Verslag Assepoester 24-03-2008 (laatste show).
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Per toeval gingen een vriendinnetje en ik (na samen wat data’s te hebben gepland) vandaag naar de laatste voorstelling van Assepoester.
Wat ben ik blij dat die niet de dag erna was, want ik reisde langs Rotterdam centraal, en zoals jullie misschien wel in het nieuws hebben gezien/gehoord/gelezen was Rotterdam centraal gisteren heel erg moeilijk te bereiken.
De reis (die 2,5 uur duurde) ging opzich wel snel, ik had lekker muziek bij me en wat te lezen, en voor ik het wist was ik op Tilburg centraal, waar ik al snel Alyssa zag.
Samen zijn we richting bus gelopen, die helaas pas 20 minuten later kwam.
Dus beetje rondgehangen in de stationshal (aangezien het buiten wel héél erg koud was) en toen het tijd was natuurlijk de bus ingestapt.
Voor 2 personen een kaartje gekocht (je hebt speciale kaartjes, dat hebben we hier helemaal niet) voor 5 euro, voor heen en terug, dus dat is lekker goedkoop!

Bij de Efteling uitgestapt (duh :tong:) en daar al helemaal vrolijk geworden van de muziek die je op de parkeerplaats hoort 📣
Rond 15.10u waren we al in het theater, dus ik heb in de tussentijd een programmaboekje en een CD gekocht, en Alyssa alleen een programmaboekje 😄
Rond 15.45u de zaal ingegaan en daar wat foto’s van ons samen gemaakt (die niet helemaal lukte, maar goed :tong:) en paaseitjes gegeten.
Eindelijk was het 16.00 uur en begon de voorstelling.
We hadden natuurlijk de volledig 1e cast omdat het de laatste was.

Assepoester-Dominique: ik vind dat ze een erg goede Assepoester neerzet. Qua acteren kan t nog wel iets beter, maar dit is haar 1e musicalrol, en stel dat ze nog iets in musicals gaat doen komt dat vast goed! Qua zang heb ik geen valse noot kunnen ontdekken, dus was helemaal top!
Prins Christiaan-Jaap: helemaal top, geen op- of aan-merkingen voor hem.
Goede fee-Loeki: goed. Jammer dat ze af en toe de hogere noten net niet haalt, maar verder geen opmerkingen ofzo.
Koning Maximiliaan-Koen: deed het ook weer erg goed.
Koningin Constantia-Melise: zij heeft sinds de try-outs meer kleur aan haar rol gegeven, echt heel erg leuk om dat verschil te zien. Verder deed zij het dus ook erg goed.
Hofmaarschalk Leonard-Barend: het wordt saai, maar ook hij deed het gewoon heel goed!
Stiefmoeder-Esther: lijkt me heerlijk om zo’n lekkere valse rol te spelen, ze doet het echt geweldig.
Stiefzus Medusa-Marike: wat een lekkere domme doos speelt ze, super.
Stiefzus Cilly-Britt: lekker vals (van karakter dan he) en super in combinatie met haar “zus” Marike 😄
Ensemble en orkest waren ook top, geen enkele valse noot of iets anders kunnen ontdekken, geweldig.

De show was verder top, iedereen gaf nog voor 1 keer alles wat erin zat.
Wat wel wat jammer was, was omdat we op rij 1 zaten, dat we de zang af en toe niet goed konden verstaan, omdat het orkest nogal hard is zo dichtbij 😉
Ze moeten in het theater à³f de orkestbak wat meer dichtmaken, à³f de microfoons iets harder doen.
En de stoelen mogen ook net iets zachter, kreeg erg pijn in m’n rug ervan.
Maar al met al wel genoten hoor, want de show was dus (wat ik al zei) wél top.

Na de show nog even op Do staan wachten, en toen kwam haar stiefvader (wist niet dat hij dat was, hoorde ik later pas) 3 meiden halen, en ik wou ook heel graag ff naar Do, dus ik mocht samen met Alyssa ook even mee! 📣
Dus ik heb een leuke foto en 2 seconden met Do gekletst, haha (ze moest snel weg, speechen voor 50 man ofzo omdat het de laatste show was.
Daarna zijn wij maar lekker naar huis gegaan (het was inmiddels alweer 18.30u) en ik was om 21.45u thuis.
Heel erg moe, maar was een leuk dagje!

Ow ja, mijn foto’s:
http://www.mijnalbum.nl/Album=3TO3GLCU
(bij de foto van Do en mij heb ik van mezelf een stukje afgeknipt :tong:).

[ Gewijzigd: 27 March 2008 05:12 PM by Veertje ]
   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 1 ] 28 March 2008 04:06 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Leuk verslagje Vera!

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 2 ] 28 March 2008 04:07 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Leuk verslag Vera!

  [ # 3 ] 28 March 2008 04:19 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Dankjulliewel! 📣

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 4 ] 28 March 2008 05:07 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  80
Geregistreerd  2008-02-02

Leuk verslag!
en leuke foto’s;)

  [ # 5 ] 28 March 2008 05:43 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  92
Geregistreerd  2004-01-23

nice!

   Handtekening   

“I’ll be with you like a handprint on your heart”

  [ # 6 ] 30 March 2008 02:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Thanksss!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.