Wauw! - Musicals in Concert!
change_status
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2007-02-06

Op donderdag 4 juni 2009 vanaf 20.00 uur zullen drie leerlingen van Ella Dijkhuizen hun vocale talenten laten horen in de theaterzaal van het CKC te Zoetermeer. Rowan, Sander en Marij willen graag laten zien waar zij de afgelopen jaren aan gewerkt hebben. Wellicht heeft u al eens van hen gehoord, zij maakten namelijk deel uit van MusicAllStars, de winnaars van het EVO muziekconcours 2007 en 2008. Tevens kan het zijn dat u Sander nog kent van zijn deelname aan Op zoek naar Joseph: daar heeft hij de laatste 25 bereikt!

Voor hen is de ultieme uitdaging om een hele avond lang het publiek te kunnen amuseren, ontroeren en meeslepen in hun wereld van muziek, toneel en dans. Tijdens deze avond zullen zij zowel bekende als onbekende musicalnummers laten horen. Denkt u bijvoorbeeld aan Miss Saigon, The Phantom of the Opera, Wicked, maar ook Young Frankenstein, Jane Eyre en The Scarlet Pimpernel zullen aan bod komen.

Deze voorstelling is geheel door Sander, Rowan en Marij samengesteld. Samen met het CKC, pianist Arthur Postma en hun zangdocent Ella Dijkhuizen wordt deze voorstelling mogelijk gemaakt. De drie zijn vol enthousiasme deze uitdaging aangegaan en kijken er naar uit om u deze avond te begroeten!

Kaarten ad € 4,- zijn verkrijgbaar via de receptie van het CKC of via .(JavaScript must be enabled to view this email address)

  [ # 1 ] 26 March 2009 08:48 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Hebben de vertolkers geen achternaam? Ik neem aan dat het Sander van Wissen is die ook in De Sneeuwkoningin en A Christmas Carol te zien was.

  [ # 2 ] 26 March 2009 09:38 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2007-02-06

Sorry :ohoh:

De vertolkers zijn Rowan Coene, Marij Reijnen en (inderdaad) Sander van Wissen….

  [ # 3 ] 07 April 2009 05:06 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2007-02-06

Hieronder alvast een voorproefje; met deze medley hebben zij vorig jaar het muziekconcours gewonnen:

https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=fm8nXuqqLuo

  [ # 4 ] 27 May 2009 08:59 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2007-02-06

Voor degenen die nog twijfelen of ze willen komen: er zijn nog enkele kaarten beschikbaar!

Kaarten ad € 4,- zijn verkrijgbaar via de receptie van het CKC of via .(JavaScript must be enabled to view this email address)

  [ # 5 ] 27 May 2009 09:06 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik heb net gisteren mijn kaartje definitief geregeld. 😄

  [ # 6 ] 05 June 2009 05:54 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Gisteren geweest en ik was onder de indruk. Uiteraard was niet alles perfect maar dat hoeven we op dit niveau ook niet te verwachten. Dan denk ik vooral aan bewegingen bij een nummer die wat overtuiging missen, en een nootje hier en daar dat niet helemaal klopte; eigenlijk peanuts dus.
Een mooie keuze van songs en producties: Jane Eyre, 2x Wildhorn, Rent, Wicked,25th… Spelling Bee, en nog veel meer.
Een goede eerste helft, en een fantastische tweede, waarin ze alle drie een geweldige vertolking van een solo-nummer hadden. Marij met Zomer bij de Belgen (Last 5 years), Rowan met Life of the party (Wild Party - Lippa) en Sander met Waarom ben ik hier (Joe). De laatste levert me minuten lang kippenvel op.

Relatief weinig uptempo of humoristische songs, maar dat wat er in zat was super. De Mamma Mia medley pauzefinale, en vooral Mamma I’m a big girl now, waar ineens drie vrouwen op het podium stonden. Hilariteit alom.

Het einde past weer bij het overgrote deel van de show, die uit vrij emotionele liedjes bestond. Bij de fraaie Rent-finale rolt er een traantje over mijn wang.

Een sterke presentatie, die nauwelijks onderdoet voor wat ik sommige derdejaars musicalstudenten heb zien opvoeren.