‘The Full Monty’ naar Nederland: 2009/2010
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

Het volgende seizoen is nog niet begonnen of er verschijnt een bericht over het jaar dáárna. Op RTLteletekst staat te lezen:

“The Full Monty komt naar Nederland. De premiere van de musical moet op 16 november 2009 plaatsvinden in de Stadsschouwburg Haarlem.

Allard Blom maakt een Nederlandstalige versie van de succesvolle musical, die al te zien was in bijvoorbeeld Groot-Brittannie, Japan en Canada.

Paul van Ewijk neemt de regie op zich. Het is nog onbekend wie de hoofdrollen gaan spelen in de musical.”

  [ # 1 ] 25 April 2008 03:24 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Dit bericht stond ook al op de homepage lisetje 😉

Maar toch leuk dat er een topic van is..

erg grappig dat in 2010 zowel The Full Monty als Hairspay in Nederland gaat draaien..
Deze producites werden op broadway namelijk door dezelfde regisseur en choreograaf (Jack O’brien en Jerry Mitchel)

  [ # 2 ] 25 April 2008 03:46 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

Helemaal gemist! Ik heb nog wel gekeken, maar kon de titel zo snel niet vinden. Nu ik beter heb gekeken zie ik inderdaad dat hij onder ‘NL laat broek zakken’ staat.

  [ # 3 ] 26 April 2008 02:04 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  181
Geregistreerd  2006-10-01

Ik vind het wel echt super dat The Full Monty naar Nederland gaat komen hoor! Verheug me er nu al op hihi…

Gaan Ruud de Graaf & Hans Cornelissen dat seizoen ook niet een musical over Louis Davids doen?