Shhh…It Happens 25-10-2007
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Gisteren ben ik samen met een vriend naar de productie “Shhh…It Happens” geweest.
Het was gisteren overigens de laatste dag voor Joyces Stevens, die de rol van Sis speelde.

—————————————-

Waarom moet deze productie eerder stoppen?
Waarom komen er zo weinig mensen op af?

Dat zijn allemaal vragen die direct in je naar boven komen wanneer je deze schitterende productie hebt gezien. Een verhaallijn die je niet meer los laat, het meeleven met de verschillende “freaks”, het simpele maar uitdagende decor, goed gespeeld, goed gezongen, beleving, emotie… Alles zit in deze productie.

Hyena - Martin van der Starre
Waar ik bij hem vooral onder de indruk van was is zijn zangstem. Heerlijke stem om naar te luisteren. Daarnaast is de rol van Hyena ook een dankbare rol om te mogen spelen binnen deze productie.

Mercedes - Cystine Carreon
Wat kan ik zeggen over Cystine. Het is namelijk heel moeilijk om in woorden te vertellen hoe goed zij wel niet was. Niet te geloven. Wat speelde ze goed, wat heeft ze een prachtige stem, haar bewegingen, de emotie die zij overbrengt (dat zorgde voor tranen bij mij), wat een TALENT…

Zelda Zit - Danielle Veneman
Leuke uitstraling en zette haar rol goed neer. Toch miste ik iets bij haar, maar daar kan ik niet goed de vinger op leggen. Vond haar overigens veel weg hebben qua spel en uiterlijk op twee meiden die ik in andere producties heb gezien. Wel toevallig.

Max Majestic - Wim van den Driessche
Hij zette zijn rol redelijk neer.

Bro - William Spaaij

Ook William vind ik een talent. Zijn spel is prima en zijn zang is heel goed.

Sis - Joyce Stevens
Ja, wat moet ik zeggen over Joyce. Ze pakte me helemaal in. Wat stond daar een geweldige Sis op het podium. Sterk, maar toch onzeker. Gemeen, maar toch ook lief. Vol energie en emotie. En dan zo’n stem en kop erbij. De trillingen liepen regelmatig door mijn lijf en de tranen stonden in mijn ogen. Zelfs als zij even op de achtergrond verdween bleef je op haar letten. Wat een topper!

TV Head - Rolf Koster
De komische noot in het stuk op een geweldige manier neergezet door Rolf Koster.
Alleen had hij naar mijn mening zijn rol nog iets sterker neer kunnen zetten.

Stone - Tony Neef
Tony deed het goed, maar hij weet mij niet te raken. Ook in een eerdere productie was dit het geval. Maar dat neemt niet weg dat hij een goede Stone neerzette.

XXX - Esther van Boxtel

Die uitstraling…brrr….je krijgt er spontaan kippenvel van. Die kille blik gaat zo door je heen.

Een TOP productie waarin toppers spelen.
Wat wil je nog meer.
Nou…er is toch wel één ding. Namelijk beter geluid!

  [ # 1 ] 28 October 2007 12:53 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  677
Geregistreerd  2004-07-08

Leuk om te horen dat je deze show ook zo goed vond.
Wat wil je nog meer?
Volle zalen, zodat deze productie langer in het Panama te zien was.

   Handtekening   

Voor de laatste nieuwtjes van Tony:
http://www.tonyneeffansite.nl en https://www.facebook.com/TonyNeefFansite