Tarzan reserveren telefonisch of via de pc?
change_status
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  10
Geregistreerd  2008-02-10

Graag wil ik ook een keertje naar tarzan. Door de topticketline te bellen zit je vaak onnodig lang aan de telefoon totdat je een beetje redelijke plaatsen hebt. Is er een mogelijkheid om van tevoren via de computer de vrije plaatsen al te achterhalen? Ik heb zojuist een inlognaam aangemaakt bij de topticketline maar ik durf niet goed verder te klikken als ik een datum en best beschikbare plaatsen heb ingevuld. Heeft er iemand advies?
En waar zit je een beetje leuk voor tarzan?

Heeft er ook iemand ervaring met het niet 0900-telefoonnumer van de topticketline? Kun je ze dan ook goed bereiken?

  [ # 1 ] 10 February 2008 03:18 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Je kan op de site gewoon doorklikken hoor! Zolang ze je creditcard nummer ofzo nog niet hebben kan er niks gebeuren toch?

Op het internet (René van Kooten fansite) staat een plattegrond van het Circustheater. Dan kan je zien of de TopTicketLine medewerker je wel goede plaatsen geeft.

Ik vind de beste plaatsen de zogenoemde zaal-plaatsen. Dus gewoon het middenvlak, ergens op rij 8 in het midden ofzo! 😉
Maar voor Tarzan is het ook niet zo heel erg als je in de ring of ergens anders zit. Er gebeurt genoeg om je heen!

  [ # 2 ] 10 February 2008 03:25 PM
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  10
Geregistreerd  2008-02-10

Dus ook als je te zien krijgt dat je een annuleringsverzekering kan afsluiten, en eten e.d kan bijbestellen? Eronder staat dan de boeking voltooien. Als je dan op voltooien klikt wordt hij dan nog niet vastgelegd?

  [ # 3 ] 10 February 2008 04:03 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Nee, dan kun je je boeking nog verwijderen.

  [ # 4 ] 10 February 2008 04:23 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Sandra12 - 10 February 2008 04:03 PM

Nee, dan kun je je boeking nog verwijderen.

inderdaad, maar je ziet dan al wel welke plaatsen je krijgt als je veder zou gaan met boeken.
maar je kan beter bellen dan dan de BCA code vermelden (zie topic “Tarzan €35 euro) Dan kan je voor €35 ipv van €79 eerste rang. Die code kan dus alleen via bellen. En als je belt kan je ook voorkeur aangeven waar je wilt zitten.

  [ # 5 ] 10 February 2008 05:10 PM
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  10
Geregistreerd  2008-02-10

Het is gelukt om te reserveren met de actiecode dus voor 35 euro per kaartje. De plaatsen zijn niet helemaal wat ik had gewild ring 5 stoel 20-22. Heeft iemand enig idee of je daar toch nog redelijk zit? Ik heb al op de plattegrond gekeken en je zit er wel redelijk voor alleen lijkt me de afstand naar het podium wat ver.

Verder nog een tip om de dure topticketline te omzeilen:
Via 020-2061200 krijg je ook direct contact met de topticketline!

  [ # 6 ] 10 February 2008 06:49 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik heb met Tarzan ook in de ring gezeten, en ook in de zaal. En allebei zijn écht goede plaatsen. Je kijkt er alleen heel anders tegenaan.
In de zaal krijg je natuurlijk meer mee van de kleine details, als je echt een beetje dichtbij zit de gezichtsuitdrukkingen van de spelers enzo. Maar in de ring heb je een veel beter overzicht, en zie je idd veel beter wat er allemaal om je heen gebeurt. Als er dan ineens een aap o.i.d. komt aanslingeren, of iemand komt van achteren aanlopen, hoef je niet telkens achterom te kijken en dan ondertussen dingen missen die op het podium gebeuren; je hebt dan een veel beter overzicht. Want dat is wel bij Tarzan; je komt ogen tekort, zeker als je voor in de zaal zit.

  [ # 7 ] 28 February 2008 09:35 AM
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  10
Geregistreerd  2008-02-10

Gisteren ben ik dan eindelijk geweest. Prachtige show! Mooie van de ring is inderdaad dat je het geheel mooi overziet maar ik mis toch wel de mimieken. Als ik nog eens zou gaan wil ik een plaats in de zaal hebben. (ik hou de kortingsacties maar weer in de gaten)
Tarzan was Ron Link
Jane: Chantal janzen
Tark: Clayton;  wat is die man goed zeg!
Kala werd gespeeld door Sanne van mierlo. Ik vond haar niet zo geweldig. Miste een stukje van de passie die wel bij die rol hoort.
Andere castleden weet ik zo niet meer.

  [ # 8 ] 28 February 2008 10:07 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Andere castleden waren (toevallig stonden de spelers van gisteren nog op het bord:tong::
Korchak: Raymond Kurvers
Porter: Addo Kruizinga
Clayton: Arie Rustenburg

Britt zou gisteren eigenlijk Kala spelen, maar omdat ze pech had met haar auto was ze te laat in het theater.

  [ # 9 ] 28 February 2008 10:19 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Oe, balen dat Britt er niet was dan, want zij is zooo goed!
Volgens mij heet Sanne trouwens Mielo (zonder van en zonder r dus) 😉
Maar tis idd prachtig he 📣

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 10 ] 28 February 2008 10:40 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  196
Geregistreerd  2003-03-15

Sanne Mieloo 😉

   Handtekening   

*Wil je alles weten over René van Kooten?
* http://www.renevankooten.net * Altijd up-to-date

  [ # 11 ] 28 February 2008 10:49 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Wat stom, ik dacht echt dat ik 2 o’s had gezet :ohoh:
Bedankt voor het verbeteren, hihi 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.