karaoke muziek
change_status
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  162
Geregistreerd  2003-05-11

Halloa

Ik heb een vraagje. Wij moeten op ons werk een lied maken over de veranderingen binnen ons werk (lang verhaal). Nu hebben we een tekst gemaakt op het lied Captain Jack van Captain Jack, Wij vangen namelijk o.a. de kinderen op van defensiemensen dus Captain Jack leek ons wel een leuke keuze. 
Het lied is klaar, we hebben een legertank geregeld voor onze videoclip, de cd hoes is ook af, alleen nu hebben we een groot probleem we kunnen het lied nergens vinden zonder de zang.
We moeten dus eigenlijk de karaoke versie hebben van Captain Jack. Heeft iemand van jullie een idee hoe we er aan kunnen komen.  (eventueel ergens downloaden tegen betaling is ook prima, alleen ik heb geen idee waar)
Ik hoop dat jullie ideetjes hebben.

Of is er een mogelijkheid om zang en muziek te scheiden. het nummer met zang hebben we namelijk wel.

Groetjes Spriet

[ Gewijzigd: 12 September 2008 10:07 PM by spriet ]
   Handtekening   

I’m looking the cat out of the tree 😊

  [ # 1 ] 14 September 2008 12:18 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Je kunt een stem niet zo makkelijk uit een liedje halen. Programma’s als Cool Edit halen bepaalde tonen weg, aangezien in het achtergrond muziekje die tonen ook zitten haalt het daar ook tonen weg. Gevolg is dat je nog altijd de zang hoort maar dan met een piepstem, en de achtergrond muziek klinkt of je naar een concert gaat in de Arena (met heel veel echo dus, en vrij onduidelijk).

Als ik jou was zou ik op Google zoeken naar een karaoke versie. Vaak zijn dit beltoon achtige muziekjes, maar is altijd nog beter dan de stem weghalen.

Succes in ieder geval.

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 2 ] 14 September 2008 06:08 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Op karaoke-version.com zijn heel veel liedjes te koop, maar helaas staat Captain Jack daar niet bij :engel:...

  [ # 3 ] 14 September 2008 08:37 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  162
Geregistreerd  2003-05-11

thanks voor jullie antwoorden.
Ik heb google al plat gezocht maar helaas niets gevonden. Alhoewel dat is niet helemaal waar,  collega en ik hebben beiden de korte versie gevonden. maar die is maar iets van 2 minuut nogwat. en we hebben de lange versie nodig.
Ik ben bang dat we dan toch een ander lied moeten gaan maken of (gewoon) de korte versie 2 keer achter elkaar moeten zetten en dan de tekst maar wat veranderen.
Mochten jullie nog ideeen hebben, ze blijven welkom.

groetjes

   Handtekening   

I’m looking the cat out of the tree 😊