3 of 3 |  < 1 2 3
Broadway Report: Spring Awakening
  [ # 31 ] 27 February 2009 09:22 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  25
Geregistreerd  2008-08-22

Jacco - 27 February 2009 08:34 PM

De voorstellingen in het kleine Lyric Hammersmith zijn redelijk succesvol, maar de show is niet uitverkocht. De grote vraag is hoe de voorstelling het op het commerciele West End gaat doen. Een speelperiode aankondigen zegt niet zoveel: Imagine This sloot binnen een maand… Ik duim natuurlijk heel hard, maar ben er nog niet gerust op!

Ja, daarom hoop ik zo dat m-lab in Nederland met Spring aan de slag gaat.. Dat is de perfecte locatie..
iig niet commercieel!

  [ # 32 ] 28 February 2009 10:20 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

M-Lab is voor deze show vrees ik ECHT te klein; zeker omdat alle producties tot nu toe hetzelfde regie- en decorontwerp moeten gebruiken. Spring is niet groot, maar toch te groot voor M Lab. En is het niet zo dat de producenten van Spring een enorm percentage van de opbrengst willen hebben?

Het lijkt me meer iets voor de Westergasfabriek in Amsterdam, of het nieuwe v.d. Ende Theater. Graag met originele creatives a.u.b…....

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 33 ] 28 February 2009 11:00 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Jacco - 28 February 2009 10:20 AM

Het lijkt me meer iets voor de Westergasfabriek in Amsterdam, of het nieuwe v.d. Ende Theater. Graag met originele creatives a.u.b…....

Westergasfabriek: perfect ! Locatie heeft ook de perfecte uitstraling voor deze voorstelling. Héél graag met orginele creatives .

Hoe langer ik terug ben uit Londen, hoe meer deze voorstelling begint in te zinken…zou zo weer willen gaan.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 34 ] 28 February 2009 11:25 AM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  25
Geregistreerd  2008-08-22

Ik ben bang dat het een reizende voorstelling gaat worden.
T is een makkelijk verplaatsbaardecor..
Anders een beetje meer in de buurt van Rotterdam?

Trouwens http://www.springawakening.nl is opgekocht door Joop vd Ende Theaterproducties..

 < 1 2 3
3 of 3