Verslag Tarzan 23 augustus
change_status
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Majorie, een meisje die bij mij op school zit, wilde heel graag een keer naar Tarzan toe en dus vroeg ik of ze een keer met mij mee wilde en dat wilde ze wel. Donderdag 23 augustus was het zo ver. We gingen al om 09.49 uur met de trein vanuit Almelo. We waren rond half 1 in Scheveningen. Eerst naar het strand, daar even bij de zee gestaan, waar 2 jongetjes helemaal naakt in het water speelden. Nou, zij liever dan ik. Ze zouden er ziek van worden, want het was lekker weer maar niet zo heel warm. Op de boulevard even wat gegeten en natuurlijk kon een bezoek aan de boomhut ook niet uitblijven. Dus wij die trap op, werd er nog een foto gemaakt. Eenmaal in de boomhut schrokken we heel erg van die harde knal, maar verder was het wel leuk om even binnen te kijken. Zo rond half 3 was ik het zat en zijn we naar het theater gegaan. Daar waren een paar meeuwen die we gingen voeren (mogen meeuwen chips en koekjes hebben?:P) Maar goed, we moesten nog heel lang wachten en dus besloten we met de tram naar Den Haag te gaan. Maar ook daar was niet veel te beleven en rond half 4 waren we weer bij het theater. Eindelijk om 4 uur ging het theater open. Kaartjes gehaald (op rij 1a aan de zijkant) en toen naar de au. Helaas stond er nog niet op de tv wie er zouden spelen, dus dat was een verassing. Bij de au zaten John en Addo buiten. Majorie dacht dat het fans waren die zaten te wachten:P Dus toen zij ik maar dat het castleden waren. Aan Addo gevraagd of hij die avond Korchak zou spelen en dat was het geval. Beetje jammer dat Jeroen niet zou spelen, maar ik had Addo nog nooit gezien, dus ik was wel benieuwd. We waren er erg vroeg en moesten dus ook een poos wachten tot de bus kwam. Die kwam rond 6 uur en alleen Chantal zat in de bus. Cadeautje gegeven, even op de foto en wachten op de volgende:P Toen John weer buiten kwam, vroeg ik of een gekke foto van hem mocht maken (vanwege een prijsvraag op zijn club) en dat mocht. En wat doe hij…gaat ie op z’n kop op de prullenbak staan. Het resultaat is lachwekkend:P Voor Brigitte had ik ook een cadeautje, omdat ze jarig was. Dus toen ze eraan kwam heb ik haar gefeliciteerd en het cadeauthe gegeven. Ze vroeg hoe ik wist dat ze jarig was. Ja, ik ben lid van clubs:P Op Den Haag centraal had ik de Salomé gekocht, omdat ik hem bij ons nergens kon vinden. Er staan echt superleuke foto’s in. Ik heb Ron er 1 laten signeren. Ik sta ook nog op de foto met: Addo, Ron, Chaira, Clayton, John, Sanne, Arie en Brigitte. Toen Ron geweest was (die als laatste kwam;)) zijn we naar de Mac gegaan. Rond half 8 waren we in het theater. Toen we bij onze plaatsen kwamen dacht ik eerst dat ik echt niks zou zien, maar later besefte ik dat die doeken nog omhoog zouden gaan.

Om iets over 8 begon de show en ik kan nu al zeggen dat ik echt geweldig zat. Ik had niemand achter me zitten en kon me dus mooi uitrekken als het nodig was. De cast was als volgt:

Tarzan: Ron, hij deed het weer geweldig. Dit keer was hij ook helemaal niet hees tijdens het beginnummer. Wat me eerst niet opviel was dat Ron helemaal niet door de zaal vloog toen Jane door de zaal liep. Dat viel me pas op toen Chantal al op het podium stond. Ik was bang dat dat er ook zou zijn uitgehaald door de Amerikanen. Maar Ron vroeg na de show wel of dat was opgevallen. Ik weet niet meer of hij het nou gewoon vergeten was of dat het een speciale reden had dat hij het niet deed, maar de volgende keer zit het er wel gewoon weer in. Ook zijn ‘Neeeee’ zat er dit keer in. De vorige keer deed hij hem niet en ik was bang dat hij het nu ook niet zou doen, maar ik had al gehoord dat hij hem wel weer deed. Die schreeuw hoort er gewoon bij.
Jane: Chantal, deed het ook weer geweldig. Wat was zij op dreef bij de ontmoetingscene. Ze kroop zowat het hele podium over en op een gegeven moment had ze het warm en ging ze met haar boekje zwaaien. Was echt weer heel grappig.
Kala: Chaira, zelfde verhaal, deed het ook weer geweldig. Dit keer zong ze nog beter en bij ‘Als de maan bij de sterren, reprise, kreeg ik gewoon kippenvel. Zoveel emotie legt ze in de rol.
Korchak: Addo, ik had een paar verslagen gelezen waarin gezegd werd dat ze hem niet zo goed vonden. Ik vond hem echt wel goed. Hij kan echt heel nors kijken. Ik het begin vond ik hem niet echt een leider, hij was niet echt heel streng ofzo. Maar verder vond ik hem erg goed, ook qua zang. Hij zingt erg goed.
Tark: Clayton, ik was wel blij dat Clayton dit keer speelde. Marc was goed, maar Clayton IS gewoon Tark. Hij deed het weer geweldig.
Clayton: Arie, kleine rol maar weer geweldig gespeelt. Bij het eindapplaus voor hem gejoeld, we waren volgens mij de enige, maar hij verdient het:P
Mr. Porter: Hans, ook geen grote rol en ook weer goed gespeelt.
Kleine Tarzan: Marc Molenaar, ook hij deed het heel goed. Hij kan echt supermooi zingen. En zijn spel was ook erg goed.

