2 of 2 |  < 1 2
CD Sweeney Todd ?
  [ # 16 ] 25 August 2007 08:28 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

EstherL - 25 August 2007 08:15 PM

Londen is toch gewoon EU?  :tong:

PS:  niet vergeten naar een grote HMV en Virgin te gaan, die hebben meestal ook mooie titels en vaak hele mooie prijsjes.

Ik dacht dat je tot max. € 20 mocht gaan, en daar zit natuurlijk zo boven. Maar ik heb het terug gelezen. Er stond niet en, maar of.
Bedankt voor de tip.

  [ # 17 ] 26 August 2007 01:54 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Weet iemand of er een recording is uitgebracht van de concertante versie van Sweeney Todd met Christine Baranski als Mevrouw Lovett en Brian Stoker Mitchell als Todd?

  [ # 18 ] 26 August 2007 10:18 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Je moet wel HEEL VEEL cd’s meenemen uit het buitenland om invoerrechten te moeten betalen. Als je zelf geen platenzaak hebt zou ik gewoon door het groene vakje lopen. Ik haal wel altijd even de verpakking eraf (onder het mom: die heb ik van huis meegenomen…)
Ik bestel veel uit Amerika en heb nog nooit belasting hoeven betalen. Heb ik dan geluk? Volgens mij is het echt een steekproef.
Maar ging dit topic nou over Sweeney? Altijd eerst Lansbury horen zou ik zeggen. De cd van de New York Philharmonic is ook erg fijn, maar de originele Broadway cast is het meest musical. Al hou ik van LuPone…

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 19 ] 26 August 2007 11:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Jaccozoveel - 26 August 2007 10:18 AM

Ik bestel veel uit Amerika en heb nog nooit belasting hoeven betalen. Heb ik dan geluk? Volgens mij is het echt een steekproef.

En dan pikken ze net mijn dure cd er uit :huil:

Maar goed BACK ON TOPIC : ik weet het niet.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

 < 1 2
2 of 2