3 of 3 |  < 1 2 3
Ciske de rat - de Musical op 18-07-08
  [ # 31 ] 23 July 2008 12:24 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Ik voel, bijna een jaar na de premiere, nog steeds niet de noodzaak om te gaan. Ik heb ook altijd zo’n gevoel gehad van: Waarom? Ik vind de film en het boek echt totaal oninteressant. Toen ik vorig jaar eerst wat mp3tjes kreeg doorgestuurd dacht ik: Wow! Dat waren Niets Te Kiezen, Breekbaar, Die Ene Seconde en Oorlog In Mij. Toen ik later de cd kocht bleek dat je met die vier nummers wel het interessantste van de score hebt gehad…

Ik zal zeker nog wel gaan een dezer dagen aangezien Ciske nu in Breda staat en me dan een verre reis ‘bespaard blijft’. Ik hoop dat ik daarna ook kan zeggen dat het een briljante voorstelling is…
     
   
     
   
 
   
   

musicalgoeroe - 23 July 2008 07:06 AM

whahahhahahahahahahahahhaaaaaa
had je marleen ook of was t toevallig toch de vrouw die betje speelt whahahah!
sorry hoor flauw

Je maakt je als beginneling op dit forum niet echt geliefd hè met dit soort opmerkingen?

[ Gewijzigd: 23 July 2008 12:31 PM by Lance ]
  [ # 32 ] 23 July 2008 12:43 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  914
Geregistreerd  2008-04-28

Haha, dat was ook mijn reactie Lance (Tim toch?), maar jij zet hem dan ook echt neer hier!

   Handtekening   

Geen wetten, geen grenzen, geen compromis (© The Wild Party)
Ik wou dat ik één keer in jouw ziel kon kijken (© Passion)
Maar in uw rol geeft u voor ons de richting aan (© Evita)

  [ # 33 ] 23 July 2008 01:12 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik had ook wel hetzelfde gevoel. Ik heb niets met de film en boeken, weinig met Danny de Munk en al helemaal niets met Henny Vrienten. Door de enthousiaste verhalen die ik las heb ik me bij de vorige speelperiode in het Chassé in Breda toch laten verleiden tot een bezoek. Ik woon in de buurt en kon last minute prachtige plaatsen krijgen.
Terugkijkend heb ik erg genoten van een prachtige ontroerende voorstelling die aan alle kanten klopte. Van de bijna filmische muziek van Vrienten tot het statische maar mooie en functionele decorontwerp. Goed gespeeld en gezongen en was zowaar in tranen bij ‘Ik voel me zo verdomd alleen’. En dat had ik echt nooit kunnen denken !
Ciske is een voorstelling die bol staat van de oud-Hollandsche kneuterigheid maar misschien is dat juist de charme en ik verliet met een warm gevoel het theater en achteraf erg blij dat ik toch ben gegaan !
Groeten,
Theo

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 34 ] 23 July 2008 01:56 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  278
Geregistreerd  2008-06-30

StephanieMangano - 22 July 2008 07:20 PM

Interessant verslag, als je ‘t mij vraagt ben je met het “weer zo’n achterlijke musical”-gevoel naar het theater gegaan. Ben het op verschillende vlakken niet met je eens, sommige ook weer wel.
Ben wel benieuwd wat dan meer jouw type musical is, als dit niet helemaal je ding was, want dat is wat ik opmaak uit je verslag.

Ik had natuurlijk in mijn achterhoofd het gevoel van zo’n achterlijke musical:P. Maar ik ben gaan kijken en het viel me nog best mee. Onderaan mijn verslag staat ook: Goede voorstelling, maar niet één voor herhaling vatbaar. Dit is zeker niet ‘my cup of tea’. Ik hou meer van musicals zoals: Jekyll and Hyde, Les Misérables en Elisabeth.

   Handtekening   

If, someone like you, found someone like me, then suddenly, nothing would ever be the same.

 < 1 2 3
3 of 3