gehoord van een amateurversie van de studio100 Pinokkio, dus vrees dat je bij Studio 100 moet zijn. Zij gaan m weer spelen, dus ze liggen vast binnen handbereik. Denk echter niet dat je ze gaat krijgen, precies om die reden.

  [ # 2 ] 09 August 2007 09:36 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Als je het gewoon een keertje in de huiskamer doet is het geen probleem..

zodra je echt publiek laat komen en zelfs toegangskaarten verkoopt en studio100 komt er achter.. dan kan je een flinke boete aan je broek verwachten..

  [ # 3 ] 10 August 2007 07:06 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Het scriptis via studio100 wel verkrijgbaar, zorgen dat je de juiste personen emailt. Rechten betaal je vervolgens via Sabam. Studio100 geeft geen partituren uit van hun musicals, ook geen instrumentale versies. Stichting Stage Affairs uit Vegheel heeft Pinokkio gespeeld twee jaar geleden, misschien dat zij je kunnen helpen aan de muziekbanden die zijzelf hebben gebruikt, die waren erg goed.

  [ # 4 ] 10 August 2007 03:32 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2007-05-05

amai, dankje voor jullie reacties. ik kan er al wat verder mee.
het is uiteraard niet de bedoeling om dat voor geld te doen he, het is voor ons plezier natuurlijk, wie nog adressen w<eet zeg het me alvast bedankt heee.

groetjes

‹‹ Rij 1A?      tv tip: Billy Elliot ››