Ik zat tijdens ‘mensenkind’ alvast naar achteren te kijken, te wachten op Ron. Majorie tikte me aan en toen ik me omdraaide schrok ik me kapot. Sanne zat voor me en die zat naar ons te graaien, ze wilde ook de tas van Majorie pakken.

Een jongen die ook bij de show was, met z’n vriendin (die in een rolstoel zit), heeft bij Majorie in de straat gewoont. Dat meisje wilde heel graag Ron een keer ontmoeten, dus zijn ze na de show meegegaan naar de au. Daar stonden heel weinig mensen, maar ja…het was ook een doordeweekse avond. De cast kwam ook redelijk snel naar buiten. Ik ben met Marc Uijen, Ron, Arie, Chantal, Chaira, Sanne en Clayton op de foto gegaan.
En toen was helaas de dag alweer voorbij. Met de tram, trein en auto weer naar huis. Ik was ook 3 uur thuis en de volgende dag moest ik weer om half 7 uit, omdat ik naar de efteling ging. Dus je kunt wel nagaan hoe moe ik de volgende dag in de trein was:P

Let niet op mijn wang bij de foto’s. Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd aan mijn kaak en mijn wang was nog een beetje dik;)

De foto’s kun je hier zien:
http://www.mijnalbum.nl/Album=QKZQSUMP

  [ # 1 ] 26 August 2007 06:27 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Leuk verslag en gave foto’s!
Had eerst je foto’s gekeken, en dacht: wie is die “gek” op die prullenbak! :tong:
Had ff niet zo gauw gezien dat dat John was.
Als je met die foto niet wint, weet ik t ook niet meer! 😉

Sandra12 - 25 August 2007 09:52 PM

Tarzan: Wat me eerst niet opviel was dat Ron helemaal niet door de zaal vloog toen Jane door de zaal liep. Dat viel me pas op toen Chantal al op het podium stond. Ik was bang dat dat er ook zou zijn uitgehaald door de Amerikanen. Maar Ron vroeg na de show wel of dat was opgevallen. Ik weet niet meer of hij het nou gewoon vergeten was of dat het een speciale reden had dat hij het niet deed, maar de volgende keer zit het er wel gewoon weer in.

Zal wel een speciale reden hebben gehad (wat dat dan is weet ik ook niet).
Op woensdag zat dit er wel gewoon in 😄

Sandra12 - 25 August 2007 09:52 PM

...dus zijn ze na de show meegegaan naar de au. Daar stonden heel weinig mensen, maar ja…het was ook een doordeweekse avond.

De dag ervoor was het wel druk 😉
Maar ja, toen was ook nog die meet & greet (hoewel, dat hoeft natuurlijk niks te betekenen voor de drukte bij de a.u. 😄).

Sandra12 - 25 August 2007 09:52 PM

Let niet op mijn wang bij de foto’s. Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd aan mijn kaak en mijn wang was nog een beetje dik;)

Welke van de 2 ben jij?
Ik zie iig geen dikke wangen, dus valt allemaal reuze mee 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 2 ] 26 August 2007 07:05 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik vind het wel lachen dat Ron aan komt lopen met die banaan, maar dat is dan weer mijn humor 😄

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 3 ] 26 August 2007 08:07 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Ik was degene met het roze jasje.

Ja, dat met banaan is idd wel grappig. :tong:

  [ # 4 ] 26 August 2007 11:37 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Hee dat had ik ff gemist!
Is wel grappig idd 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 5 ] 26 August 2007 11:48 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Wat een leuk verslag Sandra 📣

En erg leuke foto’s!!! Hahahaha, die foto John is erg grappig!! En die banaan van Ron 😉

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 6 ] 31 August 2007 07:57 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2007-04-14

Mooi geschreven Sandra 📣
Was erg leuk om de cast zo van dichtbij te zien^^
Je hebt leuke foto’s gemaakt vooral die ene met John 😉

[ Gewijzigd: 31 August 2007 08:17 PM by mejeur ]
  [ # 7 ] 01 September 2007 08:41 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  162
Geregistreerd  2003-05-11

Leuk verslagje en foto’s!

Ik heb Tarzan gezien in juli en nu willen we in januari nog een keer gaan.
Maar weet iemand misschien wanneer de kaarten voor januari in de verkoop gaan.
Ik kijk nu geregeld op internet maar je kan nu alleen nog voor sept. en okt. kaartjes reserveren en in nov. alleen voor de di, wo, do.
zijn de mogelijkheden qua reserveren hetzelfde via internet of telefonisch. of zijn er telefonisch al meer datums beschikbaar of is dat gewoon hetzelfde als via internet?

   Handtekening   

I’m looking the cat out of the tree 😊

  [ # 8 ] 01 September 2007 08:48 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

De kaarten voor januari zullen zo rond oktober/november pas in de verkoop gaan 😊

[ Gewijzigd: 01 September 2007 08:55 AM by Veertje ]
   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 9 ] 01 September 2007 09:24 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Banaan, aap..

Kwartje had even tijd nodig..

Hahaha!