2 of 2 |  < 1 2
Dirty Dancing
  [ # 16 ] 08 January 2008 07:01 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Vandaag was de kick off van de repetitieperiode van Dirty Dancing. Het verslag en de foto’s kun je HIER lezen

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 17 ] 08 January 2008 08:33 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Mooi verslag Marilena (Y)

fijn om te horen dat het decor aangepast gaat worden!
(Het decor van de Londonse productie is echt foei lelijk)

  [ # 18 ] 08 January 2008 09:14 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Wat? Vond jij het decor van de Londen-productie lelijk dan?!

*grijns*

Ik moet het verslag nog lezen, maar de foto’s zien er goed uit, Marilena!
Ik was alweer vergeten dat Ann meedeed, dus het is nog een goede reminder ook 😉

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 19 ] 08 January 2008 09:58 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

leuke foto’s, maar kwordt nog steeds niet gemotiveerd te gaan (nee dat ligt niet aan je verslag, erg leuk )

  [ # 20 ] 09 January 2008 09:36 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

dokter_P - 08 January 2008 08:33 PM

Mooi verslag Marilena (Y)

fijn om te horen dat het decor aangepast gaat worden!
(Het decor van de Londonse productie is echt foei lelijk)

Op de verschillende promotiefilmpjes lijkt het decor zo klein. Kan natuurlijk gezichtsbedrog zijn vanwege de camera, maar het ik heb echt het idee dat ze hutje mutje staan. Wat mij betreft mag het dus wat groter.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 21 ] 09 January 2008 10:15 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Elke keer dat ik in het Beatrix kom denk ik weer; goh wat is dit intiem. 😄 Ik hou er denk ik toch een andere definitie op na dan Erwin van Lambaart.

  [ # 22 ] 09 January 2008 10:19 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

het beatrix is inderdaad niet echt intiem te noemen, maar goed, ze kunnen zo’n show als dit natuurlijk ook niet in een of ander klein theatertje achteraf plaatsen.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 23 ] 09 January 2008 11:27 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

ivje - 10 November 2007 07:47 PM

Ik ga zowieso naar DD was en ben helemaal gek van de film (en vooral van de laatste scene) en ga samen met mijn zus die dus ook helemaal gek is van de film en van dansen (ze is ook trainster bij de carnavalvereniging dus koste mij weinig moeite om haar mee te krijgen.

Ik ben zeer benieuwd

Ik denk dat de benaming Revue een totaal misplaatst woord is voor Dirty Dancing

Maar hoe je het dan moet noemen
Ik hou het toch maar gewoon op musical er wordt gewoon in gezongen alleen dan op de achtergrond en niet door de acteurs zelf
Zo kunnen dansen als in Dirty Dancing gedanst moet worden lijkt me al moeilijk genoeg

Ik denk dat de enige juiste benaming muziektheater is. Een van de essentiele kenmerken van musical vind ik dat de spelers ook zingen en evt. ook dansen.
Een vorm waarin de spelers ook dansen maar niet zingen is in mijn optiek geen musical. Overigens verkoopt Stageholding het ook helemaal niet als musical maar als de theaterbelevenis van de film. Ze blijven ook helemaal trouw aan het scriptom de filmfans niet teleur te stellen.
Je kunt er dan ook op rekenen dat er mensen zitten die meezingen en teksten meespsreken. het zou mij niets verbazen als de zin “Nobody puts Baby in a corner"door het gehel publiek wordt meegesproken.

No my cup of tea. Maar goed, je moet dingen altijd zien voordat je er echt iets over kunt zeggen.

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

  [ # 24 ] 09 January 2008 06:17 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  90
Geregistreerd  2003-04-27

Mo - 09 January 2008 11:27 AM

Je kunt er dan ook op rekenen dat er mensen zitten die meezingen en teksten meespsreken. het zou mij niets verbazen als de zin “Nobody puts Baby in a corner"door het gehel publiek wordt meegesproken.

Voor zover ik weet wordt de tekst geheel in het nederlands vertaald dus dan zal dat wel meevallen, in duitsland heb ik er ook weinig van gemerkt want “mein baby gehort zu mir, ist das klar” werd ook niet meegesproken. Alleen de liedjes zijn in het engels (behalve 3 geloof ik, dat was tenminste zo in Hamburg) dus daar zullen meer mensen de teksten van kennen. Maar ik ben erg benieuwd, nog 2 maandjes!

Groetjes Karin

  [ # 25 ] 09 January 2008 07:35 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Ik denk dat DD niet zo’n groot succes zal worden als bijvoorbeeld Mamma Mia, wellicht wel een groter succes dan The Wiz (maar is deze show écht geflopt, dat valt toch wel mee?).. Kan er niets aan doen, ligt denk ik ook aan mijzelf omdat het me totaal niet trekt (thank God voor CJP!). Ik vind het jammer dat ze in een tijd (waarin allerlei producenten bewijzen een orginele productie neer te zetten) als deze zo’n show neerzetten in een super mooi en goed theater (bijna overal zit je goed, vooral zaal en loge’s). Laten we hopen dat het anders uitpakt voor Stage, maar vooral voor de cast en crew van deze productie ..

@ Marilena, in je verslag staat Max van Tijlingen .. het is Marcus van Teijlingen (even muggenziften!). Verder, super leuk verslag .. ben benieuwd naar de belevenissen van anderen.

Gr.

*Ik schrijf het een beetje bot, maar mijn opmerkingen zijn niet kwetsend bedoeld!

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 26 ] 10 January 2008 09:51 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  155
Geregistreerd  2007-12-14

Er moet nog veel gebeuren wil ik naa deze show gaan,en als ik ga ga ik natuurlijk met mijn CJP pas voor de helft van de prijs,want vind het nog best duur en tot nu toe trekt het me nog niet echt,ik heb de film wel vaak gezien maar toch ik zie wel of ik deze show uiteindelijk ga zien! 😉

  [ # 27 ] 13 January 2008 02:39 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Voor de liefhebbers van deze musical is deze dvd natuurlijk onmisbaar:

Dirty Dancing; The Official Dance Workout. Met een voorbeeldfilmpje op de site..

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

 < 1 2
2 of 2