Theater Dongepark
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Aaaaah!!! Nu ik de schok te boven ben moet ik dit even kwijt.

Ik woon dus in het pittoreske Dongen. Een dorpje tussen Breda en Tilburg in. Nou kom ik net op de site van Evi de Jean, omdat ik me afvroeg of er al een nieuwe speellijst van haar solovoorstelling online zou staan. Ik heb haar vorig jaar gezien, maar wilde er graag nog eens heen en ik wist dat ze dit seizoen nog zou spelen. Tot mijn verbazing zag ik daar ineens Theater Dongepark tussen staan en ik denk: Goh, grappig. En ik kijk wat beter en dan blijkt dat het ook echt om een theater in Dongen gaat.

Het is een vreemde gewaarwording dat ik in m’n eigen dorpje naar het theater kan binnenkort. Sterker nog, op 10 december, op m’n eigen verjaardag kan ik naar De Man Van La Mancha. En dan nog wel voor maar 19,50.

Wat een heerlijk gevoel om op loopafstand naar het theater te kunnen, dus zo moet het voelen om in de grote stad te wonen… 😉

Dat wou ik even kwijt… 😄

  [ # 1 ] 30 August 2008 06:23 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Maar zijn ze al met de bouw begonnen dan?
Of is daar nog helemaal niks van bekend?

  [ # 2 ] 30 August 2008 06:59 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Het staat er al… Het is een onderdeel van een zorghotel. Vage constructie, maar in september is de eerste voorstelling al. Het is een klein programma van nog geen 20 voorstellingen, maar daaronder wel Purper, Evi de Jean en Man van la Mancha.