Tarzan 5 februari
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Hallo allemaal,

Gister zijn wij (mijn vriendin en ik) last-minute naar Tarzan gegaan. We hadden eerst kaarten op rang 3, in de zaal op rij 1. Maar omdat we dat niet echt zagen zitten zijn we om 16 uur naar de kassa gegaan van het theater om te kijken of er nog andere plaatsen vrij waren. Toen die “aardige” mevrouw ons vertelde dat er nog tweederangs kaarten vrij waren hebben we met veel pijn en moeite die kaarten genomen. We zaten nu dus op de ring even, rij 7 stoel 30 en 32. Hele mooie plekken. Op naar de cast!

Tarzan: Ron
Wat is die man toch goed. Het openingsnummer klonk alleen een beetje hees en alsof hij de noten niet helemaal goed haalde. Heel erg jammer, maar verder deed hij het uitermate geweldig! Ben nu twee keer geweest, twee keer Ron .. Hij IS gewoon Tarzan.

Kleine Tarzan: Brenn
Het kleine menneke deed het goed hoor.. Het einde van “bij mij moet je zijn” was wel wat vals, maar “hoor ik dan helemaal nergens bij” was weer heeeeeeeel goed gezongen. Had een leuke chemie met Clayton (YES!)

Jane: Bente
Dacht dat ik op de club van Chantal Janzen had gezien dat zij speelde, maar op het bord stond wat anders. Toen deze dame de zaal in kwam lopen dacht ik:“he?!?!?!” Ze lijkt echt heel veel op haar als je wat verder af zit. Toen ze begon te zingen, heerlijk! Toen ze aan het acteren was heerlijk! Deze dame is echt geweldig! Hier en daar wat vals en ongecontroleerd, maar ze deed het super! Ik zal maar één ding zeggen: understudy van het jaar en binnenkort een grote (komische) rol! (alvast sorry voor Chantal fans) Ik vind haar vele male leuker dan Chantal!

Kala: Joanne
Goed gedaan, ze heeft een apart stemgeluid waardoor je even moet wennen (anders dan ze versie van Chaira). Wat Chaira iets teveel doet doet Joanne naar mijn mening iets te weinig.. dat is de passie/emotie van de verslagen moeder, de vertwijfelde vrouw en de bezorgde ouder.. Chaira gooit haar ziel en zaligheid erin (wat soms valse noten opleverd, maar dat mag), Joanne doet dit minder waardoor het geheel gecontroleerd lijkt. “Als de maan bij de sterren” was heeeeeeeeeel erg leuk met Jeroen.

Korchak: Jeroen
De man is gewoon goed, maar korte de woorden heel erg af tijdens “het moet het moet”. Weet niet of hij dat vaker doet? Hij is echt de opperbrulaap en zet de rol zeer geloofwaardig neer! Fantastisch gedaan!

Tark: Clayton
YES YES YES! De man wilde ik zo graag een keer zien na de lofuitingen op deze site! Toen ik zijn naam op het bord las was ik benieuwd naar al zijn nummers! De man is werkelijk ook fantastscih, acteerd met een natuurlijke aantrekkingskracht en zingt met zo’n gemak dat je denkt “dat kan ik oook”. De hoge noten zijn natuurlijk ook geweldig en de man is gewoon grappig! SUPER GEWELDIG!

Meneer Clayton: Addo
Kleine rol, maar goed gedaan. Moet zeggen dat ik Arie “leuker” vind in deze rol, veel gemener!

Prof Porter: Hans
Leuk gedaan en zijn zang wordt wel beter! Ookal is het een klein rolletje, hij doet perfect wat hij moet doen en is echt een leuke vader. De chemie tussen Hans en Bente was trouwens ook leuk om te zien.

Het ensemble
Deze zijn gewoon helemaal super. Anderhalf uur lang springen, kruipen, hangen, vliegen, gek doen en dat zonder een centje pijn. Ik doe het ze niet na, ze zijn allemaal geweldig! Het openingsnummer ging super gelijk en de mensen in de zaal schrokken zich een ongeluk toen de apen van de zijkant aan kwamen vliegen. Ze zijn gewoon goed met zijn allen!

Dat was het wel zo’n beetje denk ik, ik kan verder niet echt veel zeggen over de show behalve dat deze leuk is en echt de moeite waard om te gaan kijken. Wij hebben weer genoten gister en wil morgen al wel weer terug! Als je nog gaat, veel plezier .. Anders: GAAN!

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 1 ] 06 February 2008 11:24 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Heel leuk verslag!
Wat Joanne betreft (over die passie enzo 😛), ben ik het niet met je eens.
Ik vind dat ze dit juist veel echter doet dan Chaira.

Maar goed, ieder zijn/haar mening natuurlijk 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 2 ] 06 February 2008 12:02 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Leuk verslag!
Wij zijn op dit moment bezig met onze schoolmusical ‘belle en het beest’. Ik zit in het productieteam. Onze nederlandse leraar doet ook vaak (amateur) musicals, daar kent hij Bente ook van. Nu heeft hij geregeld dat Bente een keer een workshop komt geven aan alle spelers van de musical. Wat ik zo hoor over Bente, kan zij onze musical alleen maar beter maken!

  [ # 3 ] 06 February 2008 01:18 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Wat gaaaaf Lisa!
Ik denk wel dat ze jullie goed kan helpen 📣

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 4 ] 06 February 2008 01:54 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

lisaatje - 06 February 2008 12:02 PM

Leuk verslag!
Wij zijn op dit moment bezig met onze schoolmusical ‘belle en het beest’. Ik zit in het productieteam. Onze nederlandse leraar doet ook vaak (amateur) musicals, daar kent hij Bente ook van. Nu heeft hij geregeld dat Bente een keer een workshop komt geven aan alle spelers van de musical. Wat ik zo hoor over Bente, kan zij onze musical alleen maar beter maken!

Bente is goed! Ben benieuwd!!

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’