Paul Vaes in Shhh..
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

29 aug 2007

Vanaf 3 sept ga ik Tony Neef voor een aantal voorstellingen vervangen in de musical Shhhit Happens die exclusief draait in het panama Theater in Amsterdam. Zie voor Info hun eigen website: http://www.shhhithappens.nl

The Show

Op weg naar een familiereünie belanden de sadistische Bro & Sis bij een louche freakshow bij een oud verlaten pretpark. Daar worden ze door de sinistere Freakshowbaas Max Majestic met een ‘Freakmachine’ tot een eeuwig ruziënde Siamese tweeling samengesmolten en ontmoeten ze een zevental freaks die allen hetzelfde lot hebben ondergaan: een half hyena, half mens, een jongen met een Televisie in plaats van een hoofd, een levende puist met smetvrees, een donkere verschijning genaamd XXX, een versteende Glamrocker genaamd Glitter en Mercedes een ogenschijnlijk lief meisje. Maar schijn bedriegt… Elke Freak heeft zijn eigen vreemde verhaal over hoe hij daar terecht is gekomen.

Majestic heeft een groter plan met zijn nieuw gemaakte freaks: het pretpark nieuw leven inblazen en het zo van de poging tot vijandige overname door een pretpark gigant te redden. Leedvermaak is volgens hem de enige vorm van entertainment die de wereld nog boeit.

Maar de freaks zinnen op wraak…

Aangewakkerd door de Siamese tweeling smeden zij een plan om Majestic in de val te lokken en zelf tot een freak te maken. Een wraakactie die niet helemaal volgens plan gaat.

Een wraakactie die leidt tot een opwindende en zeer onverwachte, spectaculaire climax….

Bron: http://www.paulvaes.nl/nieuws.html

  [ # 1 ] 31 August 2007 08:09 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Oke… ik had persoonlijk gehoopt dat Michael Diederich het zelf zou doen. Ging in Rocky over the Rainbow ook erg goed.

Maar aan de andere kant, Paul Vaes als Stone… ik zou het idee haast zo absurd noemen dat het een hele goede reden wordt om hem te gaan zien.

  [ # 2 ] 31 August 2007 08:44 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Als ik aan die foto’s denk waarbij de poll op MW stond, zie ik het helemaal nog niet voor me.
Maar mss kan Paul Vaes ook wel zulde idiote bekken trekken.
Anders vrees ik dat ik weer de speeldata in de gaten moet gaan houden om Tony Neeff te zien 😖

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 3 ] 31 August 2007 09:10 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Klaske - 31 August 2007 08:09 PM

Oke… ik had persoonlijk gehoopt dat Michael Diederich het zelf zou doen. Ging in Rocky over the Rainbow ook erg goed.
.

Ik was eigenlijk ook in de veronderstelling dat Michael het zelf zou gaan doen. Aan Paul Vaes zou ik zeker niet hebben gedacht, maar het geeft hem zeker de gelegenheid een andere kant te laten zien (dan ik van m ken).

  [ # 4 ] 03 September 2007 10:18 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  677
Geregistreerd  2004-07-08

Paul Vaes gaat vanavond al op.
Tony is druk bezig met de repetities van Musical to the Max, die vanaf vrijdag in het theater te zien is.

Mocht je speciaal voor Tony gaan Luna, dan kan ik voor je navragen wanneer hij speelt.

   Handtekening   

Voor de laatste nieuwtjes van Tony:
http://www.tonyneeffansite.nl en https://www.facebook.com/TonyNeefFansite

  [ # 5 ] 03 September 2007 03:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

TonyFan.NL - 03 September 2007 10:18 AM

Paul Vaes gaat vanavond al op.
Tony is druk bezig met de repetities van Musical to the Max, die vanaf vrijdag in het theater te zien is.

Mocht je speciaal voor Tony gaan Luna, dan kan ik voor je navragen wanneer hij speelt.

Voorlopig heb ik nog geen concrete plannen al wil ik beslist een keertje gaan. Maar toch alvast bedankt voor het aanbod! 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?