De parade… wie is al geweest?
change_status
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Elk jaar wil ik minimaal één keer naar de Parade. Dit jaar kon ik helaas geen enkele keer in Den Haag, dus ben ik nog niet geweest. Samen met Luuk heb ik nu plannen om in Utrecht te gaan.
Wie is er geweest? Of wil nog gaan? Welke voorstelling raadt je aan? Of vond je helemaal niets? enz enz enz…

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 1 ] 07 July 2008 03:38 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

In Utrecht staat binnenkort “Bigger than Jesus” van ‘Local Heroes’. Die heb ik al gezien, alleen toen stond-ie nog in Groningen (half jaar terug?). Nu dus op de Parade en gewoon een hele leuke voorstelling, zitten grappige dingen in. Voor ‘t geval je even geen zin hebt in een dramatisch gebeuren 😉

Ik ben ook wel benieuwd of mensen nog voorstellingen aanraden, aangezien ik ook nog wil gaan (Utrecht/Amsterdam)

  [ # 2 ] 15 July 2008 09:34 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  350
Geregistreerd  2004-11-24

niet geweest
sorry ik kom der eigenlijk ook nooit

  [ # 3 ] 16 July 2008 01:10 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Hinke en ik zijn gister ff langs geweest in Utrecht.
Voor mij was het de eerste keer, vond het erg gezellig!
Wij hebben de voorstelling “Depressie” gezien, en vonden hem allebei erg geslaagd.
Het ging over depressies, wat maakt je depressief, en wat is echt helemaal niet leuk. Veel woordgrappen zoals: Wanneer je op de trein staat te wachten, er dan afvallen, of een blauwtje lopen bij een smurf. Er werd gebruikt gemaakt van t-shirts met opdrukken als “laat me maar even” of “dit is helemaal niet leuk” En er werden liedjes gezongen en op het einde gingen ze vertellen waar ze een goed gevoel bij kregen.
Voorstelling wordt gespeeld door 5 mensen.

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 4 ] 16 July 2008 01:53 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

En een pianist: Jan Groenteman, hahaha.

Inderdaad een hele leuke, grappige, voorstelling.