Crisis op Camelot: Leuke NME-productie op Muiderslot
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

NME-kids on Tour speelt al sinds enige jaren in de zomer een productie op de binnenplaats van het Muiderslot.  Ditmaal is gekozen voor een bewerking van Monty Python’s Spamalot, getiteld Crisis op Camelot.

Lees hier de recensie en het interview dat we eerder deze week met drie van de spelers hadden.

Nog tot en met komend weekend te zien, en zeker de moeite waard. Ik ga zelf zeker nog een keertje kijken.

  [ # 1 ] 04 August 2008 12:03 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

Ik ben verrast dat ze hiervoor rechten hebben gekregen. Dit is een succesvol stuk dat nog niet in Nederland te zien is geweest. Hebben jullie het er tijdens het interview nog over gehad hoe ze die rechten hebben gekregen?

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

  [ # 2 ] 04 August 2008 12:09 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Nee, ik heb daar niet naar gevraagd. Het interview was met de spelers en die zullen daar niet van op de hoogte zijn.

  [ # 3 ] 06 August 2008 04:39 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  185
Geregistreerd  2008-06-05

Mo - 04 August 2008 12:03 PM

Ik ben verrast dat ze hiervoor rechten hebben gekregen. Dit is een succesvol stuk dat nog niet in Nederland te zien is geweest. Hebben jullie het er tijdens het interview nog over gehad hoe ze die rechten hebben gekregen?

Ik zag dat op de website van Theatrical Rights amateurrechten konden aangevraagd worden. Uit hun catalog:

Exclusive stage performance rights available worldwide. Professional foreign licensing now available, except for the UK and Australia. Stock and amateur licensing is currently restricted in the US and Canada, but will be offered as soon as bloody big Broadway smash hit production succumbs to the plague… or the French..

Geen idee of NME daar de rechten heeft gekregen of via een ander kantoor, maar een eigen productie kan dus wel.

   Handtekening   

24-25/02 Spring Awakening | 07/04 Yank! | 08/04 Priscilla Queen of the Dessert | 09/04 Southern Baptist Sissies | 13-15/04 Bare | 19-20/05 Bare

‹‹ Dochter van Dracula      High School Musical ››