FanWork open dag!
change_status
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  18
Geregistreerd  2006-12-14

FanWork open dag!
Op zondag 16 augustus houdt FanWork van 12 tot 5 een open dag! Wil jij graag kijken hoe het bij FanWork is? Twijfel je nog of de Musical Factory leuk is? Wil jij de cast van Pocahontas aan het werk zien? Wil je een workshop van een professionele docent? Dan moét je naar de open dag komen!

Tijdens de open dag zullen er voor iedere leeftijdscategorie, ieder uur, workshops worden gegeven door Sophie Veldhuizen (My Fair Lady, 5e bij ‘Op zoek naar Evita, Evita, Anatevka en vanaf 2010 Mary Poppins)

Niet alleen zijn er workshops, maar is er ieder uur ook een optreden van de cast van Pocahontas de musical (FanWork Talent Group). Zij zullen enkele nummers uit de musical laten zien en doen hun zang- en dans warming up voor. Ook doen zij oefeningen waar jij, als je durft (!), aan mee mag doen!

Uiteraard is er alle gelegenheid voor je ouders om eens te praten met iemand van FanWork over de Musical Factory. Er staat een kraam waar alle informatie te vinden is en er lopen mensen van FanWork rond om al je vragen te beantwoorden. Ook aan je kleine broertjes en/of zusjes hebben we gedacht, zij zullen ook vermaakt worden terwijl jij aan het zweten bent bij de workshop.

Workshops

Ieder uur is er voor een andere leeftijdscategorie een workshop. Hieronder zie je op welke tijden ze zijn:
12.00 - 12.45 - Workshop 6, 7 & 8 jarigen
13.00 - 13.45 - Workshop 9, 10 & 11 jarigen
14.00 - 14.45 - Workshop 12, 13 & 14 jarigen
16.00 - 16.45 - Workshop 15 t/m 21 jarigen
Per workshop kunnen er maximaal 15 kinderen meedoen. Daarom moet je jezelf opgeven als je mee wilt doen. Dat kan bij Ruth van FanWork. Hiervoor moet je bellen met 030-6866911.
Wil je niet meedoen aan een workshop, dan is dat geen probleem. Je mag ook gewoon komen de 16e en lekker kijken en genieten van de workshops en de cast van Pocahontas.

Waar en wanneer
Sportcentrum Ouderijn
Europaweg 48, Vleuten.

Zondag 16 augustus
van 12.00 tot 17.00 uur.

Uiteraard is de hele dag gratis!

We zien je heel graag samen met je ouders, broertjes en/of zusjes op zondag de 16e!

  [ # 1 ] 05 August 2009 09:18 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Leuk! Dochter was enthousiast, dus we gaan gezellig even kijkje nemen!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 2 ] 05 August 2009 10:35 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

FanWork is zéker leuk, mijn dochter heeft 2 workshops gevolgd bij FanWork, maar die Musical Factory vind ik persoonlijk te duur…
Jammer want ik had ze liever bij FanWork gelaten dan nu over te gaan naar JTHofplein…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 3 ] 05 August 2009 06:59 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

FanWork - 05 August 2009 07:39 AM

Tijdens de open dag zullen er voor iedere leeftijdscategorie, ieder uur, workshops worden gegeven door Sophie Veldhuizen (My Fair Lady, 5e bij ‘Op zoek naar Evita, Evita, Anatevka en vanaf 2010 Mary Poppins)

Leuk dat Sophie meewerkt. De suggestie wordt echter gewekt dat ze in Evita gespeeld heeft. Nou had ze dat volgens mij zeker gekund, maar is denk ik niet waar, tenminste niet als de laatste professionele productie wordt bedoeld.